grootste kolder ooitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:51 schreef trigt013 het volgende:
op zich een best wel bekende truk, je maakt de lepel "moe" door heel veel keren te buigen op 1 plek. Als hij bijna tegen breken aan zit zet je het weer in de orginele stand. Nu zorg je ervoor dat de lepel heel koud is door in de vriezer te leggen. Zodra je hem eruit haalt en opwamt met je vingers (daarom buigt hij ook op vingerplek) zal hij op de zwakke plek buigen. Dit is trouwens geen bewijs. Hij zou dan moeten gefilmt worden in een klinische opgeving. Niet thuis.
Muhaha.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:26 schreef Sakura het volgende:
Jongens, niet zo lullig, dit is best heel erg knap.
Probeer zelf maar eens zoiets op te nemen zonder in de lach te schieten![]()
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bomborie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef cyberthrill het volgende:
Zal ik jullie maar iets verklappen? Ik ben zelf een skeptist, en heb deze "proefopstelling" gemaakt om te kijken hoesnel mensen van dit fenomeen overtuigd zijn. Het is namelijk een feit dat mensen erg gemakkelijk te manupileren zijn met "goocheltrucs", Uri Geller een (naar mijn mening) beroemde goochelaar was zich ook bewust van dit psychische feit.
De fantasie van de mens kent zijn grenzen niet, altans de meeste mensen leggen deze grens niet......
Ik niet in elk gevalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Parameter het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bomborie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Parameter het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor! Als jij met veel bombarie op tv was verschenen, zouden er vast wel heel wat meer mensen overtuigd zijn geraakt. Mensen die op tv verschijnen krijgen meteen een veel hogere status toegemeten dan iemand die een filmpje op een forum post. Maar dat hoeft niet terecht te zijn.
Ik las s*tanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef cyberthrill het volgende:
(genaamd Stan)
zoek effe op internet....hij kan 1 miljoen dollar verdienen als ie het onder gecontroleerde omstandigheden kan herhalenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef cyberthrill het volgende:
Je hebt er vast al eens van gehoord, "telekinese" het vermogen om materie met je gedachten te beinvloeden....... Een vriend van me (genaamd Stan) heeft dit vermogen ontwikkeld en is nu dus echt in staat, om bijv. lepels met zijn gedachten te buigen. Hij kan het zelfs doen met willigkeurige lepels die ik hem zelf aanreik! Ik vond het zelf in de 1e instantie ongeloofelijk , hij wist hier veel mensen mee te verbazen. Zelfs onder de meest gecontroleerde omstandigheden. Er zijn veel claims op dit gebied, maar zijn vermogen is absoluut niet te verwarren met bedrog. Ik had hem dan ook eens gevraagt om dit vast te leggen op video, en zie dan hier het resultaat: http://media.putfile.com/telekinese
Ik kan begrijpen dat er nog veel mensen zullen zijn die hier skeptisch tegenaan kijken, wij staan dan ook open voor de mening van andere en eventueel wetenschappelkijk onderzoek.
goh...mission failedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef cyberthrill het volgende:
Zal ik jullie maar iets verklappen? Ik ben zelf een skeptist, en heb deze "proefopstelling" gemaakt om te kijken hoesnel mensen van dit fenomeen overtuigd zijn. Het is namelijk een feit dat mensen erg gemakkelijk te manupileren zijn met "goocheltrucs", Uri Geller een (naar mijn mening) beroemde goochelaar was zich ook bewust van dit psychische feit.
De fantasie van de mens kent zijn grenzen niet, altans de meeste mensen leggen deze grens niet......
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:58 schreef G-Mart het volgende:
Maar hoe deed je die truc met die lepel nou?![]()
Om te laten zien dat hij er niet tegen blaas, meneer de scepticus.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waarom houdt hij steeds z'n hand voor z'n neusIs dat om te voorkomen dat men ziet hoe hij in de lach schiet
![]()
Ik ben geen meneer (zie avatar)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:23 schreef Nee het volgende:
[..]
Om te laten zien dat hij er niet tegen blaas, meneer de scepticus.
Long time no seequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Ticker het volgende:
Cyberthrill zegt maar wat. Die is dit weekend op xerson geweest en denkt nu ineens dat hij de persoon in kwestie kent. Nou mooi niet!
Toch vind ik het filmpje in de eerste instantie moeilijk te verklaren. Maar zeker niet "onmogelijk" om iemand voor de gek mee te houden.
[offtopic]Ben er altijd wel hoor! maar zijn weinig leuke topics laatste tijd, but I'll be watching.[/offtopic]quote:
Ik zou zeggen, maak er één aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
[offtopic]Ben er altijd wel hoor! maar zijn weinig leuke topics laatste tijd, but I'll be watching.[/offtopic]
Ja daaag daar kom je nu niet meer mee weg hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Naja, ik geloof snel.. Ik kan het zelf ook maar ik laat het niet zien omdat ik WEET dat jullie mensen er weer iets op hebben. Vraag me niet om een filmpje, doe ik lekker toch niet.
Als jijzelf weet dat je het kan dan is dat voor jezelf.. dat soort dingen moet je niet op een forum zeggen waar IEDEREEN het kan lezen.. want je weet dat er weer bewijs komt of dat ze zolang volhouden dat je het opgeeft ofzo..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daaag daar kom je nu niet meer mee weg hoor![]()
![]()
Wacht ff....over wie heb je het nu Nok? Ben jij ervan overtuigd dat het (telekinese) mogelijk is? Ik weet er relatief weinig over.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dan ben ik de enige getuige dan om te bevestigen dat ie wel in beperkte vorm dingen kan laten bewegen op mentale kracht. Telekinese dus. Een klein psi-wieltje laten draaien onder een doorzichtige pot bijvoorbeeld.
Maar dat kan men ook gerust niet geloven hoor
Ik moest wel lachen.... Dat moet je niet op een forum neerzetten....En dan staat het hier![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |