Dan kun je er nog wel klaar voor zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's vroeg, het duurt nog 3 kwartier.
Valt een beetje tegen idd, alles wat in dit programma voorbij komt wordt in de verschillende topics besproken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik schoot even in de lach om het feit dat Ambrosius zo'n 14 dagen geleden heel enthousiast dit deel 1 heeft genoemd met de achterliggende gedachte dat er waarschijnlijk een hele serie topics over dit onderwerp zou komen.... we zitten nu pas op 27 posts![]()
we hadden het ook bij een topic moeten houden ,en na de OWS een topic op foksport,as usualquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen idd, alles wat in dit programma voorbij komt wordt in de verschillende topics besproken.
alleen al vanwege die DIOON erachter is t eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik schoot even in de lach om het feit dat Ambrosius zo'n 14 dagen geleden heel enthousiast dit deel 1 heeft genoemd met de achterliggende gedachte dat er waarschijnlijk een hele serie topics over dit onderwerp zou komen.... we zitten nu pas op 27 posts![]()
dat is zielig. Dioonquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
moet ook een keer gezegd worden hij deed het beter als Frank van de week.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra mag de medaille uitreiking verslaanKijk ik een keer naar dat programma gaat het gelijk fout.
Ja wat onprofessioneel zeg.quote:
Deed ze nog een Broedersactie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef maril het volgende:
Moet zeggen dat ik het item bij Cafè Torino Dioon in de Bob geweldig vond![]()
Best wel stoer om in de bob te gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef maril het volgende:
Moet zeggen dat ik het item bij Cafè Torino Dioon in de Bob geweldig vond![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |