Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is er geen verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied.
Mannen praten er alleen meer over.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef Staaf het volgende:
Ik ken genoeg geile meiden hoor. Waarschijnlijk worden ze van jou gewoon niet geil.![]()
Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..quote:Misschien dat mannen er meer over praten of er meer stoer over doen, maar ik weet wel zeker dat er geile vrouwen zijn die voor een man niet onder doen.![]()
Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
Nope.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Alsof vrouwen er onderling nooit over praten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mannen praten er alleen meer over.
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.
Ik denk het ook niet gauw, want ik moet iemand echt aardig vinden wil ik ermee neuken. En van een vreemde weet je nu eenmaal niet of hij aardig is. Alleen bij zeer hete mannen wil ik nog wel eens dergelijke onbesuisde gedachten koesteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef erodome het volgende:
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko in
Ook wel bekend als The Slut Factor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
[..]
Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..
Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef TripleM het volgende:
En zijn ze voorspelbaar, en makkelijk, en laat dat nou erg oninteressant zijn.
Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Zie je nooit wat lekkers waarvan je denkt, jummy??????
Ik wel hoor, zal er niet mee in bed duiken zo ineens, maar denken, jazeker
Precies!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef heiden6 het volgende:
Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.
jezelf te makkelijk geven kan wel averechts werken als vrouw zijnde. mannen een beetje moeite laten doen voor de sex is no problem.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef TripleM het volgende:
Precies!
Bovendien vind ik het toch altijd wel een fijn idee als ik niet de eerste de beste ben die toevallig ook liet merken dat ie geil was, maar in ieder geval een klein beetje aantrekkelijker word gevonden dan een ander, en/of een bepaalde voorkeurspositie geniet. Hou me desnoods voor de gek, I don't care, da's een gevoelskwestie.
Goh, soms lijken mannen net vrouwen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil.
Ik ken er toch ettelijke...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
.. van nature?
Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn.
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vindt denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
Nee,tot ze onder elkaar zijn.Ik heb goede vriendinnen van mij wel eens horen praten over sex.Neem van mij aan:vrouwen die zeggen dat mannen erg zijn zijn huichelaars(of mijn vriendinnen zijn zo erg,dat kan ook).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vind denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor
Dat gaat je mail opleveren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij.Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
Goed seksen is wel een pré jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef catje86 het volgende:
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Italo het volgende:
Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |