Of anders? krijg ik van de week wat van je horen??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef r8ality het volgende:
Tyf op uit m'n topic stelletje mongeaulen.
Jouw topicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef r8ality het volgende:
Tyf op uit m'n topic stelletje mongeaulen.
Ik heb geen zin om te gaan kijken maar waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan nog, het interesseerd me geen fuck, als ik hier wil posten, dan doe ik datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:52 schreef r8ality het volgende:
Kijk eens bij Eindhoventopic nr 1. Wie is de topicstarter? Oja.
Begin je eigen reeksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan kijken maar waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan nog, het interesseerd me geen fuck, als ik hier wil posten, dan doe ik dat![]()
en in helmond dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Blueman het volgende:
Allemaal honden in Eindhoven. wtf1
zou goed kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:28 schreef r8ality het volgende:
XQZ-me heb ik al eerder gezien volgens mij of niet?
Heeeel lang geleden volgens mij wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:30 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zou goed kunnen(maar niet in dit topic denk ik
)
dank u!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
welkom voor alle nieuwe mensen he... misschien dat door jullie het hier weer iets levendiger wordt... misschien dat er wel weer hevige discussies uitbreken hier![]()
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heeeel lang geleden volgens mij wel.
Zo ken ik jou namelijk
Niet mij dissen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dank u!(ik voel me aangesproken als nieuw mens
)
ben overigens...het reismaatje van blueman.... of nee... hij moest zo nodig dezelfde opleiding als mij kiezen![]()
zou nie durven!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet mij dissen he
Maar ik ben naar PSV
Dankequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
zou nie durven!
veel plezier bij PSV!![]()
Ik ook vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet mij dissen he
Maar ik ben naar PSV
Heracles Almeloquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef silverpearl het volgende:
Tegen wie speelt PSV vanavond?
vast wel....ik volg het voetbal verder niet, maar toevallig dat ik het vandaag op mun werk hoorde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Thanks.
Dat zullen ze wel winnen.![]()
Ik heb de laatste tijd weinig voetbal gekeken, dus ik ben er een beetje uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
vast wel....ik volg het voetbal verder niet, maar toevallig dat ik het vandaag op mun werk hoorde.
slecht hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig voetbal gekeken, dus ik ben er een beetje uit.![]()
psst.. als ik...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ben overigens...het reismaatje van blueman.... of nee... hij moest zo nodig dezelfde opleiding als mij kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |