Alsof we zover komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Godver, posten jullie straks ook zo in het Duitsland topic als Nederland de WK-finale van Duitsland verliest?![]()
Ja, dat is mijn gevoel ook zo'n beetje... Misschien dat hij in de interviews een beetje gehinderd wordt door zijn gebrekkige Engels? Ik bedoel dat hij daarom zo saai overkomt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Ericr het volgende:
Iemand die de Yanks afhoud van een clean sweep verdiend respect. Vind het verder een saaie kerel, maar hij gaat wel erg hard.
Ik heb nog hem niet gehoord, maar het is sowieso al een wonder dat er engels uit de mond van een Italiaan komt. Voor stage heb ik daar 3 maanden gezeten en ze stonden me echt als een stelletje bavianen aan te kijken toen ik vroeg of ze een klein beetje engels konden verstaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn gevoel ook zo'n beetje... Misschien dat hij in de interviews een beetje gehinderd wordt door zijn gebrekkige Engels? Ik bedoel dat hij daarom zo saai overkomt?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:10 schreef Arcee het volgende:
Rondetijden Fabris:
24.42
26.68
27.14
27,73
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |