grootste kolder ooitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:51 schreef trigt013 het volgende:
op zich een best wel bekende truk, je maakt de lepel "moe" door heel veel keren te buigen op 1 plek. Als hij bijna tegen breken aan zit zet je het weer in de orginele stand. Nu zorg je ervoor dat de lepel heel koud is door in de vriezer te leggen. Zodra je hem eruit haalt en opwamt met je vingers (daarom buigt hij ook op vingerplek) zal hij op de zwakke plek buigen. Dit is trouwens geen bewijs. Hij zou dan moeten gefilmt worden in een klinische opgeving. Niet thuis.
Muhaha.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:26 schreef Sakura het volgende:
Jongens, niet zo lullig, dit is best heel erg knap.
Probeer zelf maar eens zoiets op te nemen zonder in de lach te schieten![]()
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bomborie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef cyberthrill het volgende:
Zal ik jullie maar iets verklappen? Ik ben zelf een skeptist, en heb deze "proefopstelling" gemaakt om te kijken hoesnel mensen van dit fenomeen overtuigd zijn. Het is namelijk een feit dat mensen erg gemakkelijk te manupileren zijn met "goocheltrucs", Uri Geller een (naar mijn mening) beroemde goochelaar was zich ook bewust van dit psychische feit.
De fantasie van de mens kent zijn grenzen niet, altans de meeste mensen leggen deze grens niet......
Ik niet in elk gevalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Parameter het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bomborie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Parameter het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bombarie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt. Mensen die op tv verschijnen krijgen meteen een veel hogere status toegemeten dan iemand die een filmpje op een forum post. Maar dat hoeft niet terecht te zijn.
Ik las s*tanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef cyberthrill het volgende:
(genaamd Stan)
zoek effe op internet....hij kan 1 miljoen dollar verdienen als ie het onder gecontroleerde omstandigheden kan herhalenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef cyberthrill het volgende:
Je hebt er vast al eens van gehoord, "telekinese" het vermogen om materie met je gedachten te beinvloeden....... Een vriend van me (genaamd Stan) heeft dit vermogen ontwikkeld en is nu dus echt in staat, om bijv. lepels met zijn gedachten te buigen. Hij kan het zelfs doen met willigkeurige lepels die ik hem zelf aanreik! Ik vond het zelf in de 1e instantie ongeloofelijk , hij wist hier veel mensen mee te verbazen. Zelfs onder de meest gecontroleerde omstandigheden. Er zijn veel claims op dit gebied, maar zijn vermogen is absoluut niet te verwarren met bedrog. Ik had hem dan ook eens gevraagt om dit vast te leggen op video, en zie dan hier het resultaat: http://media.putfile.com/telekinese
Ik kan begrijpen dat er nog veel mensen zullen zijn die hier skeptisch tegenaan kijken, wij staan dan ook open voor de mening van andere en eventueel wetenschappelkijk onderzoek.
goh...mission failedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef cyberthrill het volgende:
Zal ik jullie maar iets verklappen? Ik ben zelf een skeptist, en heb deze "proefopstelling" gemaakt om te kijken hoesnel mensen van dit fenomeen overtuigd zijn. Het is namelijk een feit dat mensen erg gemakkelijk te manupileren zijn met "goocheltrucs", Uri Geller een (naar mijn mening) beroemde goochelaar was zich ook bewust van dit psychische feit.
De fantasie van de mens kent zijn grenzen niet, altans de meeste mensen leggen deze grens niet......
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:58 schreef G-Mart het volgende:
Maar hoe deed je die truc met die lepel nou?![]()
Om te laten zien dat hij er niet tegen blaas, meneer de scepticus.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waarom houdt hij steeds z'n hand voor z'n neusIs dat om te voorkomen dat men ziet hoe hij in de lach schiet
![]()
Ik ben geen meneer (zie avatar)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:23 schreef Nee het volgende:
[..]
Om te laten zien dat hij er niet tegen blaas, meneer de scepticus.
Long time no seequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Ticker het volgende:
Cyberthrill zegt maar wat. Die is dit weekend op xerson geweest en denkt nu ineens dat hij de persoon in kwestie kent. Nou mooi niet!
Toch vind ik het filmpje in de eerste instantie moeilijk te verklaren. Maar zeker niet "onmogelijk" om iemand voor de gek mee te houden.
[offtopic]Ben er altijd wel hoor! maar zijn weinig leuke topics laatste tijd, but I'll be watching.[/offtopic]quote:
Ik zou zeggen, maak er één aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
[offtopic]Ben er altijd wel hoor! maar zijn weinig leuke topics laatste tijd, but I'll be watching.[/offtopic]
Ja daaag daar kom je nu niet meer mee weg hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Naja, ik geloof snel.. Ik kan het zelf ook maar ik laat het niet zien omdat ik WEET dat jullie mensen er weer iets op hebben. Vraag me niet om een filmpje, doe ik lekker toch niet.
Als jijzelf weet dat je het kan dan is dat voor jezelf.. dat soort dingen moet je niet op een forum zeggen waar IEDEREEN het kan lezen.. want je weet dat er weer bewijs komt of dat ze zolang volhouden dat je het opgeeft ofzo..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daaag daar kom je nu niet meer mee weg hoor![]()
![]()
Wacht ff....over wie heb je het nu Nok? Ben jij ervan overtuigd dat het (telekinese) mogelijk is? Ik weet er relatief weinig over.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dan ben ik de enige getuige dan om te bevestigen dat ie wel in beperkte vorm dingen kan laten bewegen op mentale kracht. Telekinese dus. Een klein psi-wieltje laten draaien onder een doorzichtige pot bijvoorbeeld.
Maar dat kan men ook gerust niet geloven hoor
Ik moest wel lachen.... Dat moet je niet op een forum neerzetten....En dan staat het hier![]()
![]()
EW is mijn kind remember.... dus ik weet dat ie dat kan omdat ik het een aantal keren gezien hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wacht ff....over wie heb je het nu Nok? Ben jij ervan overtuigd dat het (telekinese) mogelijk is? Ik weet er relatief weinig over.....![]()
En ik moet er ook bij zeggen dat ik er een hard hoofd in had totdat ik het zag. Ik was er redelijk skeptisch over. Ik wist er ook niet voldoende vanaf om er een mening over te kunnen hebben. Maar ik ben ook niet iemand om te zeggen: flikker toch op, dat kan helemaal niet. (ook al denk ik: yeah, right) Dus hij zei dat ie dat ging proberen en was er een tijdje mee bezig. Op een gegeven moment gaf ie het op omdat het niet lukte.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wacht ff....over wie heb je het nu Nok? Ben jij ervan overtuigd dat het (telekinese) mogelijk is? Ik weet er relatief weinig over.....![]()
Dit soort filmpjes zullen mij niet doen geloven in telekinese hoor. Ik weet er te weinig van af om het fenomeen te verwerpen, maar dit soort filmpjes zijn wel erg makkelijk na te maken. Die eerste is gewoon zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:31 schreef Ticker het volgende:
Voor de mensen die wat meer filmpjes hierover willen zien om het te geloven, bezoek video.google.com eens. Daar staat genoeg op. Hier misschien een leuk voorbeeld.
Ik denk dat mensen diep van binnen dit ook wel geloven.. alleen niet de zin/tijd hebben om dit zelf te testen. Het zal heus niet gelijk gebeuren.. maar om nou wekeling "tot jezelf" te komen is ook niet alles. Maar vind maar net uit, dat jij het sneller kan doorhebt dan anderen... door te proberen.
oh en laat ik deze niet vergeten.
Ja hoor. Straks ga je nog zeggen dat er magneten aan de onderkant van de tafel en in de randjes van het glas zittenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:49 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes zullen mij niet doen geloven in telekinese hoor. Ik weet er te weinig van af om het fenomeen te verwerpen, maar dit soort filmpjes zijn wel erg makkelijk na te maken. Die eerste is gewoon zo, en die tweede deed me aan de afwas denken. Dan gaan er bij mij op het aanrecht ook wel eens spontaan glazen op de loop. Toevallig ook altijd naar dezelfde kant...
Ik zeg in mijn post toch niet dat het fenomeen telekinese an sich niet kan..? Ik had het over deze filmpjes, en daar geef je zelf ook al een aantal verklaringen voor. Jij vind de filmpjes niet erg twijfelachtig en amateuristisch? Ik vind het leuk om te bekijken maar daar houd het voor mij wel op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja hoor. Straks ga je nog zeggen dat er magneten aan de onderkant van de tafel en in de randjes van het glas zitten![]()
Of nee, wacht. Groene zeep!![]()
Waarom zou dit niet kunnen?
Tsja, je weet het nooit met filmpjes dat is waar. En als dit voor je neus zou gebeuren? Of hangt dat van diverse factoren af?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ik zeg in mijn post toch niet dat het fenomeen telekinese an sich niet kan..? Ik had het over deze filmpjes, en daar geef je zelf ook al een aantal verklaringen voor. Jij vind de filmpjes niet erg twijfelachtig en amateuristisch? Ik vind het leuk om te bekijken maar daar houd het voor mij wel op.
Probeer het anders via Xerson.nl te achterhalen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef RickySway het volgende:
telekineses is erg interessant. Als die Stan dit écht kan ... dan hoop ik dat hij zijn bevindingen rondom telekineses deelt op internet.
Een goede 'how to' handleiding met goede, duidelijke filmpjes als "bewijs" moet in principe elk open-minded persoon de mogelijkheid geven zelf telekineses te ervaren.
Kent iemand Stan uit Utrecht? Ik zou 'm graag eens willen interviewen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EW is mijn kind remember.... dus ik weet dat ie dat kan omdat ik het een aantal keren gezien heb![]()
don't say that you can, show that you can!quote:
Hé, kan je misschien wat van jezelf posten. Nokwanda is niet echt een type wat mensen hier voor de gek houdt, dus alles wat je post, is voor mij geloofwaardig.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Is electro-worm Nokwanda's zoon of zo?
We hebben geen cam die het geweldig doet. Dat is wel een handicap. En hem kennende zou het ook net dan niet kunnen werken. Of ik zou es een keer ongemerkt iets moeten opnemen als ik de juiste apparatuur kan organiseren. Maar dan moet ie het gewoon niet weten. Ook stom om dat hier neer te zetten danquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hé, kan je misschien wat van jezelf posten. Nokwanda is niet echt een type wat mensen hier voor de gek houdt, dus alles wat je post, is voor mij geloofwaardig.
Ben weer geweldig oplettend hèquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, dat zei ik in de posts bovenaan al
Heeeeyy Electro-Wormquote:
Je kunt vragen: wat heb ik eraan? Wat heeft iemand eraan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef hakkersszz het volgende:
Psi...
Prachtig hoor
Paar maanden geleden zelf ook iets aan gedaan.
Ik kwam een artiekel tegen op het internet, en toen las ik dat IEDEREEN het kan!
En dat was voor mij de aanzet om zelf te gaan oefenen, en na 3 avonden (Ja, zo snel) lukte mij het!
Ik maakte een soort sterretje van papier, pakte een prikker (Van een prikbord) zette die op zn kop neer, daar de ster op, en een glas eroverheen.
Toen ben ik wat met mijn handen eromheen gaan wapperen (zonder effect:P)
Toen legde ik me hand er stil naast, werd wat rustiger (Soort meditatie stemming was het) en toen begin dat sterretje te spinnen als een gek!!!
Echt HARD!
Alsof er iemand tegenaan aan het blazen was!
Het was een wonder dat dat ding op die prikker bleef liggen...
Ik heb het via de cam laten zien aan iemand die ik vertrouw, en die was ook onder de indruk.
Maar ben er mee gestopt...
Want ach, wat heb je eraan als je een papiertje op een naald kan laten bewegen...
Het is iig mogenlijk, en iedereen kan het!
Yeah..... heb over je gehoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:08 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Heeeeyy Electro-Worm
In mijn signature staat overigens ook een site van mij waar veel mensen op zitten, dit gaat ook over psi.
Ik meld dit even, omdat er veel artikelen en dergelijke over telekinese op staan.![]()
Op die site zit Electro-Worm dus ook![]()
Wat dacht je ervan...zullen we 'm naar Randi sturenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt vragen: wat heb ik eraan? Wat heeft iemand eraan?
Maar aan de andere kant..... als je kracht op die manier kunt inzetten kun je ook leren om die te vormen en te gebruiken voor andere dingen.
ik heb de stiekeme wens dat EW die gaat leren gebruiken voor de afwas en de teleportatie van zijn troep naar zijn kamer![]()
Nahquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan...zullen we 'm naar Randi sturen![]()
Ja,quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NahDie mag zijn poen ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Maar EW mag ok best leren hoe ie een geldtransportje kan teleporteren![]()
Zie je het voor je. Die lui zijn de wagen aan het uitladen en opeens begint de inhoud te vliegen![]()
Draaiend natuurlijk
Nope.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Xalopalyps het volgende:
Even een beetje offtopic: Weten jullie de namen van jullie gidsen? Of meer informatie over de "personaliteit"?
Mooie site, juist wat ik zocht. Maar veel werkt niet echt goed. Zo krijg ik bij de media wat op de frontpage staat.. geen beeld, maar geluid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:08 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Heeeeyy Electro-Worm
In mijn signature staat overigens ook een site van mij waar veel mensen op zitten, dit gaat ook over psi.
Ik meld dit even, omdat er veel artikelen en dergelijke over telekinese op staan.![]()
Op die site zit Electro-Worm dus ook![]()
Klopt, de mediapagina is niet 100%, maar dat van dat filmpje dat ligt aan de codec, die mis je dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooie site, juist wat ik zocht. Maar veel werkt niet echt goed. Zo krijg ik bij de media wat op de frontpage staat.. geen beeld, maar geluid.
En als ik naar http://www.psibron.nl/index.php/media/index ga, krijg ik de tekst over het plaatje heen, en zo kan ik nergens klikken om verder te gaan, terwijl ik die knop er wel achter zie.
Ik ben achter de naam gekomen door te visualiseren, mijn gids heet Kelki, al kan je toch meer gidsen hebben, die kwam naar me toe.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik weet dat ik in elk geval een mannelijke persoonlijke gids heb en eentje uit het hogere engelenrijk genaamd Isabelle/Isabella. Dit heb ik altijd al een mooie naam gevonden, toen kwam ik er dus via automatisch schrift (via een medium) achter dat er een entiteit bij me was met de naam Isabella. Mijn kleintje van 9 maanden heet ook Isabella![]()
Zij was nog lang niet geboren toen ik naar dat medium was gegaan, dat niet.
Oh thanks, ze staan onderaan de pagina ook! Nu nog even kijken of die codecs werken. Moet dalijk naar kickbox training, kijken of ik als ik terug kom zelf nog wat kan proberen. Merk op dat ik nu niet echt me goed kan concentreren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Dat klopt, zoals ik al eerder zei moet dat nog worden gefixt, in een andere versie klopte het nog in Firefox.
Als je naar beneden scrollt zie je wel een lijstje staan dat niet door elkaar staat, daar kan je een filmpje kiezen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Electro-Worm het volgende:
bij ff is het ook door elkaar hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Dat klopt, zoals ik al eerder zei moet dat nog worden gefixt, in een andere versie klopte het nog in Firefox.
Als je naar beneden scrollt zie je wel een lijstje staan dat niet door elkaar staat, daar kan je een filmpje kiezen.
Ow..... daar zeg je wat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Ticker het volgende:
fuck dit was vaag... ik kom dus nu net terug van trainen.. best kapot.. moeier dan normaal.. vond ik al vreemd ( wel iets gelezen dat je moet uitkijken met je eigen lichaams energie uit te putten, dus ben bang dat ik zoiets heb gedaan, ook al heeft het tot dusver niet gewerkt. Ik kom binnen sta stil, doe heel nonchalant met me hand een hocus pocus gebaar maken naar mn psi-tol. En pats hij begint raar te draaien, eerst de ene kant dan de andere. Ik verbaasd loop snel naar me bureau toe waar het staat.. en nu lukt het me dus niet meer. Het is net alsof ik me helemaal niet concentreerde daarnet.. ik keek er nauwelijks naar en dacht zelfs niet eens echt aan draaien maar meer gewoon een observatie naar me bureau...
ja, je zult wel moetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Haha! Zo zie je maar dat ik nergens zomaar in geloof! Zie hier mensen, dit zweverige typje heeft zowaar een ratio!![]()
![]()
![]()
Tsja, daar heb je wel een punt :Squote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef L.Denninger het volgende:
Zomaar even tussendoor hoor, maar hoe verklaar je die uitspraken van "gidsen" die aantoonbaar niet kloppen (zoals in een ander topic zojuist), en die gewoon heel erg lijken op de uitspraken/overtuigingen van de persoon die claimt met die "gidsen" te praten ?
ik wil best een linkje geven voor de mensen die roepen dat de "gidsen" het altijd bij het rechte eind geven hoor..
Nogmaals, ik ben de eerste die blij is als blijkt dat er meer is
Ik geloof alleen niet iedereen die zegt dat ie 'contact' heeft
Niks beters te lullen Qunix?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef Qunix het volgende:
uhmm ja....
eerst zien dan geloven....
Natuurlijk bestaat telekinese niet, jullie geloven ook alles. Die pen truuk van Stan is wel erg simpel. Ik geef 1 tip: evenwicht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef Ticker het volgende:
Ik vraag me in dit geval af, of de mensen die TK hier beheersen.. het ook kunnen van een afstand van laten we zeggen 1 meter. Indien, dan ben ik ervan overtuigd dat TK dus serieus te beheersen is.
Hij 'draait' niet, de pen kantelt op het moment dat een viscose inhoud weer gelijk verdeeld is over de gehele lengte. Waarom denk je dat Stan hem precies zo op het glas legt... Bekend truukje...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe verklaar je dan eigenlijk, dat die pen draait? Hij draait rondjes om z'n eigen as. Kijk maar eens goed naar dat filmpje.
Geef me bewijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef proteus het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat telekinese niet, jullie geloven ook alles. Die pen truuk van Stan is wel erg simpel. Ik geef 1 tip: evenwicht...
dan mogen ze van mij die stan uitnodigen in een compleet kale studio waar we het jochie zien zitten op een stoel met een plastic pen voor hem. kijken hoe hard hij de pen in beweging gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Geef me bewijs. Niemand kan hier zeggen of het bestaat of niet behalve als je het zelf weet..
Loop niet zo kinderachtig te zwaaien. En lees eens wat je schrijft: 'behalve als je het zelf weet': Wat betekent dat nou weer. Hoe kan ik nu bewijzen dat iets niet bestaat? Zo werkt het niet: Je kan bewijzen dat iets bestaat, lukt dat niet, dan bestaat het dus niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Geef me bewijs. Niemand kan hier zeggen of het bestaat of niet behalve als je het zelf weet..
Dat is natuurlijk ook gelul in de ruimte. Of, in dit geval, op aardequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:06 schreef proteus het volgende:
[..]
lukt dat niet, dan bestaat het dus niet.
Met die lepels had ik het meteen door, met die pen vind ik het wat moeilijkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het eind, legt hij die ene lepel neer. Daarna heeft hij een gebogen lepel in zijn andere hand en die haalt hij omhoog. 2 lepels? Jongens, tegenwoordig kan er in films ook vanalles gedaan worden, dit is gewoon weer een trucje.
Want? Zo werkt de wetenschap toch echt. Ik begrijp dat de meeste TRUers liever 'geloven', maar met gezond verstand kom je een stuk verder. Snap je zelfs nu ik die pen truuk heb uitgelegd nog steeds niet hoe het werkt? En die lepel, als iemand die zou kunnen buigen, waarom dan altijd precies waar ze hem vast hebben. Duh...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gelul in de ruimte. Of, in dit geval, op aarde![]()
heb je nu al eens een keer aan je natuurkundeleraar gevraagt waarom zo`n psi-wheel gaat draaien ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef Xalopalyps het volgende:
Als je helemaal enthousiast wordt als je bezig bent met je psiwheel, dan lukt het vaak ook niet.
Maar als je, zoals nokwanda al zei, gewoon vanbinnen weet dat het normaal is en dat het kan, dan lukt het ook.
Dat verklaart volgens mij ook een beetje waarom jongere mensen beter paranormale dingen kunnen vervaardigen, dit komt gewoon doordat hun nog niet hebben geleerd dat het "niet" kan, om het zo maar te zeggen.
Trusteennnnn
Ik las dat met die pen pas later. Wil jij zeggen dat alles met wetenschap te verklaren is dan? De 'para'normale wereld, de vierde dimensie gaat ons verstand ver te boven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef proteus het volgende:
[..]
Want? Zo werkt de wetenschap toch echt. Ik begrijp dat de meeste TRUers liever 'geloven', maar met gezond verstand kom je een stuk verder. Snap je zelfs nu ik die pen truuk heb uitgelegd nog steeds niet hoe het werkt? En die lepel, als iemand die zou kunnen buigen, waarom dan altijd precies waar ze hem vast hebben. Duh...
Met de wetenschap kunnen we alles proberen te verklaren. Aangezien telekinese nog nooit is aangetoond is er ook geen mogelijkheid het te verklaren. Hetzelfde geldt voor de rest van de paranormale wereld, en helaas ook jouw gidsen. Volgens de wetenschap bestaan die dus niet. Zodra jij je gidsen kan aantonen, kan de wetenschap ze proberen te verklaren. En de vierde dimensie is overigens tijd, waar de wetenschap wel in 'gelooft'.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik las dat met die pen pas later. Wil jij zeggen dat alles met wetenschap te verklaren is dan? De 'para'normale wereld, de vierde dimensie gaat ons verstand ver te boven.
waarom denk je dat het voor de zogenaamde telekineten zo makkelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik las dat met die pen pas later. Wil jij zeggen dat alles met wetenschap te verklaren is dan? De 'para'normale wereld, de vierde dimensie gaat ons verstand ver te boven.
So you think you have TK?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
in hoeverre beheers jij TK? Kan jij het psi-wieltje van een meter of 2 afstand laten draaien? Of kan je het alleen als je er dichtbij zit, net als bij het filmpje? En wat kan je nog meer laten bewegen behalve het psi-wiel?quote:
een pen laten bewegen maar is stukken moeilijker,,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
in hoeverre beheers jij TK? Kan jij het psi-wieltje van een meter of 2 afstand laten draaien? Of kan je het alleen als je er dichtbij zit, net als bij het filmpje? En wat kan je nog meer laten bewegen behalve het psi-wiel?
en toen werd je wakker ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef Electro-Worm het volgende:
uhmm... ik weet niet.. ik lag eens in mijn bed en mijn psiwheel lag op het naaldje, ik concentreerde me en hij bewoog een kwartslag dus ik kan het zo rond 1,5 meter ofzo...
Goh, zijn al die goochelaars zo groot geschapen dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat ik telekinetisch kan regelen is mijn pik. ik voel me 'minder' tussen al die goochelaars.
Ehm....is dat niet gewoon een magneet, en hangt hij met in zijn andere hand een andere magneet erboven misschien? Een beetje te onduidelijk, Tick sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:01 schreef Ticker het volgende:
en wat is de maximale afstand vanwaar jij het psi-wiel kan laten draaien?
hier trouwens nog een apart filmpje:
http://media.putfile.com/invader_gir-doing-telekinesis
hey... ik ben hier.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Cool! Dit kan nog leuk worden! Nok? Knock knock where are you?
Hopen dan maar dat het doorgaat, en dat het lukt![]()
![]()
![]()
Je was me net voorquote:
Juist niet. Minder materie en minder gewicht is makkelijker te manipulerenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Goh, zijn al die goochelaars zo groot geschapen dan?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist niet. Minder materie en minder gewicht is makkelijker te manipuleren
Ja, hij is vervelendquote:
geef es een linkquote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, hij is vervelend![]()
jammer dat hij nog niet in mijn nickname analyse topic is geweest. Hij is bang voor de Truth![]()
Iets valt mij op hier.....quote:
tnxx, en nu maar afwachtenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Iets valt mij op hier.....
hmm, Amsterdam...... Moet wel vervoer naar huis regelen. Is niet echt naast de deur of zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:46 schreef L.Denninger het volgende:
Dussehh, wanneer kunnen we allemaal ?
Je moeder moet er wel bij zijn hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |