abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34969163
.. van nature?

Zoals we allemaal weten willen mannen altijd wel neuken. Geen probleem. Lijkt me overigens een groot voordeel, als je homo bent. Altijd sex.

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn. Vrouwen moet je geil maken. Vaak. Ze zullen niet snel meer initiatief tonen dan een man.. of krijgen daar de kans natuurlijk niet voor.

Ik vind het jammer. Wat vinden jullie?
pi_34969264
Ik ken genoeg geile meiden hoor. Waarschijnlijk worden ze van jou gewoon niet geil.
Misschien dat mannen er meer over praten of er meer stoer over doen, maar ik weet wel zeker dat er geile vrouwen zijn die voor een man niet onder doen.
Sue Me
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:58:26 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_34969314
Meer dan genoeg
Maar de meeste moet je wel een beetje kennen voordat ze dat laten blijken...
pi_34969323
Volgens mij is er geen verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied.

Mannen praten er alleen meer over.
pi_34969368
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is er geen verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied.

Wat hij zegt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34969373
* Meldt
pi_34969507
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef Staaf het volgende:
Ik ken genoeg geile meiden hoor. Waarschijnlijk worden ze van jou gewoon niet geil.
quote:
Misschien dat mannen er meer over praten of er meer stoer over doen, maar ik weet wel zeker dat er geile vrouwen zijn die voor een man niet onder doen.
Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_34969548
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:10:25 #9
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34969642
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
pi_34969657
quote:
Nope.
pi_34969660
quote:
Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:18:25 #12
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_34969909
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alsof vrouwen er onderling nooit over praten...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_34970522
Waarom doen vrouwen zo? Omdat ze bang zijn dat men hen een slet vind? Pff. Gezeik.
pi_34970633
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko in

Maar ja hoor, zo goed als altijd geil, ben alleen beter in dat prive houden, heb het idee dat vrouwen wat beter kunnen genieten van dat gevoel zonder dat het gelijk moet zeg maar....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34970867
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef erodome het volgende:
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko in
Ik denk het ook niet gauw, want ik moet iemand echt aardig vinden wil ik ermee neuken. En van een vreemde weet je nu eenmaal niet of hij aardig is. Alleen bij zeer hete mannen wil ik nog wel eens dergelijke onbesuisde gedachten koesteren.
pi_34971047
Zie je nooit wat lekkers waarvan je denkt, jummy??????

Ik wel hoor, zal er niet mee in bed duiken zo ineens, maar denken, jazeker
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34971156
Het komt niet zo vaak voor. Er zijn twee omstandigheden waaronder het wel voorkomt: 1. man te mooi om los te lopen en 2. ik in belachelijk geile toestand.
pi_34971163
Ik ben regelmatig 'echt' geil, uit mezelf. Maar over een vreemde denken: "door hem...steegje" nee bedankt.
Maar mijn lichaam schreeuwt echt wel zeker om de dag dat ze geliefkoosd en daarna hard geneukt wilt worden.
And the druids turn to stone...
pi_34971250
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

[..]

Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..
Ook wel bekend als The Slut Factor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34971552
Voor mannen geldt toch eigenlijk ook wel dat het niet als positief wordt gezien als ze zich al te geil voordoen? Dan zijn het immers 'viespeuken'.
pi_34971628
En zijn ze voorspelbaar, en makkelijk, en laat dat nou erg oninteressant zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik ook maar weinig vrouwen ken die veel geil zijn. En/of die zelf regelmatig initiatief tonen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch. Jammer.
pi_34971668
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef TripleM het volgende:
En zijn ze voorspelbaar, en makkelijk, en laat dat nou erg oninteressant zijn.
Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?
pi_34971701
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
pi_34971727
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?
Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.
pi_34972504
Volgens de laatste berekeningen der Nederlandse owners zijn er 42 miljoen lekkere wijven, op 3,15 miljard in totaal .
pi_34972555
ik ken er 1
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:44:45 #27
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_34972623
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Zie je nooit wat lekkers waarvan je denkt, jummy??????

Ik wel hoor, zal er niet mee in bed duiken zo ineens, maar denken, jazeker
Ik ook , maar de lol van de gedachte/het gevoel is zoals je al zegt belangrijker dan de wil om tot actie over te gaan...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_34972700
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef heiden6 het volgende:

Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.
Precies!

Bovendien vind ik het toch altijd wel een fijn idee als ik niet de eerste de beste ben die toevallig ook liet merken dat ie geil was, maar in ieder geval een klein beetje aantrekkelijker word gevonden dan een ander, en/of een bepaalde voorkeurspositie geniet. Hou me desnoods voor de gek, I don't care, da's een gevoelskwestie.

Goh, soms lijken mannen net vrouwen.
pi_34972829
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
jezelf te makkelijk geven kan wel averechts werken als vrouw zijnde. mannen een beetje moeite laten doen voor de sex is no problem.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34973118
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef TripleM het volgende:
Precies!

Bovendien vind ik het toch altijd wel een fijn idee als ik niet de eerste de beste ben die toevallig ook liet merken dat ie geil was, maar in ieder geval een klein beetje aantrekkelijker word gevonden dan een ander, en/of een bepaalde voorkeurspositie geniet. Hou me desnoods voor de gek, I don't care, da's een gevoelskwestie.

Goh, soms lijken mannen net vrouwen.
Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
pi_34973163
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34973220
Tot nu toe was ik bij al mijn minnaars / vriendjes degene die het eerste initiatief tot seks nam...
pi_34973633
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:14:22 #34
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34973646
mijn vriendin is echt geil. maar dan ook altijd.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34973872
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
.. van nature?

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn.
Ik ken er toch ettelijke...
pi_34974882
Volgens mij een een maat van me is 80% van de vrouwen die gaat stappen (niet ongesteld en geen vriendje) ook wel uit op sex. En ja een vrouw neemt meestal t initiatief van sex heb ik ook gemerkt. Bij mij is het zo omdat ik het anders op vind lijken dat ik alleen uit ben op de sex. (soms is dat ook wel waar, maar met langere relaties niet)
pi_34975003
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vindt denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor

SORRY HOOR LOTTE.

[ Bericht 6% gewijzigd door TripleM op 11-02-2006 23:03:43 ]
pi_34975052
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Meldt
Broek uit broek uit
pi_34975379
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
Nee,tot ze onder elkaar zijn.Ik heb goede vriendinnen van mij wel eens horen praten over sex.Neem van mij aan:vrouwen die zeggen dat mannen erg zijn zijn huichelaars(of mijn vriendinnen zijn zo erg,dat kan ook).
Misschien is het ook maar goed dat vrouwen hun gevoelens niet altijd kenbaar maken,ik ben bang dat de gemiddelde kroeg dan al gauw veranderd in één grote orgie.

Ik ben voor.
pi_34975463
Volgens mij is het allemaal maar een sprookje
Are you nuts??
pi_34975770
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
smiling is my favourite
pi_34975783
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vind denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
pi_34975797
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Italo het volgende:
Broek uit broek uit
Fotoboek enzo.
pi_34975873
Ik las ooit eens van een onderzoek waaruit bleek dat homo's het meeste sex hadden, hetero's gemiddeld en lesbo's het minst.

Er zit toch iets in de genen wat er voor zorgt dat mannen vaker sex willen.

Ik vind het overigens geen enkel probleem als mijn vriendje eerder geil is dan ik. Als ik zie dat hij geil is, volg ik vanzelf.
pi_34976350
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
Dat gaat je mail opleveren.
pi_34976544
En nu ontopic

Ik zat er aan te denken een soortgelijk topic te openen... Mijn ervaring is dat ik veel vaker geil was/ben dan mijn (ex-)vriendinnetjes... Ook een aantal die het geweldig vonden "verleid" te worden.

Ik vind/vond dat erg irritant, laat ik blijken er zin in te hebben en dan (bij wijze van) 2 uur wachten voordat er respons komt, na tig keer gaat bij mij de lol er af

Ik heb gelukkig ook meegemaakt dat het anders kan, werd ik letterlijk door het huis heen gegooid, geweldig

Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
pi_34976571
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fotoboek enzo.
Idd ja
pi_34981333
Nooit geweten van mijn vriendin .
Die met die rooie broek
pi_34982534
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef catje86 het volgende:
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
Goed seksen is wel een pré ja Als de seks lekkerder is, heb je er sneller zin in.. Dat geldt dan niet voor de eerste keer, maar goed.. Maar dan nog ligt het aan de persoon.. Ik heb pas 1 vriendinnetje gehad die zelf vaak het initiatief nam.. Nou vind ik dat meestal niet zo'n probleem, maar iemand die vaak wil en vaak zelf het initiatief neemt is natuurlijk wel ideaal

Geen idee of dit nog on-topic is trouwens, ik heb veul pijnstillers op
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Italo het volgende:
Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
Ja!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:46:30 #50
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34982879
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
*Think outside the box*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')