Ik moest toch wat zeggen om het topic niet dood te laten bloeden.quote:
Lauw van je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest toch wat zeggen om het topic niet dood te laten bloeden.
Dat wilde ik net zeggen. Ik wist niks beters!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
Wat een kút TT trouwens.
Kénkerlauw, aaaaight!quote:
Dit vind ik echt kenkerlaag van je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Ch. heeft stofje genueckt.
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Die heeft half BeF al gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Ok, het is niet waar, maar je zei het wel.!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit vind ik echt kenkerlaag van je..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef DeLeider het volgende:
Tal is hier de sloerie!!1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.
GMTA.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef cerror het volgende:
Ik had niet anders verwacht van onze bef-sloerie.
Mij nog niet.quote:
Doei.quote:
Nou en, ik zei ook dat ik Yvonne een geile bitch vond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok, het is niet waar, maar je zei het wel.!
Zij is nog enigzins monogaam.quote:
* pc-fr34k ook niet. Maarja, er moet ook een andere helft zijn he.quote:
Dat had k ook kunnen openbaren.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en, ik zei ook dat ik Yvonne een geile bitch vond..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Check mijn nieuwe retegave ava uit negers..
Ja hoor.quote:
Wie heeft jou wel gehad, dat is een makkelijkere vraag...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k ook niet. Maarja, er moet ook een andere helft zijn he.
Dat had ik liever gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat had k ook kunnen openbaren.....
Dat is te makkelijk ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie heeft jou wel gehad, dat is een makkelijkere vraag...
ligt eraan of je er hoeveel geld je ervoor kreegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik heb er trouwens maar een gehad van de BeF'ers. Als ik dan al een slet ben..
Geen énkele cent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ligt eraan of je er hoeveel geld je ervoor kreeg
Niet goed opgelet tijdens economie?quote:
De prijs stijgt pas bij een hoge vraag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Niet goed opgelet tijdens economie?
Precíes!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan ben je i.i.g. géén hoer!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
De prijs stijgt pas bij een hoge vraag.
quote:[16:57:40] DL: ja! ik ga me vanavond klem zuipen
[16:57:45] DL: en daarna gaan we telefoonsexxxen
[16:57:49] Ch: NEE
communisme, alles is van de staat en de staat zorgt dat iedereen wat heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! vrije markt economie, op basis van vraag en aanbod....
Je enige hoop op nuecken....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
communisme, alles is van de staat en de staat zorgt dat iedereen wat heeft.
Ik weet nu op wat voor partij ik ga stemmen!quote:
Onee, we hebben geen communistische partijen he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet nu op wat voor partij ik ga stemmen!
Verhuis naar Rusland.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Onee, we hebben geen communistische partijen he?
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme, mijn reeks zit op slot, kanikhier aanschuiven![]()
Als je gezellig doet ben je meer dan welkom, baggeraartje..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Verdomme, mijn reeks zit op slot, kanikhier aanschuiven![]()
Jat eens een andere icon dan die van c. dit is irritant.quote:
Ik verbagger alleen nutteloze kuttopics die op sloet moeten, bij deze gaat dat toch niet gebeuren dus ik begin er niet eens aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je gezellig doet ben je meer dan welkom, baggeraartje..
Mén ik trap er iedere keer inquote:
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.quote:
Welke gemeenten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.
Communisme is best okay. Het idee dan, in de praktijk werkt het niet omdat de mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er nog 4(!) gemeenten in Nederland zijn met 1 of meer communistische gemeenteraadslieden.
Inderdaad, iedereen gelijk behalve de rijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Communisme is best okay. Het idee dan, in de praktijk werkt het niet omdat de mensen er niet mee om kunnen gaan.
Tof toch. Nu is niemand gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen gelijk behalve de rijken..
quote:
Bron: NRCquote:De communisten verhullen niet dat hun positie uiterst zwak is. De NCPN levert één wethouder en vijf gemeenteraadsleden, in de gemeenten Reiderland (Groningen) en Lemmer (Friesland); de VCP heeft twee gemeenteraadszetels in Scheemda, de buurgemeente van Reiderland. "Als de media over ons berichten, is de toon meestal: nog even en dan hebben we dat ook weer gehad", zegt Van der Klift.
Daar is het veels te koud.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:41 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Bron: NRC
Er was nog een vierde, maar die vind ik zo even niet.
Je moet toch wat met je tijd hè!quote:
quote:
Ja, dat is incrowd-taal!quote:
Filipz.quote:
Heb je mijn "active topics" open staanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Hey !
moet je de compressie lager zetten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Dan zijn ze kenkergroot.
ah ok, artistieke vrijheid hequote:Ik vind het wel mooi met die stipjes..
Je bent de eerste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ouderwetsch goeie TT
Het was dan ook een verkapte tvp...quote:
niets verkapts aan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was dan ook een verkapte tvp...
Kon je me niet gewoon blij laten zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was dan ook een verkapte tvp...
KS.quote:
Dan haal je er een.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een patatje oorlog. Hm.
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een patatje oorlog. Hm.
Waar zijn eigenlijk de echte Hollandse snackbars gebleven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!
In Spanje/Turkije/Kroatië.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar zijn eigenlijk de echte Hollandse snackbars gebleven?
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwestie van een ritje naar de locale frituurchinees/jap/antilliaan en bestellen!
Die landen dumpen als hun slechte dingen hier en nemen het goede mee.quote:
Alweer? Verrassendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
*dood is
Doei ex befmod.quote:
Ik volgde het vanaf alcoholistjes.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef cerror het volgende:
Bon soir alcoholistjes van me.
Bon soir, hoe moeilijk is dat nu?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik volgde het vanaf alcoholistjes.
Nu heb ik hem door. Weet ik veel hoe je dat schrijft.quote:
oy freakquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi Bizz.
Ik ben benieuwd naar episode 2. Kijken of het nog verbeterd,quote:
hmhm me 2...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar episode 2. Kijken of het nog verbeterd,
www.cad-comic.comquote:Op zondag 12 februari 2006 00:28 schreef cerror het volgende:
Waar de hel hebben jullie het over?
Ö die.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
www.cad-comic.com
een strip
en dan de geanimeerde versie
www.cad-animated.com
doh! moest dat nouquote:Op zondag 12 februari 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
www.cad-comic.com
een strip
en dan de geanimeerde versie
http://www.cad-premium.com/
Ik schaam me er niet voor!quote:
Erg puikende parkietenstrips.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
Naja bizz, ik maak Parkieten strips dus zo sneu ben je ook weer niet.
Ola, rustig hier.quote:
We zijn nu al met z'n 4en.quote:
die dingen zijn hendig sjiekquote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
Naja bizz, ik maak Parkieten strips dus zo sneu ben je ook weer niet.
Jullie hebben het druk.quote:
Dat zie ik dan maar als een compliment.quote:
Tief op, t'is zaterdag.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, het is mij bijna te druk.. duik er maar lekker vroeg in, denk ik
Dan maar morgen met wallen onder de ogen naar die bespreking?? Nee, schat, moet morgen even scherp zijn!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief op, t'is zaterdag.
Naar hel met je vroeg naar bed.
Oh, je hebt nog dingen te doen....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan maar morgen met wallen onder de ogen naar die bespreking?? Nee, schat, moet morgen even scherp zijn!
Ja, ik weet het.. En vooral voor mijn doenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog dingen te doen....
Dan nog, veelste vroeg.
Nouja, zo vaak ben je er de laatste tijd ook weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk dat VM al zo vroeg naar bed gaat
ahuhquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
Dat zie ik dan maar als een compliment.![]()
nou vroeg... vroegquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iedereen is onder de indruk dat VM al zo vroeg naar bed gaat
Wat een gepainte dame allemaal niet kan doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door jouw icon krijg ik trek in Raket-ijsjes. Maar das vast niet de bedoeling.
Merci.quote:
Edoch bent u hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
Puikende mensen, gegroet.
Ik ben zowaar redelijk druk vandaag!
Je bent gefrustreerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het een parkietenpiemel?.
Of
a) Trap ik een open deur in?
b) Ben ik gefrustreerd?
Hansquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
Puikende mensen, gegroet.
Ik ben zowaar redelijk druk vandaag!
b. Op zeker.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of
b) Ben ik gefrustreerd?
Ik wist dat ze een kloon was.quote:
je bent een ziek mokkelquote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of
b) Ben ik gefrustreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |