Of anders? krijg ik van de week wat van je horen??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef r8ality het volgende:
Tyf op uit m'n topic stelletje mongeaulen.
Jouw topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef r8ality het volgende:
Tyf op uit m'n topic stelletje mongeaulen.
Ik heb geen zin om te gaan kijken maar waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan nog, het interesseerd me geen fuck, als ik hier wil posten, dan doe ik datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:52 schreef r8ality het volgende:
Kijk eens bij Eindhoventopic nr 1. Wie is de topicstarter? Oja.
Begin je eigen reeksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan kijken maar waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan nog, het interesseerd me geen fuck, als ik hier wil posten, dan doe ik dat![]()
en in helmond dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Blueman het volgende:
Allemaal honden in Eindhoven. wtf1
zou goed kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:28 schreef r8ality het volgende:
XQZ-me heb ik al eerder gezien volgens mij of niet?
Heeeel lang geleden volgens mij wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:30 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zou goed kunnen(maar niet in dit topic denk ik
)
dank u!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
welkom voor alle nieuwe mensen he... misschien dat door jullie het hier weer iets levendiger wordt... misschien dat er wel weer hevige discussies uitbreken hier![]()
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeeel lang geleden volgens mij wel.
Zo ken ik jou namelijk
Niet mij dissen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dank u!(ik voel me aangesproken als nieuw mens
)
ben overigens...het reismaatje van blueman.... of nee... hij moest zo nodig dezelfde opleiding als mij kiezen![]()
zou nie durven!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet mij dissen he
Maar ik ben naar PSV
Dankequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zou nie durven!
veel plezier bij PSV!![]()
Ik ook vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet mij dissen he
Maar ik ben naar PSV
Heracles Almeloquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef silverpearl het volgende:
Tegen wie speelt PSV vanavond?
vast wel....ik volg het voetbal verder niet, maar toevallig dat ik het vandaag op mun werk hoorde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Thanks.
Dat zullen ze wel winnen.![]()
Ik heb de laatste tijd weinig voetbal gekeken, dus ik ben er een beetje uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
vast wel....ik volg het voetbal verder niet, maar toevallig dat ik het vandaag op mun werk hoorde.
slecht hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig voetbal gekeken, dus ik ben er een beetje uit.![]()
psst.. als ik...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ben overigens...het reismaatje van blueman.... of nee... hij moest zo nodig dezelfde opleiding als mij kiezen![]()
Ik ben vandaag niet op het station geweest, en ik woon zelf in gestel dus ik heb geen last van de supporters of de politie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
slecht hoor![]()
hoe ik erachter kom dat PSV speelt? -->: wanneer ik met de trein het stadion passeer en me afvraag waarom er zoveel politie staat?en steeds maar weer na een half uur er pas achter komen van: oja! natuurlijk...PSV speelt.
![]()
![]()
Nu niet meer dan,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
tralalallalala.......
ik blijf het fout doen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:32 schreef gazylady het volgende:
[..]
Nu niet meer dan,![]()
Zeelst, als in Zeels Veldhoven? Ga je daar carnavallen ook?
Geinig! Wel lollig hoe een (paar) muur (-en) anders geschilderd, een ander sfeertje neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef ArTiC het volgende:
tralala...schilderen is fijn..niet dus
Maar het maakt het wel nice allemaal binnen
Alle muren wit behalve 2 muren in de zithoek, die zijn grijs
[afbeelding]
Interesseert...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan kijken maar waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan nog, het interesseerd me geen fuck, als ik hier wil posten, dan doe ik dat![]()
Goed bezig, blijf die foto's posten, das leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef ArTiC het volgende:
tralala...schilderen is fijn..niet dus
Maar het maakt het wel nice allemaal binnen
Alle muren wit behalve 2 muren in de zithoek, die zijn grijs
[afbeelding]
joh!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef ArTiC het volgende:
Net bij de wedstrijden de samenvatting gezien...
mijn god..gooi die Reiziger ff heel snel buiten alsjeblieft
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:07 schreef ArTiC het volgende:
Net bij de wedstrijden de samenvatting gezien...
mijn god..gooi die Reiziger ff heel snel buiten alsjeblieft
Hey. Ga vooral zo door. Maak je vrienden mee. Ik meen het. Gewoon doen. Vind ik echt tof van je. Nee echt, ik maak geen grapje. Ik ben bloedje serieus.quote:Op zondag 12 februari 2006 05:40 schreef febster het volgende:
Oeh, stoere jongen, zeven hele dollars, die met de tegenwoordige wisselkoers helemaal geen zak waard zijn... Alleen voor mensen met het IQ van -3 en een bijstandsuitkering is dat geen "pocketchange", fijn dat je indruk wil maken op desbetreffende mensen...
Sommige mensen waaronder ik bezoeken dit topic niet meer of minder vaak door jou haantjesgedrag de laatste tijd...aan wie zou het nou liggen dan?quote:
ja die miste ik ook al....quote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef Mex_ het volgende:
Komt er nog een foto in de op?
Kentekenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef blieblie het volgende:
Mooie auto gespot op de Geldropseweg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wist niet dat ze al geproduceerd werden. En dees was wel heel erg dik vet.
WIj doen het wel, en hebben nog nooit problemen gehad.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee of je een molton in de droger mag doen?
Dan is het iets voor Enyquote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef blieblie het volgende:
Hmmm owkee.
Ik dacht, ff checken voordat ik ook een molton bij de collectie miniatuur textiel mag toevoegen.
Zwaaimomentquote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef XQZ-me het volgende:
ik zal ook maar es ff zwaaien(aangezien ik niet nuttigs te melden heb)
![]()
Heb jij ook al zo'n collectiequote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef blieblie het volgende:
Hmmm owkee.
Ik dacht, ff checken voordat ik ook een molton bij de collectie miniatuur textiel mag toevoegen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
wanneer weer? (hoef morge niet naar school) dinsdag?![]()
Die heb ik weer nietquote:Op zondag 12 februari 2006 17:54 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik heb ook nog een collectie van verkleurde was.![]()
Gisteren?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Blueman het volgende:
Beasley en Reiziger waren idd niet veul.
Waar zat je Flow.. weer in business of wat.
Artic, ik had nog getoeterd toen ik langs je huisje reed.
een goedbedoelde tip terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:23 schreef amaranta het volgende:
Artic, een goedbedoelde tip.
Koop niet het goedkoopste laminaat, daar krijg je spijt van.
Koop een wat duurdere, en een donkere kleur.
We zitten eigenlijk nooit in de Bussiness Class, m'n Pa heeft 2 seizoenskaarten op Zuid, bovenste rij net naast de journalisten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Blueman het volgende:
Beasley en Reiziger waren idd niet veul.
Waar zat je Flow.. weer in business of wat.
Teak vind ik ook mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een goedbedoelde tip terug.
Ik kan zelf heel goed beslissen wat voor laminaat ik wil.
De kleur zal teak worden iig
en geen V groef
Och, was beschaafd getoeter hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren?
Toen kwam er wel iemand toeterend voorbij...dacht ff dt Turkije een voetbalwedstrijd gewonnen had ofzo
Juist...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
toelichting: blueman en ik zwaaien altijd naar elkaar @ school....
![]()
Hij landde zelfs goedquote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef Blueman het volgende:
Nice mini!
Waar je allemaal niet records mee kan breken.quote:Aangemoedigd door tachtig supporters en collega's hebben negentien glazenwassers zondag in Arnhem het record glazenwassen gevestigd voor het Guinness Book of Records. De betrokken Arnhemse notaris stelde vast dat in 37 minuten 415 ruiten waren schoongepoetst. "Het was heel erg leuk om mee te doen", zeggen F. Klaassen en J.Schellekens uit Veldhoven. "Een record vestig je niet elke dag. Als andere schoonmaak- bedrijven dit eerste wasrecord ooit breken, willen we onze titel zeker verdedigen."
Wijs plan dat slapen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef Juup© het volgende:
Weltrusten
Jah.. mijn KGB zelfmoord-pillen komen vanavond binnen...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:05 schreef Partygurl het volgende:
daaaaaaar ben ik weer.
Iedereen al inkopen gedaan voor valentijn?
Gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah.. mijn KGB zelfmoord-pillen komen vanavond binnen...
Inkopen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:05 schreef Partygurl het volgende:
daaaaaaar ben ik weer.
Tja maar weet zeker dat je blij bent als je morgen een kaartje krijgtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inkopen?
Anders laat je je ff meesleuren door al die marketingonzin enzo
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inkopen?
Anders laat je je ff meesleuren door al die marketingonzin enzo
Ja ik heb een geurtje gehaald (1 die ik lekker vind)quote:Op maandag 13 februari 2006 10:05 schreef Partygurl het volgende:
daaaaaaar ben ik weer.
Hier, een kaartje voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Brombeer het volgende:
[..]
Tja maar weet zeker dat je blij bent als je morgen een kaartje krijgt![]()
Klinkt ook wel erg cheap-assquote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja ik heb een geurtje gehaald (1 die ik lekker vind)
Hij wou Kouros van YSL, ik vond die stinken, dus die krijgt hij niet.![]()
Ja van Dolce& Gabbana.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoef niks te geven
Heb je al een ander geurtje gekocht?
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef r8ality het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen de hele dag school heb. Daarna sporten, eten, achter m'n pc een nutteloos spel doen en dan om 0.00 gaan slapen. Welke Valentijnsdag?.
Is je liefde niet genoeg voor hem?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja van Dolce& Gabbana.
En ik heb hem een maand geleden een duur horloge cadeau gegeven.
Whehehehe.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is je liefde niet genoeg voor hem?
Of is de sex slecht?
Hoezo verbazen?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Partygurl het volgende:
Wij gaan uiteten
En verders verwacht ik niets..zou me iig erg verbazen
Jij bent degene die alleen zit op valentijnsdag, ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is je liefde niet genoeg voor hem?
Of is de sex slecht?
Your point being?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Jij bent degene die alleen zit op valentijnsdag, ik niet.
quote:
en dan issie al 3 x voorbij de coupe gelopenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Juist...
Krijg ik weer smsje of via msn bericht van: Doe eens zwaaien.
Eerst even zoeken waar de dame zit en dan zwaaien maar![]()
![]()
Nee hoor, heb m vanmorgen nog weggebracht naar de kazernequote:Op maandag 13 februari 2006 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien vertelt hij je wel dat hij uit leger is gestapt...
Ja joh... ben nooit zo helder 's ochtends. En dat voorbeeld was inderdaad 's middags maar toen was ik ook net wakker.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
en dan issie al 3 x voorbij de coupe gelopen![]()
![]()
haha...arme jij! morgen nog eens proberen dan maar?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja joh... ben nooit zo helder 's ochtends. En dat voorbeeld was inderdaad 's middags maar toen was ik ook net wakker.
Begreep ik net uit onofficiele bronnen dat het lukken gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
haha...arme jij! morgen nog eens proberen dan maar?
11.39 that's the time baby!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Begreep ik net uit onofficiele bronnen dat het lukken gaat?
Yves Saint Laurent is niet echt spotgoedkoop ofzo...quote:
ow is dat Yves Saint Laurent... weet ik veul.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:11 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Yves Saint Laurent is niet echt spotgoedkoop ofzo...
Mijn lover krijgt mooi nix![]()
De zweep eroverquote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef ArTiC het volgende:
levertijd meubels...10 weken
voor degenen die het leuk vinden om te weten:
Notenhout kleur dressoir, salontafel, eettafel (inclusief stoelen) + een 3+2 zits donkergrijze bank.
Hout is afgewerkt met een rvs strip, erg nice
Jup...maar flow..hoe voelt dat nou?quote:
Ik ben te vaak afwezig merk ik. Lara een vent. Rare wereld als het zo is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jup...maar flow..hoe voelt dat nou?
Eerst loop je hier openlijk te flirten met Lara, die blijkt een vent te zijn.
Dan richt je je op pussydeluxe, en dat is een kloon.
lullig spelletje toch dat internetflirten
Heb je daar bewijzen voor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jup...maar flow..hoe voelt dat nou?
Eerst loop je hier openlijk te flirten met Lara, die blijkt een vent te zijn.
Dan richt je je op pussydeluxe, en dat is een kloon.
lullig spelletje toch dat internetflirten
Techniek staat voor niks tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou echt té knap zijn als het wel zo is.
Dat vraag ik me ook weleens af.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ow is dat Yves Saint Laurent... weet ik veul.
Ken je Fok! geschiedenis, ik ken veel raardere verhalen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je daar bewijzen voor?
Ik bedoel, ik vind het wel erg knap als ik een dame via MSN via haar webcam kan zien en haar ook nog op Fokradio heb gehoord en niet te vergeten de verschillende fanfoto's die ze heeft gemaakt. Ook mmarsu heeft haar via de webcam gezien dus geloof me, pussydeluxe is echt geen kloon. Zou echt té knap zijn als het wel zo is.
Lottequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ken je Fok! geschiedenis, ik ken veel raardere verhalen....
Ik niet ... doe mij een lesje FoK-History weg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:39 schreef febster het volgende:
[..]
Ken je Fok! geschiedenis, ik ken veel raardere verhalen....
ik wil ook een een FoK geschiedenis lesje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik niet ... doe mij een lesje FoK-History weg!
Idd, Lotte ja..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef blieblie het volgende:
Doe iets spontaans.
En wat dat weet ik niet. Hangt er vanaf wat hij doet en leuk vindt.
Maar haal em op van zijn werk en ga met hem pingpongen ofzo (tis maar een voorbeeld).
Al denk ik niet dat je heel erg origineel hoeft te zijn. Mannen zijn niet zo veeleisend in dat soort dingen. (Sex zou bijv. prima voldoen als vervolg activiteit
![]()
.)
Leguitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:21 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, Lotte ja..
En wat is Ilse verandert zeg
Ik ben niet zo goed in spontane dingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef blieblie het volgende:
Doe iets spontaans.
En wat dat weet ik niet. Hangt er vanaf wat hij doet en leuk vindt.
Maar haal em op van zijn werk en ga met hem pingpongen ofzo (tis maar een voorbeeld).
Al denk ik niet dat je heel erg origineel hoeft te zijn. Mannen zijn niet zo veeleisend in dat soort dingen. (Sex zou bijv. prima voldoen als vervolg activiteit
![]()
.)
Nu spreek ik Ilse sowieso erg weinig, maar kwam der gister tegen in de trein, maar hoe ze lacht en doet en praat is niet des Ilses, maar dat kan ook aan mij liggen... Ik heb dan ook nog steeds beetje het beeld van de feestende Ilse toen ze 16 wasquote:
Doe een dagje gamenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in spontane dingen.
En hij werkt in Boxtel en ik heb geen auto, dus dat zie ik niet echt zitten.
En het kan ook niet te veel kosten want ik heb mijn budget verspilt aan dat titanium citizen horloge vorige maand.![]()
Ze zit in de 22jaar truttigheidsfasequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef febster het volgende:
[..]
Nu spreek ik Ilse sowieso erg weinig, maar kwam der gister tegen in de trein, maar hoe ze lacht en doet en praat is niet des Ilses, maar dat kan ook aan mij liggen... Ik heb dan ook nog steeds beetje het beeld van de feestende Ilse toen ze 16 was
Have Funquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze zit in de 22jaar truttigheidsfase(was gisteravond ergens een topic over).
Die feestende Ilse is inderdaad al een jaar of 3 gone.
Hoi Juup!.
Ik ga maar weer eens verder, speelkwartier is voorbij.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Neteru het volgende:
Het is toch 1 grote commerciële zooiGeldklopperij....dat is het
![]()
Weer terug op 100$quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
Wehehehe
Ik maakte gistermiddag in een uurtje van $5 meer dan $13 en gisteravond speelde ik $5 weg in 3kwartier ofzo. Ik kreeg echt helemaal geen kaart. En als ik een Aas kreeg dan viel er uiteraard geen Aas bijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Weer terug op 100$
Zit er toch aan te denken om het hele zaakje maar uit te laten kerenKan ik mooi zondag (wil je niet mee trouwens?) op de motorbeurs een stoere helm kopen ofzo
Ja ... echt verdienen is lastigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik maakte gistermiddag in een uurtje van $5 meer dan $13 en gisteravond speelde ik $5 weg in 3kwartier ofzo. Ik kreeg echt helemaal geen kaart. En als ik een Aas kreeg dan viel er uiteraard geen Aas bij
Ik heb eergisteren al $50 op mn moneybookers gezet. Speel nu alleen met die $25 verder.
Ik weet nog niet of ik zondag meega. Hoe laat moeten we dan vertrekken?
Lijkt me wel leuk.
11u is wel vroeg hèquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... echt verdienen is lastig
Maareh, zondag rijden we rond 11u richting Utrecht. Ben komt vanaf A'dam met de trein en Thomas rijdt ook met mij mee.
Waarom niet bij die mexicaan daar om de hoek, daar heb kun je kiezen voor 'onbeperkt' eten + een drankpakket met onbeperkt drinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, ik heb voor morgen hiero voor 10 man gereserveerd om 18:30u
http://www.popocatepetl.nl/
Omdat die menukaart van popo er naar mijn mening beter uit zietquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Partygurl het volgende:
Jeuj ik heb een hele grote kaart gekregen met een gedichtje, lief
Helaas, ik kan niet komenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
Lau, ik heb voor morgen hiero voor 10 man gereserveerd om 18:30u
http://www.popocatepetl.nl/
Ja Flowquote:
Die is al weken niet meer uit mijn winamp te krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:22 schreef febster het volgende:
Artic; nieuwe album van Opgezwolle al gehoord?
Hoedenplankquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die is al weken niet meer uit mijn winamp te krijgen.
Voer voor mijn woofers![]()
Ik hou het rustug...quote:
Niet het kantine eten vergiftigen a.u.b.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef r8ality het volgende:
Kantine vergiftigen, of de docentenkamer bombarderen..
Nee, want ik wil ook koffie drinken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
alleen de koffiekannen vergiftigen
Ja, dat is goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
thee kannen?
Ik denk niet dat je de enige zal zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ik denk dat ik met de carnaval als Islamitische suicidebomber ga
Of als schaap met een kuishuidsgordel omquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige zal zijn
Ga dan als Mohammed ... nóg origineler:')
moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
Er is like weer een meter sneeuw bijgevallen in Tirol [14.gif]
Welke zon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
Live feed uit Tulfes (waar we dus heen gaan)
Valt een beetje tegen inderdaad... beide.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke zon?
Ze mogen hun website wel eens moderniseren. Ik kan niet eens een kaart van de pistes vinden
have fun!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef Blueman het volgende:
Hmmm ook zin in wintersport...
Aftellen is allang begonnen
Eerst vanavond nog zuipfeestje projectaftrap in Mezz in Breda.
Oftewel bier/wijn trinken!
En niet toeteren met je rechterhand hè. Dat mag alleen met links!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Partygurl het volgende:
alaaf
Moet je maar niet in een wrak rond willen rijdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef daNpy het volgende:
Anders staat mn auto ff vol water :|
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef daNpy het volgende:
Anders staat mn auto ff vol water :|
Wehehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef ArTiC het volgende:
Zonde van dat blok dat er zo'n kappersauto omheen zit
stfuquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:49 schreef ArTiC het volgende:
Zonde van dat blok dat er zo'n kappersauto omheen zit
Minder leuk dusquote:
Hipsquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef r8ality het volgende:
Over dat ik vanaf maandag bij Bavaria werk. Jammer dat ik daar met de auto heenmoet. En het snelste is over Son, stupid map24.
En je neukertje vriend? Als agent?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ga met carnaval als lief vlindertje![]()
Tada...
[afbeelding]
serieus ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ga met carnaval als lief vlindertje![]()
Tada...
[afbeelding]
Ja die vleugels zijn echt groot, beetje lastig...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
serieus ?
Wordt leuk naast je in de kroeg
Fladderfladder
Daarom is het nog een beta, ze moeten het nog trashenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef omegaproject het volgende:
Sow ... post vanuit Windows Vista (5270)
Draait verrekkes stabiel tot nog toe ... en snel
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom is het nog een beta, ze moeten het nog trashen
Nee... Een goalkeeper schiet niet ver genoegquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:20 schreef omegaproject het volgende:
Kunnen we niet een paar boten met van die 'Goalkeepers' langs de grenzen plaatsen (en losse 'Goalkeepers' waar geen water is aan de grens) Dan kunnen we makkelijk alle besmette zwanen die ons luchtruim betreden uit de lucht knallen
(Nederlandse) Goalkeeper:
[afbeelding]
In actie: klik
Veel plezier in Emmeloordquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef daNpy het volgende:
Auto weer APK gekeurd
Remmentest uitzonderlijk goed zelfs, 2 en 3% afwijking waar 30 en 20% is toegestaan
Nu op naar Emmeloord
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef omegaproject het volgende:
Zo'n vriendin aan de andere kant van Nederland lijkt me echt een ramp
Ik bedoel; nou zíjn vriendinnen al duur....
Pffff... Die kerel van je woont in Ossquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Kost én extra geld om er te komen, én extra geld omdat je die tijd die je samen hebt extra bijzonder wil maken.
Ze zegt alleen maar dat ze het met me eens isquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pffff... Die kerel van je woont in Oss.
Als ik zou willen pis ik er naar toe. Tis een kleine 40min met de auto. Je kan overdrijven hoor..
Alles onder Utrecht is prima te doen qua werk of relatie imho.
Ik heb een goed geheugenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ze zegt alleen maar dat ze het met me eens is
Niet meteen alles aangrijpen om ruzie te zoeken hè Bliep!!
2 uur rijden valt echt niet mee ... doe eens normaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen. Keb der vaker horen "zeuren" dat der vriend zover weg woont.
Ow en ook 2 uur reizen valt best mee. Ideaal is anders, maar beklagenswaardig is het niet.
Anders moet je maar gewoon een kerel zoeken die bij je in de straat woont. Stukken makkelijker.
Je hebt OV. Tkost je geen drol.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
2 uur rijden valt echt niet mee ... doe eens normaal!
dat zijn 2 verneukte uren, weet je wat mij dat zou kosten? tussen de 50 en 100 euri
"valt best mee" .... right ....
Waarom?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef blieblie het volgende:
Magoe, sorry Ingrid, zo bedoelde ik het niet.
Ik zal het zo zeggen, wees BLIJ dat je iemand in je leven hebt die je meer dan "normaal" waardeert en van je houdt.
OV?? nee .. al een jaar of 3 niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt OV. Tkost je geen drol.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom?
Alleen maar irritant, duur en tijdrovend...
Single 4 evah
Geld maakt wél gelukkig weet je!
Ik ga tikkeltje over de zeik van je eeuwige slachtoffer rol. Dat is alleenrecht voor mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind het niet te veel moeite, het kost alleen wat extra centjes.
Ik ga alleen wel over de zeik als iemand beweert dat de afstand Eindhoven-Nijmegen niets voorstelt. Als je van het OV afhankelijk bent, is dat nu eenmaal wel zo in onze situatie.
*Mee eens is*quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef Partygurl het volgende:
Jezus zeik niet zo..als je dat allemaal teveel moeite vind dan maak je het gewoon uit..je kiest ervoor of je kiest er niet voor, heel simpel.
Ik vind dat echt onzin maar goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind het niet te veel moeite, het kost alleen wat extra centjes.
Ik ga alleen wel over de zeik als iemand beweert dat de afstand Eindhoven-Nijmegen niets voorstelt. Als je van het OV afhankelijk bent, is dat nu eenmaal wel zo in onze situatie.
Gewoon een vriend uit Eindhoven zoeken en die andere dumpen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoezo valt het best mee?
Leg es uit als je stage loopt of college hebt tot half 6 en de volgende ochtend weer om half 9 op school of op stage moet zijn?
En wat nou als we nog eens hobby's hebben ('s avonds sporten zoals ik of op donderdagavond stappen zoals vriend lief).
We zijn gewoon veroordeelt tot een weekend relatie, anders hebben we geen energie voor school/stage/hobby's en daarnaast is wat tijd voor jezelf ook niet weg.
Gelukkigquote:
als ie dat wil is dat natuurlijk wel een optiequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Of de vriend importeren naar Eindhoven, laatst zowaar in de top10 gekomen voor een huurwoning \o/!!!
Oke, dat is de meest vriendelijke oplossingquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Of de vriend importeren naar Eindhoven, laatst zowaar in de top10 gekomen voor een huurwoning \o/!!!
doon?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik zou er trouwens nooit voor kiezen..voor een vriendje ver weg.
Wanneer doon zelfs bij de landmacht had gezeten voordat ik m kende was ik er niet aan begonnen![]()
Die gaat naar Afghanistanquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie wil er nou niet naar Eindhoven emigreren!!
Jouw vriend zeker
Ik woon zelfs niet eens in eindhovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie wil er nou niet naar Eindhoven emigreren!!
Jouw vriend zeker
Donatello... je weet wel, die turtlequote:
Joh.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Ingridh007 het volgende:
T was ook geen keuze, het was liefde op het eerste gezicht
T was te sterk om te negeren en zelfs nu ie in Nijmegen woont ipv in Oss is het zowaar de moeite waard![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |