http://www.bsiderats.nl/quote:
Volgens PSV-front.tkquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:
god sta me bij, PSV schijnt Diba te volgen
en dat verwijst naar www.psv-front.tk, die site is opgezet door een kneus die zelfs op psv.netwerk.to niet serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
Bsiderats.nl
Hij leidt het als een concern dat net zo goed een bank, supermarktketen of ct-bedrijf kan zijn en mist daardoor de amateuristische en avontuurlijke kanten van het voetbalbedrijf en dat neem ik hem (en de aanstellers van hem) wel kwalijk en geef Hiddink grooot gelijk dat hij een klankbord (afschuwelijk woord, maar toch) nodig heeft binnen de directie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef ErikT het volgende:
Echt waar, die Westerhof he, die maakt t allemaal kapot. Wel met een klap (halve finale CL), maar toch. Ik ben niet vaak pessimistisch, maar die man stapelt fout op fout. Wat een amateur.
Ik mis nog zo'n 17 miljoen van Harryquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij leidt het als een concern dat net zo goed een bank, supermarktketen of ct-bedrijf kan zijn en mist daardoor de amateuristische en avontuurlijke kanten van het voetbalbedrijf en dat neem ik hem (en de aanstellers van hem) wel kwalijk en geef Hiddink grooot gelijk dat hij een klankbord (afschuwelijk woord, maar toch) nodig heeft binnen de directie.
Ik mis het clubhart dat een voorzitter toch echt uit dient te stralen, een hart zoals dat van Harrie![]()
Welk aspect van AARDIG dichtbij begrijp je niet? Ik weet dat he qua systeem geen catenaccio is, maar dat zegt lang niet alles natuurlijk. Qua instelling (achterin dichthouden en gokken op een (dode spel) momentje voorin) zitten er opvallende overeenkomsten tussen beide. Vandaar die aardig....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dude, catenaccio wordt gespeeld met 5 verdedigers waarvan de laatste man zo'n 20 meter achter de andere 4 verdedigers speelt. Daarvoor spelen 4 middenvelder waarvan er minstens 2 zich alleen maar bezig houden met defensieve taken. Daar weer voor is er de eenzame counterspits. Opvallend is verder dat er veel mandekking plaats vindt in plaats van zoneverdediging.
Op welke manier wil jij dit vergelijken met PSV? Ik snap dat je het fijn vindt om de stempel countervoetbal op PSV te drukken, maar noem het geen catenaccio want dan heb je geen verstand van zaken.
Het voetbal van de kampioenen van vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Welk aspect van AARDIG dichtbij begrijp je niet? Ik weet dat he qua systeem geen catenaccio is, maar dat zegt lang niet alles natuurlijk. Qua instelling (achterin dichthouden en gokken op een (dode spel) momentje voorin) zitten er opvallende overeenkomsten tussen beide. Vandaar die aardig....
Jij wilt toch hopelijk niet beweren dat jullie ons toen met aanvallend, initiatiefrijk voetbal hebben weggespeeld?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblocked
Kom op, je mag jouw eigen ploegje best wat meer krediet geven hoor. Wat ben je nou voor supporter?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, jullie waren beter. Het was pure mazzel.
Er zijn ook nog kampioenen die echt voetbal spelen gelukkig...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het voetbal van de kampioenen van vandaag![]()
Ik kan je wel volgen in theorie aldo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Welk aspect van AARDIG dichtbij begrijp je niet? Ik weet dat he qua systeem geen catenaccio is, maar dat zegt lang niet alles natuurlijk. Qua instelling (achterin dichthouden en gokken op een (dode spel) momentje voorin) zitten er opvallende overeenkomsten tussen beide. Vandaar die aardig....
Daar hoort Ajax de komende jaren in ieder geval niet bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog kampioenen die echt voetbal spelen gelukkig...
Met Japie en Klaas-Jan pakken wij volgens jaar de schaal op een manier zoals het hoort (en neem er nu eens voorbeeld aan zou ik zeggen).quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hoort Ajax de komende jaren in ieder geval niet bij
Eindhoven-stijl?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met Japie en Klaas-Jan pakken wij volgens jaar de schaal op een manier zoals het hoort (en neem er nu eens voorbeeld aan zou ik zeggen).
Zoals?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog kampioenen die echt voetbal spelen gelukkig...
Zijn wel twee PSV-ersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met Japie en Klaas-Jan pakken wij volgens jaar de schaal op een manier zoals het hoort (en neem er nu eens voorbeeld aan zou ik zeggen).
Japie die net zo vaak geblessreed is als Litmanen en Huntelaar die niet wordt aangespeeld omdat Perez en Sneijder zich beiden ten koste van het team willen bewijzen op de nr 10.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat moet extra pijn doen in jullie hartjes toch? Daarbij bewijzen wij dan ook nog eens dat je zelfs met PSV voetballers aantrekkelijk voetbal kunt spelen.quote:
Barca en Porto zijn mijn hoop in deze donkere voetbaldagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zoals?
Barca met een schuld van honderden miljoenen en een transferpot van 100 miljoen?
Ja jullie spelen om te janken zo slecht. Zeer aantrekkelijk schouwspel inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat moet extra pijn doen in jullie hartjes toch? Daarbij bewijzen wij dan ook nog eens dat je zelfs met PSV voetballers aantrekkelijk voetbal kunt spelen.
Ik vind het alleen maar aandoenlijk. Die Amsterdamse arrogantie was vorig jaar al misplaatst, maar is dat nu helemaal. Hoe kunnen ze bij Ajax nou nog over "provinciaaltjes" praten als hun halve elftal uit provincialen bestaat, die aangemoedigd worden door Noord-Hollandse boeren uit Hilversum en Zaandam op 410. Gaan jullie na PSV-spelers dan ook "Boeruh, boeruh" over nemen als sfeerlied?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat moet extra pijn doen in jullie hartjes toch? Daarbij bewijzen wij dan ook nog eens dat je zelfs met PSV voetballers aantrekkelijk voetbal kunt spelen.
Intentie is het toverwoord hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja jullie spelen om te janken zo slecht. Zeer aantrekkelijk schouwspel inderdaad.![]()
Over arrogantie gesproken....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar aandoenlijk.
Provinciaaltjes heeft meer met beide steden te maken dan met het voetballen zelf. Buiten het feit dat je gelijk hebt dat er veel paupers in de Arena zitten, zie ik de relevantie niet echt.quote:Die Amsterdamse arrogantie was vorig jaar al misplaats, maar is dat nu helemaal. Hoe kunnen ze bij Ajax nou nog over "provinciaaltjes" praten als hun halve elftal uit provincialen bestaat, die aangemoedigd worden door Noord-Hollandse boeren uit Hilversum en Zaandam op 410. Gaan jullie na PSV-spelers dan ook "Boeruh, boeruh" over nemen als sfeerlied?
Als mensen van buiten Amsterdam al geen ras-Ajacieden genoemd mogen worden? Er schijnen zelfs mensen te komen van buiten de provincie... Naar verluidt tot aan Friesland... Hoe noemen we die dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar aandoenlijk. Die Amsterdamse arrogantie was vorig jaar al misplaatst, maar is dat nu helemaal. Hoe kunnen ze bij Ajax nou nog over "provinciaaltjes" praten als hun halve elftal uit provincialen bestaat, die aangemoedigd worden door Noord-Hollandse boeren uit Hilversum en Zaandam op 410. Gaan jullie na PSV-spelers dan ook "Boeruh, boeruh" over nemen als sfeerlied?
Poeh, ben ik blij dat ik uit de Randstad kom....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Naar verluidt tot aan Friesland... Hoe noemen we die dan?
Precies mijn punt. Wie zijn zij om clubs als PSV en AZ bijvoorbeeld "provinciaal" te noemen, als je doeken in de Arena hebt hangen met "Elst groet Ajax".quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als mensen van buiten Amsterdam al geen ras-Ajacieden genoemd mogen worden? Er schijnen zelfs mensen te komen van buiten de provincie... Naar verluidt tot aan Friesland... Hoe noemen we die dan?
Nee, je woont er slechts.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Poeh, ben ik blij dat ik uit de Randstad kom....
Die kan het gewoon niet hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef rubbereend het volgende:volgens mij hebben we die dicussie over onze speelstijl hier elke 2 weken, en elke maand minimaal 1 keer met aldostuta
Ik integreer snel (om maar weer eens off topic te gaan). Voel mij niet thuis tussen al die boeren in het noorden....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, je woont er slechts.![]()
Als in NIET. Ik vind niet dat PSV afwachtend speelt, ik vind ze aanvallend gewoon niet sterk dit seizoen. Ze willen wel, maar kunnen niet. De enige aanvaller die constant presteert is Jefferson Farfán. Vennegoor, Beasley en Koné hebben dit seizoen niet kunnen overtuigen en de Australiers zijn nog te groen. En alleen maar omdat de verdediging toevallig wél goed in elkaar steekt vind ik het raar om dan te zeggen dat PSV 'op z'n Italiaans' speelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik denk een mentale aanwinst. Serieus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
De Aussies te groen? Thompson zit er net en die kan volgens heel veel mensen niet eens het niveau van de eredivisie aan. Dat lijkt me dan wat overdreven, maar volgens mij is dat gewoon een politieke aanwinst.
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
De Aussies te groen? Thompson zit er net en die kan volgens heel veel mensen niet eens het niveau van de eredivisie aan. Dat lijkt me dan wat overdreven, maar volgens mij is dat gewoon een politieke aanwinst.
Ik ben nooit gevraagd nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Zeker van belang, al moet het ook weer niet alleen maar broekenzeiken van het lachen zijn.
quote:15/2/2006 - Ooijer twijfelt over langer verblijf
André Ooijer twijfelt over een langer verblijf bij de Eindhovense club. De verdediger heeft een nieuwe aanbieding gekregen van PSV. Hij kan zijn contract verlengen tot medio 2007. Maar Ooijer heeft extra tijd gevraagd. Hij laat zijn besluit afhangen van de toekomstplannen van trainer Guus Hiddink en Philip Cocu bij PSV. Ooijer zegt niet opnieuw te willen beginnen met een jong team, waar de meeste grote spelers zijn vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |