Your point being? Moeten we hem daarom onaardig vinden? Ik niet, hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef -jos- het volgende:
Hij heeft de 2e Nederlandse medaille weggekaapt![]()
Nee hoor, hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef sooty het volgende:
Doet er maar één Italiaan mee dit keer
waar?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef sooty het volgende:
Doet er maar één Italiaan mee dit keer
Goudgegunde schaatsers op de 1500m zijn er wat mij betreft bijna evenveel als er kanshebbers zijn: Kuipers, Fabris, Davis, Morrisson, Bos, Kramerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef Remzz het volgende:
Mooie schaatser
Ik gun hem het goud wel op de 1500 meter
Als je engels niet zo goed is, hou je het bij eenvoudige zinnen. Dat lijken dan cliché's. Ik vind Hedrick meer een clichémannetje...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Prachtige ontlading direct na de finish op de 5000.
Hij spreekt wel erg in clichés, helaas.
Dat vond ik wel interessant wat Ria zei (oh wat fijn dat we Ria hebben), dat 10% meer gebogen meteen meer dan 1 seconde scheelt. Moet je nagaan hoe veel sneller Arne Dankers nog zou kunnen gaan als ie dat hoofd van hem eens 'inklapt'.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef Wombcat het volgende:
Precies.
En ik heb zelden een schaatser gezien die zo mooi met een vlakke horizontale rug rijdt. Volgens Ria Visser scheelt hem dat dik een seconde per ronde.
De 1000 vast niet (ben even te lui om op te zoeken), Italië heeft een aantal sprinters die dat beter moeten kunnen. De 10km wel, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef PabloEscobar het volgende:
welke afstanden gaat fabris nog rijden??
hij heeft al gereden:
5 km,
Ploegen achtervolging
Daarnaast gaat ie nog rijden op de 1500 m.....maar rijdt ie ook nog de 1000 meter en de 10 km??
Dat denk ik al een hele tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef Falco het volgende:
En de 1500 meter natuurlijkDaar gaat hij goud halen
Zelfs Sighel heeft daar nooit gestaan?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Leuk voor Fabris: eerste schaatser op voorpagina Gazetto dello Sport.
Eerste keer schaatsen op voorpagina zeiden ze.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zelfs Sighel heeft daar nooit gestaan?
Ik gun het hem wel, maar ik vrees dat Hedrick toch sneller is, Davis misschien ook, en er zal ook wel één Nederlander sneller zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat denk ik al een hele tijd![]()
Met zijn fantastische laatste ronde![]()
Die medaille op de 5000 van 'm had ik eigenlijk al niet verwacht. Nu heeft 'ie goud. HIj is wel in de winning mood.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:55 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel, maar ik vrees dat Hedrick toch sneller is, Davis misschien ook, en er zal ook wel één Nederlander sneller zijn.
Weer fantastische rondje gereden, vooral de 2e volle ronde, met maar 0,3 verval tov de eerste volle ronde. En een laatste rondje 27.7.quote:
Je hebt dus gelijk gehad, jammer dat ze zijn doping middel niet kunnen detecteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef Wombcat het volgende:
Mag vast niet voor een buitenlander een topic openen tijdens de OS, maar ik doe het lekker toch.
Fabris wint voor Italië de eerste medaille op de OS en dat is ook wat voor OS die in Turijn zijn.
Met een paar fantastische slotrondes (en een beetje mazzel met de loting).
Hij gaat Hedrick/Davis van goud afhouden op de 1500 meter.
Ja. Goed van 'm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef Bruce117 het volgende:Enrico Fabris Gold 1500m Olympic Games Torino 2006
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Godver, posten jullie straks ook zo in het Duitsland topic als Nederland de WK-finale van Duitsland verliest?![]()
Voetbal is een spelletje, geen sport. Vergelijking gaat niet op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Godver, posten jullie straks ook zo in het Duitsland topic als Nederland de WK-finale van Duitsland verliest?![]()
Ga aan je werk man!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Voetbal is een spelletje, geen sport. Vergelijking gaat niet op.
Alsof we zover komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Ja, dat is mijn gevoel ook zo'n beetje... Misschien dat hij in de interviews een beetje gehinderd wordt door zijn gebrekkige Engels? Ik bedoel dat hij daarom zo saai overkomt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Ericr het volgende:
Iemand die de Yanks afhoud van een clean sweep verdiend respect. Vind het verder een saaie kerel, maar hij gaat wel erg hard.
Ik heb nog hem niet gehoord, maar het is sowieso al een wonder dat er engels uit de mond van een Italiaan komt. Voor stage heb ik daar 3 maanden gezeten en ze stonden me echt als een stelletje bavianen aan te kijken toen ik vroeg of ze een klein beetje engels konden verstaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn gevoel ook zo'n beetje... Misschien dat hij in de interviews een beetje gehinderd wordt door zijn gebrekkige Engels? Ik bedoel dat hij daarom zo saai overkomt?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:10 schreef Arcee het volgende:
Rondetijden Fabris:
24.42
26.68
27.14
27,73
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |