Ik moest toch wat zeggen om het topic niet dood te laten bloeden.quote:
Lauw van je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest toch wat zeggen om het topic niet dood te laten bloeden.
Dat wilde ik net zeggen. Ik wist niks beters!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
Wat een kút TT trouwens.
Kénkerlauw, aaaaight!quote:
Dit vind ik echt kenkerlaag van je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Ch. heeft stofje genueckt.
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Die heeft half BeF al gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Ok, het is niet waar, maar je zei het wel.!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit vind ik echt kenkerlaag van je..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Tal is hier de sloerie!!1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.
GMTA.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef cerror het volgende:
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.
Mij nog niet.quote:
Doei.quote:
Nou en, ik zei ook dat ik Yvonne een geile bitch vond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok, het is niet waar, maar je zei het wel.!
Zij is nog enigzins monogaam.quote:
* pc-fr34k ook niet. Maarja, er moet ook een andere helft zijn he.quote:
Dat had k ook kunnen openbaren.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en, ik zei ook dat ik Yvonne een geile bitch vond..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Check mijn nieuwe retegave ava uit negers..
Ja hoor.quote:
Wie heeft jou wel gehad, dat is een makkelijkere vraag...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k ook niet. Maarja, er moet ook een andere helft zijn he.
Dat had ik liever gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat had k ook kunnen openbaren.....
Dat is te makkelijk ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie heeft jou wel gehad, dat is een makkelijkere vraag...
ligt eraan of je er hoeveel geld je ervoor kreegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik heb er trouwens maar een gehad van de BeF'ers. Als ik dan al een slet ben..
Geen énkele cent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ligt eraan of je er hoeveel geld je ervoor kreeg
Niet goed opgelet tijdens economie?quote:
De prijs stijgt pas bij een hoge vraag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Niet goed opgelet tijdens economie?
Precíes!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan ben je i.i.g. géén hoer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
De prijs stijgt pas bij een hoge vraag.
quote:[16:57:40] DL: ja! ik ga me vanavond klem zuipen
[16:57:45] DL: en daarna gaan we telefoonsexxxen
[16:57:49] Ch: NEE
communisme, alles is van de staat en de staat zorgt dat iedereen wat heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! vrije markt economie, op basis van vraag en aanbod....
Je enige hoop op nuecken....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
communisme, alles is van de staat en de staat zorgt dat iedereen wat heeft.
Ik weet nu op wat voor partij ik ga stemmen!quote:
Onee, we hebben geen communistische partijen he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet nu op wat voor partij ik ga stemmen!
Verhuis naar Rusland.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Onee, we hebben geen communistische partijen he?
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme, mijn reeks zit op slot, kanikhier aanschuiven![]()
Als je gezellig doet ben je meer dan welkom, baggeraartje..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme, mijn reeks zit op slot, kanikhier aanschuiven![]()
Jat eens een andere icon dan die van c. dit is irritant.quote:
Ik verbagger alleen nutteloze kuttopics die op sloet moeten, bij deze gaat dat toch niet gebeuren dus ik begin er niet eens aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je gezellig doet ben je meer dan welkom, baggeraartje..
Mén ik trap er iedere keer inquote:
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.quote:
Welke gemeenten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.
Communisme is best okay. Het idee dan, in de praktijk werkt het niet omdat de mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.
Inderdaad, iedereen gelijk behalve de rijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Communisme is best okay. Het idee dan, in de praktijk werkt het niet omdat de mensen er niet mee om kunnen gaan.
Tof toch. Nu is niemand gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen gelijk behalve de rijken..
quote:
Bron: NRCquote:De communisten verhullen niet dat hun positie uiterst zwak is. De NCPN levert één wethouder en vijf gemeenteraadsleden, in de gemeenten Reiderland (Groningen) en Lemmer (Friesland); de VCP heeft twee gemeenteraadszetels in Scheemda, de buurgemeente van Reiderland. "Als de media over ons berichten, is de toon meestal: nog even en dan hebben we dat ook weer gehad", zegt Van der Klift.
Daar is het veels te koud.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Bron: NRC
Er was nog een vierde, maar die vind ik zo even niet.
Je moet toch wat met je tijd hè!quote:
quote:
Ja, dat is incrowd-taal!quote:
Filipz.quote:
Heb je mijn "active topics" open staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hey !
moet je de compressie lager zetten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Dan zijn ze kenkergroot.
ah ok, artistieke vrijheid hequote:Ik vind het wel mooi met die stipjes..
Je bent de eerste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ouderwetsch goeie TT
Het was dan ook een verkapte tvp...quote:
niets verkapts aan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was dan ook een verkapte tvp...
Kon je me niet gewoon blij laten zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was dan ook een verkapte tvp...
KS.quote:
Dan haal je er een.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een patatje oorlog. Hm.
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een patatje oorlog. Hm.
Waar zijn eigenlijk de echte Hollandse snackbars gebleven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!
In Spanje/Turkije/Kroatië.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar zijn eigenlijk de echte Hollandse snackbars gebleven?
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!
Die landen dumpen als hun slechte dingen hier en nemen het goede mee.quote:
Alweer? Verrassendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
*dood is
Doei ex befmod.quote:
Ik volgde het vanaf alcoholistjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef cerror het volgende:
Bon soir alcoholistjes van me.
Bon soir, hoe moeilijk is dat nu?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik volgde het vanaf alcoholistjes.
Nu heb ik hem door. Weet ik veel hoe je dat schrijft.quote:
oy freakquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi Bizz.
Ik ben benieuwd naar episode 2. Kijken of het nog verbeterd,quote:
hmhm me 2...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar episode 2. Kijken of het nog verbeterd,
www.cad-comic.comquote:Op zondag 12 februari 2006 00:28 schreef cerror het volgende:
Waar de hel hebben jullie het over?
Ö die.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
www.cad-comic.com
een strip
en dan de geanimeerde versie
www.cad-animated.com
doh! moest dat nouquote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
www.cad-comic.com
een strip
en dan de geanimeerde versie
http://www.cad-premium.com/
Ik schaam me er niet voor!quote:
Erg puikende parkietenstrips.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
Naja bizz, ik maak Parkieten strips dus zo sneu ben je ook weer niet.
Ola, rustig hier.quote:
We zijn nu al met z'n 4en.quote:
die dingen zijn hendig sjiekquote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
Naja bizz, ik maak Parkieten strips dus zo sneu ben je ook weer niet.
Jullie hebben het druk.quote:
Dat zie ik dan maar als een compliment.quote:
Tief op, t'is zaterdag.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, het is mij bijna te druk.. duik er maar lekker vroeg in, denk ik
Dan maar morgen met wallen onder de ogen naar die bespreking?? Nee, schat, moet morgen even scherp zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief op, t'is zaterdag.
Naar hel met je vroeg naar bed.
Oh, je hebt nog dingen te doen....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan maar morgen met wallen onder de ogen naar die bespreking?? Nee, schat, moet morgen even scherp zijn!
Ja, ik weet het.. En vooral voor mijn doenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog dingen te doen....
Dan nog, veelste vroeg.
Nouja, zo vaak ben je er de laatste tijd ook weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk dat VM al zo vroeg naar bed gaat
ahuhquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
Dat zie ik dan maar als een compliment.![]()
nou vroeg... vroegquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk dat VM al zo vroeg naar bed gaat
Wat een gepainte dame allemaal niet kan doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door jouw icon krijg ik trek in Raket-ijsjes. Maar das vast niet de bedoeling.
Merci.quote:
Edoch bent u hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
Puikende mensen, gegroet.
Ik ben zowaar redelijk druk vandaag!
Je bent gefrustreerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het een parkietenpiemel?.
Of
a) Trap ik een open deur in?
b) Ben ik gefrustreerd?
Hansquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
Puikende mensen, gegroet.
Ik ben zowaar redelijk druk vandaag!
b. Op zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of
b) Ben ik gefrustreerd?
Ik wist dat ze een kloon was.quote:
je bent een ziek mokkelquote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of
b) Ben ik gefrustreerd?
Ah, je bent nu met dat pestgedoe bezig hè?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wist dat ze een kloon was.
Ik schat VM.
Rekel!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
Ik heb zonet een Digicam foto in mijn fobo gezet.
Durf ik zomaar!
Zal de alcohol wel zijn.
Met alcohol op doe ik altijd van alles waar ik spijt van krijg.quote:
Echt niet! Van de helft van de dingen die je dan zegt/doet, heb jij totaal geen spijt mèn!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Met alcohol op doe ik altijd van alles waar ik spijt van krijg.
Puike foto. Ik kan mezelf nooit goed op de foto zetten.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
Durf ik zomaar!
Zal de alcohol wel zijn.
Eigenlijk meen je het meeste en wil je het ook eigenlijk wel. Nuchter besef je dat het maatschappelijk gezien niet kan.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt niet! Van de helft van de dingen die je dan zegt/doet, heb jij totaal geen spijt mèn!
Dit was ook maar een zogenaamd lucky shot.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Puike foto. Ik kan mezelf nooit goed op de foto zetten.. Kan ook komen doordat mijn kop niet goed op de foto valt te zetten.
.
Foto's nemen is niet zo erg, op de foto gaan is minder. Tenzij het spontane foto's zijn. Niet zo helemaal van 'kom we gaan op de foto' en dan vervolgens een wkartier wachten op iemand die z'n lach 'heel natuurlijk' wilt krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit was ook maar een zogenaamd lucky shot.
Ik haat foto's nemen.
Waar in Zuid woon jij nou precies? Ik meen me namelijk te herinneren dat jij zo ongeveer in dezelfde buurt woontquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk meen je het meeste en wil je het ook eigenlijk wel. Nuchter besef je dat het maatschappelijk gezien niet kan.
cheilquote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
Durf ik zomaar!
Zal de alcohol wel zijn.
Ik ben in beiden geen ster.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Foto's nemen is niet zo erg, op de foto gaan is minder. Tenzij het spontane foto's zijn. Niet zo helemaal van 'kom we gaan op de foto' en dan vervolgens een wkartier wachten op iemand die z'n lach 'heel natuurlijk' wilt krijgen..
meh dan sta ik meestal met mn ogen half dicht ofzoquote:Op zondag 12 februari 2006 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Foto's nemen is niet zo erg, op de foto gaan is minder. Tenzij het spontane foto's zijn. Niet zo helemaal van 'kom we gaan op de foto' en dan vervolgens een wkartier wachten op iemand die z'n lach 'heel natuurlijk' wilt krijgen..
Niet, ik lijk wel 16.quote:
Je bent wel héél gefrustreerd hè?!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar in Zuid woon jij nou precies? Ik meen me namelijk te herinneren dat jij zo ongeveer in dezelfde buurt woont.
Charlois bij m'n pa(Ben ik nu meestal) en bij m'n ma in Lombardijen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar in Zuid woon jij nou precies? Ik meen me namelijk te herinneren dat jij zo ongeveer in dezelfde buurt woont.
Sweet sixteen.quote:
hehehe ga er nou niet op iiihiiinnquote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Charlois bij m'n pa(Ben ik nu meestal) en bij m'n ma in Lombardijen.
En jij?
Nee mên, maar volgens mij is het praktisch m'n buurjongenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent wel héél gefrustreerd hè?!
Foto's maken als je stoned bent, en filmpjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
meh dan sta ik meestal met mn ogen half dicht ofzo
quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Charlois bij m'n pa(Ben ik nu meestal) en bij m'n ma in Lombardijen.
En jij?
Stel je niet aan, je lijkt wel een wijf manquote:
Dit is Rotterdam, als een gast stoer komt doen roep ik m'n matties die hem komen schietne met die mes en steken met die pipa, of no swa. Lagi hambu no.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hehehe ga er nou niet op iiihiiinnhet is gewoon een dikke lelijke gast die je aars komt rapen
!
Ik blijk wel wimpers te hebben waar een vrouw jaloers op moest zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je lijkt wel een wijf man
Als je het echt zo'n foute foto vond, had je 'm niet online geknald!
Daar heb ik 15 jaar lang gewoont.quote:
Je hebt stiekem zo'n dinges gebruikt voor je wimpers!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik blijk wel wimpers te hebben waar een vrouw jaloers op moest zijn.
Saaaaaaangquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is Rotterdam, als een gast stoer komt doen roep ik m'n matties die hem komen schietne met die mes en steken met die pipa, of no swa. Lagi hambu no.
Ofzo.
Sssssst.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt stiekem zo'n dinges gebruikt voor je wimpers!
Ooltgensplaatwegquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb ik 15 jaar lang gewoont.. Stavenissestraat, jij?
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik blijk wel wimpers te hebben waar een vrouw jaloers op moest zijn.
Een vrouw? Eindelijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet meteen wat jij van mij voor je verjaardag krijgt
Hehe, daar heb ik laatst nog doorheen gelopen. Iets meer dan een week geleden.quote:
Godver lul!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, mascara en een wimperkrultang
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, mascara en een wimperkrultang
OMG heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Godver lul!
Nu ga ik jouw dag verneuken!
[afbeelding]
Neen, maar irri is hij wel!quote:
Wel geniaal bedacht.quote:
Ik kon hem nog niet.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Godver lul!
Nu ga ik jouw dag verneuken!
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
Tiet nu.
Klopt. Alleen soms is hij soms iets te druk. 13.ADHD.quote:
We voelen elkaar aan. Daar is niks mis mee zolang we niet aan elkaar voelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef cerror het volgende:
Godverdomme, weer is het stil.
Dat je de gedachte hebt is al ranzig.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We voelen elkaar aan. Daar is niks mis mee zolang we niet aan elkaar voelen.
Ik zei het alleen om mensen voor te zijn die met een opmerking wilde komen!quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je de gedachte hebt is al ranzig.
Niet gelukt dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zei het alleen om mensen voor te zijn die met een opmerking wilde komen!
Uhm, bier?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt er met een interessant onderwerp?
De oerknal.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt er met een interessant onderwerp?
Daar wil je het midden in de nacht over hebben?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt er met een interessant onderwerp geschikt voor nachtelijk gezwam?
quote:
quote:
Weet jij nog een leuk edoch niet zo donders duur restaurant?quote:
Sex en complicaties dan maar??quote:
De chinees hier om de hoek, en dan niet het afhaal gedeelte maar het lopend bufet. Voor de rest kom ik eigenlijk nooit in een restaurant.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuk edoch niet zo donders duur restaurant?
Edit: om tips op te doen dusniet uit frustratie
.
De complicatie is het verkrijgen ervan?quote:
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De complicatie is het verkrijgen ervan?
Hoi NJ.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:32 schreef NJ het volgende:
'n Avond.
Dan liever de Chinees/Surinamer voor de mediamarktquote:Op zondag 12 februari 2006 02:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De chinees hier om de hoek, en dan niet het afhaal gedeelte maar het lopend bufet. Voor de rest kom ik eigenlijk nooit in een restaurant.
Ik ken geen restaurants, helemaal niet in de stad.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan liever de Chinees/Surinamer voor de mediamarkt.
hoiquote:Op zondag 12 februari 2006 02:32 schreef NJ het volgende:
'n Avond.
Zoals?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:46 schreef Bizznitch het volgende:
JA GODVERDEE NU GAAN ER REACTIES KOMEN OF....
onderwaterrobot. Klinkt sci fy.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:47 schreef rompompom het volgende:
Eergisteren was de onderwaterrobot bijna naar de klote, hehehe!
Tsja, dat is de niet-in-deze-business-opererende-term ervoor. Normaal heb je het over een ROV, remotely operated vehicle. En dan heb je ook nog AUV's, autonomous underwater vehicle.quote:
Cool. Wat gebeurde er, ging hij roesten?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, dat is de niet-in-deze-business-opererende-term ervoor. Normaal heb je het over een ROV, remotely operated vehicle. En dan heb je ook nog AUV's, autonomous underwater vehicle.
Vibrator van Niko dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, dat is de niet-in-deze-business-opererende-term ervoor. Normaal heb je het over een ROV, remotely operated vehicle. En dan heb je ook nog AUV's, autonomous underwater vehicle.
->sjowhanquote:
quote:
quote:
die slaapt... en die is 80 kilometer or so hier vandaanquote:
Schokkend nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehe dat vond ik ook wel grapsig ja
Het is weekend, waarom zijt gij niet daar?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
die slaapt... en die is 80 kilometer or so hier vandaan
Petra niet toch hopelijk?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef PICHT het volgende:
Het is laat.
Scherp.quote:
Neuh, toen-ie vanwege het slechte weer uit het water werd getakeld, slingerde hij zo heen en weder, dat de camerastangen aan de zijkant en enkel wielen afbrakenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cool. Wat gebeurde er, ging hij roesten?.
Maar hij doet het nog wel? Of gebruiken jullie de overige camer's nu al webcam?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, toen-ie vanwege het slechte weer uit het water werd getakeld, slingerde hij zo heen en weder, dat de camerastangen aan de zijkant en enkel wielen afbraken
hm... ik moest vandaag andere dingen doen... en morgen moet ik ook dingen doen... en hij had wedstrijden te spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is weekend, waarom zijt gij niet daar?
Whehe, nee, reparatie is de enige oplossing in deze. En dat is reedsch gebeurd.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar hij doet het nog wel? Of gebruiken jullie de overige camer's nu al webcam?.
Dat gebeurd snel.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, nee, reparatie is de enige oplossing in deze. En dat is reedsch gebeurd.
Wedstrijden CS?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hm... ik moest vandaag andere dingen doen... en morgen moet ik ook dingen doen... en hij had wedstrijden te spelen
Ik wilde ookal vragen welke game.quote:
Dude, yer outta sex?quote:
Het was eergisteren, als ze dat nou nog niet hadden gefikst! Er is wel een reserve aan boord hoor, die hebben we gisteren gebruikt.quote:
Wat onderzoekt die robot eigenlijk? En als er geen robot is, moeten mensen dan gaan duiken met een camera?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was eergisteren, als ze dat nou nog niet hadden gefikst! Er is wel een reserve aan boord hoor, die hebben we gisteren gebruikt.
Die robot let er op of de pijpleiding die wordt aangelegd wel op de ontworpen plek terecht komt. En zoals ik zei, er is een reserve aan boord. Dus er gaan geen mensen het water in.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat onderzoekt die robot eigenlijk? En als er geen robot is, moeten mensen dan gaan duiken met een camera?
Oeh, handig, fool proof zeg maar. Maar wat als er geen robot is, moet dat dan telkens handmatig worden gecontrolleerd?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die robot let er op of de pijpleiding die wordt aangelegd wel op de ontworpen plek terecht komt. En zoals ik zei, er is een reserve aan boord. Dus er gaan geen mensen het water in.
Hmm, tsja, dan wordt het niet gedaan.... Er gaan geen mensen naar beneden in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oeh, handig, fool proof zeg maar. Maar wat als er geen robot is, moet dat dan telkens handmatig worden gecontrolleerd?
Dat is tenminste goed nieuws ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:36 schreef Aurelianus het volgende:
Goed nieuws: ik ben er.
Zijn er al mensen overbord gevallen?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, tsja, dan wordt het niet gedaan.... Er gaan geen mensen naar beneden in ieder geval.
In een zee van slecht nieuws bedoel je?quote:
wat stel je toch voor een vage vragen.... ga naar willem wever man!quote:Op zondag 12 februari 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zijn er al mensen overbord gevallen?
Yup.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:38 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In een zee van slecht nieuws bedoel je?
Mag ik geen interesse tonen ofzo. Verzin jij dan betere vragen.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat stel je toch voor een vage vragen.... ga naar willem wever man!
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zijn er al mensen overbord gevallen?
Ok. Ja, ik weet niks anders om over te praten nu.quote:
Hoe zit het onderhand met dat nummer van jou en BS?quote:
Ik heb hem zelf afgemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:42 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hoe zit het onderhand met dat nummer van jou en BS?
* pc-fr34k aangeeft.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:44 schreef FlowDesign het volgende:
Mag ik een broodje kroket met mayo?
Je zag geen heil meer in de muzikale samenwerking?quote:
Hij was er nooit, laat staan dat hij wat aan het nummer deed.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je zag geen heil meer in de muzikale samenwerking?
Ik heeft 'm van je site gedownload, ga 'm later vandaag luisteren, 14.bliepquote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij was er nooit, laat staan dat hij wat aan het nummer deed.![]()
http://dhost.info/cerror/music/
En dan even cerror-kicking%20it%20oldskool.mp3 aanklikken.
Bliep.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heeft 'm van je site gedownload, ga 'm later vandaag luisteren, 14.bliep
Goed nummer. Komt er overigens ooit nog eens een echte epic (als in: een nummer van minstens tien minuten)?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij was er nooit, laat staan dat hij wat aan het nummer deed.![]()
http://dhost.info/cerror/music/
En dan even cerror-kicking%20it%20oldskool.mp3 aanklikken.
Die komt er zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 03:55 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Goed nummer. Komt er overigens ooit nog eens een echte epic (als in: een nummer van minstens tien minuten)?
Dat zeiden ze ook van dat ene iets dat ook zou moeten komen maar nog nooit is gekomen.quote:
mietje!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga pitten. En ik kijk ook uit naar een lang nummer van je C.
Dit maal is het nummer geheel aan moi.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:07 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van dat ene iets dat ook zou moeten komen maar nog nooit is gekomen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:58 schreef cerror het volgende:
Slaapze.
Slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 05:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en nu?
Er zit niks anders op dan om ze ritueel te slachten en vervolgens hun maaginhoud te destilleren, om zo de alochol die er nog is te kunnen consumeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zit hier nu bij klasgenoten/vrienden en het bier is op.
WMtZ.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol.
Dan wordt het eens tijd.quote:
Spammerdespamquote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan wordt het eens tijd. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |