Als?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:06 schreef skiczukie het volgende:
Beetje een precies hetzelfde topic.
Dat is meer een Dione-topic, dit topic gaat sec over het programma.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef skiczukie het volgende:
Uhhh.. Nogmaals denken.
Dione de Graaff's eerste winterspelen........
Lees de OP nog maar een keer van dat topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is meer een Dione-topic, dit topic gaat sec over het programma.
das niet waar het gaat weldegelijk ook om dit programma, maar er mag op mijn topic wel eens slotje want het gaat toch allemaal over hetzelfde wie Geilt het meest op Dione.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is meer een Dione-topic, dit topic gaat sec over het programma.
Eens, alleen de TT doet iets anders vermoeden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lees de OP nog maar een keer van dat topic.
Ja alleen de schaatsgedeelte was voor Dione.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
t journaal werd toch door tom gepresenteerd vandaag
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ja alleen de schaatsgedeelte was voor Dione.
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef mitt het volgende:
Dit topic gaat over het programma, en wat er mee te maken heeft.
Het Dione topic is alleen voor Dione.
Dan kun je er nog wel klaar voor zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's vroeg, het duurt nog 3 kwartier.
Valt een beetje tegen idd, alles wat in dit programma voorbij komt wordt in de verschillende topics besproken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik schoot even in de lach om het feit dat Ambrosius zo'n 14 dagen geleden heel enthousiast dit deel 1 heeft genoemd met de achterliggende gedachte dat er waarschijnlijk een hele serie topics over dit onderwerp zou komen.... we zitten nu pas op 27 posts![]()
we hadden het ook bij een topic moeten houden ,en na de OWS een topic op foksport,as usualquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen idd, alles wat in dit programma voorbij komt wordt in de verschillende topics besproken.
alleen al vanwege die DIOON erachter is t eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik schoot even in de lach om het feit dat Ambrosius zo'n 14 dagen geleden heel enthousiast dit deel 1 heeft genoemd met de achterliggende gedachte dat er waarschijnlijk een hele serie topics over dit onderwerp zou komen.... we zitten nu pas op 27 posts![]()
dat is zielig. Dioonquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef TheVulture het volgende:
moet ook een keer gezegd worden hij deed het beter als Frank van de week.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra mag de medaille uitreiking verslaanKijk ik een keer naar dat programma gaat het gelijk fout.
Ja wat onprofessioneel zeg.quote:
Deed ze nog een Broedersactie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef maril het volgende:
Moet zeggen dat ik het item bij Cafè Torino Dioon in de Bob geweldig vond![]()
Best wel stoer om in de bob te gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef maril het volgende:
Moet zeggen dat ik het item bij Cafè Torino Dioon in de Bob geweldig vond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |