FOK! moet het ook hebben van andere officele site's. Dus FOK! zal nooit de eerste zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Burbo het volgende:
Op Fok! staat het nog niet..
ik heb ook geen idee of het waar is, de middenoosten berichtgeving lijkt me ook niet echt betrouwbaar,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
FOK! moet het ook hebben van andere officele site's. Dus FOK! zal nooit de eerste zijn.
Soms is FOK! wel de eerste hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
FOK! moet het ook hebben van andere officele site's. Dus FOK! zal nooit de eerste zijn.
quote:Zojuist is Ariel Sharon in het Hadassah Ein Kerem Ziekenhuis te Jeruzalem overleden zo goed als (geenstijl)
Niet dus..quote:De Israëlische premier Sharon balanceert op het randje van de dood en de kans dat hij zaterdag nog overlijdt, is groot. (nu)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de Topic titel moest ook eigenlijk nog een vraagteken![]()
De eerste van Nederland ja, dan haalt FOK! het van buitenlandse nieuws site's af. Er staat vrijwel altijd een bron vermelding bijquote:
Hij leeft nog, daarom was dit topic gesloten...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef Renesite het volgende:
Woh, heeft hij het lang weten te rekken.
Oké.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan had je ook nog eens in nieuws moeten zijn en zonder te kijken durf ik wel te zeggen dat daar vast al een topic over Sharon is, dus deze gaat gewoon op slot.
Oftewel: Kuttopic, slotje!
Ik zat al raar te kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:19 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Hij leeft nog, daarom was dit topic gesloten...
Ja, euh, gastslotje dan maar (moet je anders hier meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:23 schreef sjimz het volgende:
Waarom is het topic nu weer open dan?
Is ie nu wel dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |