oh jawelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:29 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
Deel 2 wordt ff toegestaan, maar we gaan niet verder dan 500 okey?
Komt wel van googlequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet dezelfde snelhied
[afbeelding]
Bij mij wel..quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef cherry19 het volgende:
[..]
hoezo ?er staat nog geen andere met hetzelfde nummer ..
er staat: image hosted by tripod.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij mij wel..
Maar dit is onnuttig.![]()
[afbeelding]
daar ook zoietsquote:
Ik verveel mequote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje een one-man show.
Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat je moest wachten tot iemand anders het volgende getal gepost had. Zo kan ik ook wel een heel topic volknallen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg En4cer, is t niet leuker om ook andere mensen een kans te geven iets te posten?
Daar had ik nog niet echt over nagedacht..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg En4cer, is t niet leuker om ook andere mensen een kans te geven iets te posten?
dat is de bedoeling inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat je moest wachten tot iemand anders het volgende getal gepost had. Zo kan ik ook wel een heel topic volknallen.
Wees dan iets sneller, ik verveel mequote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat je moest wachten tot iemand anders het volgende getal gepost had. Zo kan ik ook wel een heel topic volknallen.
Waar zie jij het getal 517?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |