Veel flauwer krijg je ze niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb een nieuwe tandarts.. Een marokkaanse...
Oral B.
Nee ze gingen 10 minuten voor tijd al naar huis... Hebben de 2 goals gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Heb je nog met de Island Defenders gevochten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:06 schreef Superheld het volgende:
Maandag is Najib toch ook weer he?
Ben namelijk zo weg.![]()
Okee. Domme actie van die jongens dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee ze gingen 10 minuten voor tijd al naar huis... Hebben de 2 goals gemist![]()
SSTTTTTTTTTTTTTquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef Suijk het volgende:
Stil binnenkomt..
Wat een dooddoener.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Eilanden het volgende:
Da's topsport
en nog snel PSV kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef rubbereend het volgende:oi
nog even snel een biertje hier voordat ik naar Utrecht vertrek
Ja, zeker. Maar wel een mooiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
hallo bos, het was lang wachten op een treffer
Mijn net een beetje opgeknapte lieffie heeft groentensoepje voor mij gemaakt, maar het smaakte mij niet.quote:
BLLUUEEEEEEEZZZIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zondag 12 februari 2006 03:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er wel... lees nog ff laatste dingetjes na Flierpie
Goed hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 03:25 schreef Bluezz het volgende:
Morgen is het maandag, dan ben ik alweer te laaaaaaaaat
Hoe is ut?
quote:Op zondag 12 februari 2006 03:20 schreef Spideyman het volgende:
Rubber, DG, waar blijven jullie?
Heb drie biertjes koud staan
Lekker worden of lekker wakker worden?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:07 schreef SCH het volgende:
Lekker worden met langlaufen
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker worden of lekker wakker worden?
Als ik later vandaag niet hoefde te voetballen, dan was ik er misschien nog wel op ingegaanquote:Op zondag 12 februari 2006 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker dus.
Gistaravond lekker uit eten geweest en wilde nu vroeg gaan hard lopen, waar zie ik je?
Pfew, saved by the bellquote:Op zondag 12 februari 2006 10:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ik later vandaag niet hoefde te voetballen, dan was ik er misschien nog wel op ingegaan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:13 schreef Eilanden het volgende:
Enne SCH, stop dat 'rellen' in het Groningen-topic![]()
![]()
![]()
Op het moment dat je loopt, vind je het vast weer lekker en vergeet je die Duo Pennotti in je benenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik twijfel of ik zal gaan lopen, het is lekker weer maar mijn benen voelen nu al aan als chocopasta en mijn rug doet auw, maar mijn schema gaat anders wel de mist in.
wat ken je mij slecht Eilandenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op het moment dat je loopt, vind je het vast weer lekker en vergeet je die Duo Pennotti in je benen
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet zeiken SCH! Sportkleding aan en hup een stukje lopen!
Ik zal N. dan maar eens mijn notitieboekje opsturenquote:Op zondag 12 februari 2006 10:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou geil, om zo toegesproken te worden
![]()
Ja inderdaad, die zegt altijd: moet je zelf weten man. Of hij slaapt.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal N. dan maar eens mijn notitieboekje opsturen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die zegt altijd: moet je zelf weten man. Of hij slaapt.![]()
Blij dat ie opzout in de zomerquote:Op zondag 12 februari 2006 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Farfán toch goed he....
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is die Farfán Heracles toch goed he....
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blij dat ie opzout in de zomer
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:01 schreef SCH het volgende:
Ik heb het wel naar mijn zin - nu ga ik echt hardlopen - even langs de Galgenwaard wat negatieve energie brengen
Hey je brengt me weer naar huis?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:05 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden klaarstaat met de auto bij de Galgenwaard met een draaiende motor![]()
Vrrrrrrrrrrrrrroem vrrrrrrrrrrroem
Me too!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het sneeuwt/regent hier
Ik moet straks voetballen![]()
Nog lekker kibbeling gegeten?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Ugur Yildirim.
http://www.knvb.nl/archie(...)slag_spakenburg-aswh
Heb ik weinig aan ... ik ben linksachter bij mijn eigen team!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Zet hem op Eilanden. Linksachter is hun zwakke plek!
die gaan ze toch verliezenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat er vandoor!
Op kunstgras in de regen voetballenen ook nog een thuiswedstrijd van de FC missen...
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:19 schreef clauwheee het volgende:
Heerlijk een dag gekabouterplopt!![]()
M'n nichtje: 'Je blijft nog heeel lang hè Clauwia?'
En ze krijgt een broertje of zusje, hoorden we vandaag
Zoek zelf eens wat op luie flikkerquote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat mogen de dames schaatsen?
Vanaf 16.30!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat mogen de dames schaatsen?
quote:
is ze nog vrijgezel(lig) dan ?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij las dat ik ging hè, ipv m'n zus. Ja hè, Ja hè, Ja hè, Ja hè?
je bent 2,5 uur te vroegquote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef borisz het volgende:
tijd voor een coup a soup
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is ze nog vrijgezel(lig) dan ?![]()
1000m vrouwen dus bekijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef clauwheee het volgende:
Mijn zus gaat volgende week een dag naar TurijnZe hebben een prijs gewonnen op het werk. De nacht van zaterdag op zondag gaat ze weg, dan is ze de hele dag daar en van zondag op maandag gaat ze deze kant weer op. Ik wil ook!
Kloptquote:
Dat zou ik niet te snel zeggen, Wüst en Groenewold hebben zeker kansen op een top vijf plaats, dus ook op een medaille.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef borisz het volgende:
ik denk dat we vandaag weinig kansen hebben op een medaille
De ik-drink-alleen thee?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef borisz het volgende:
ik ga aan de thee
Ach daar is toch niet aan te ontkomen ?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef Suijk het volgende:
Welja, verklap het even voor de mensen die het niet willen weten.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef tong80 het volgende:
Heb het al gewijzigd. Sorry jongens stond er niet bij stil
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef SCH het volgende:
Teringkuttie, ik heb zomaar een clubcard van FC Utrecht
ik zat ooit met 2 vrienden bij Roda - NEC in de Kuip, bekerfinale. En die vriend van me zat alleen maar te klagen over Roorda, bleek de broer van Roorda naast ons te zittenquote:Was koud maar wel aardig in het stadion, zat achter de grootste Joost Teroll-hater
Ik had ook zin om zoiets te zeggen: "Hallo, kent u mijn broer ergens van ofzo, u schreeuwt zo naar hem"quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zat ooit met 2 vrienden bij Roda - NEC in de Kuip, bekerfinale. En die vriend van me zat alleen maar te klagen over Roorda, bleek de broer van Roorda naast ons te zitten
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zat ooit met 2 vrienden bij Roda - NEC in de Kuip, bekerfinale. En die vriend van me zat alleen maar te klagen over Roorda, bleek de broer van Roorda naast ons te zitten
eilanden is zelf voetballen dacht ikquote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef SCH het volgende:
Eilantsie niet gezien - wel het zoontje van Bluezz, zegt zo'n pokdalige puber ineens, hoi Jaap - ik maar denken, het kwartje viel langzaam
* Eilanden komt effe gedag zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eilanden is zelf voetballen dacht ik
Top iddquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef rubbereend het volgende:
omg, schaatsen op Nederland twee A1GP op RTL7, 6 daagse wielrennnen op Sporza en dan ook nog Eurosportrugby op BBC laat ik maar even zitten
Op volle snelheid met een sliding (ja, ik weet het, op kunstgras doet dat behoorlijk zeerquote:
Niet zo zeuren SCHiggie! Hier idem dito!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb het koud. 90min in de kou en sneeuw staan voetballen
Vak X - het was wel erg koud en het broodje worst in de pauze was het hoogtepunt.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Welk vak zat je SCH? En was het nog een aardige wedstrijd? Op TT staat dat pas na de goals de wedstrijd loskwam
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Pokdalige pubert my ass, je mocht willen dat je zo'n glad babyhuidje en strak afgetraind lichaampie had
Dan was het echt jammer dat ik er niet wasquote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Vak X - het was wel erg koud en het broodje worst in de pauze was het hoogtepunt.
NIet echt heel bijzonder maar ook weer niet retesaai.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan was het echt jammer dat ik er niet wasVak X is mijn vak!
Redelijk vooraan, rij 15 schat ikquote:Op zondag 12 februari 2006 17:36 schreef Eilanden het volgende:
Welke rij zat je? Plusminusongeveer?
Valt mee hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij heb je noca uit elkaar geschud van blijdschap
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef Suijk het volgende:
Godver wat mooi!
Ik schakel over naar de wedstrijden en kijk al 8 minuten naar reclamequote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef golfer het volgende:
Zo, even genoeg OS. Nu het voetjebal weer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakel over naar de wedstrijden en kijk al 8 minuten naar reclame
Wat nou weer.Hij heeft gewoon gelijk over die fucking scheidsrechters die er staan alsof ze bromsnor zelf zijn.quote:
Ach man, die rimpelkop moet zijn duurbetaalde Talpa Postbank bek houwe met zijn gebetweterij.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat nou weer.Hij heeft gewoon gelijk over die fucking scheidsrechters die er staan alsof ze bromsnor zelf zijn.
Meer over de grensrechters.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat nou weer.Hij heeft gewoon gelijk over die fucking scheidsrechters die er staan alsof ze bromsnor zelf zijn.
KlaasJan moet gewoon maar een stapje achteruit doenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Bij het Hockey hebben ze buitenspel afgeschaft.
quote:
*kopt hem wel in*quote:Op zondag 12 februari 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
KlaasJan moet gewoon maar een stapje achteruit doen![]()
originaliteitsprijsquote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Altijd nog beter dan een jankpuber
lang leve het internetquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een kruisje Eend.
Ik gok op Ireen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Noca kwam er vandaag trouwens achter dat er een Olympische spelen forum is. Is toch knap na een maand.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Noca het volgende:
[..]ik kom de laatste tijd alleen maar in VBL en zocht het schaatstopic in SPT...Toen vertelde clautje me even dat er een Olympische spelen forum is... Whehe
Je moet die ü gewoon veranderen in u, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef rubbereend het volgende:
laat maar
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Steeds meer blauw in hools, eng!
TR heeft informatie van achter de schermen, wacht maar af.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
wie is er dan blauw geworden, of welke mod is nieuw in Hools ?
Ik denk dat ie bang was om er zo tussen te staanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
quote:
Oke, zal wel over de WK-mod gaan dan......quote:Op zondag 12 februari 2006 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TR heeft informatie van achter de schermen, wacht maar af.
De avatar van rubbereend is iig ook een hoop blauw.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |