Euhhhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
René wat had ik eerst in de tt staan?
Zo ken ik ook wel mensen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:29 schreef -Marlii- het volgende:
omg, ik en een vriendin over een andere "vriendin"
"een-persoon-om-af-te-zeiken-als-dat-ff-nodig-is-vriendin"
"een-plek-om-in-te-drinken-als-we-nergens-anders-heen-kunnen-vriendin"
we kwamen erop omdat een meisje bij mij op gym mn achternichtje een af-en-toe-zie-vriendinnetje noemdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo ken ik ook wel mensen ja![]()
Haiquote:
Alles goed?quote:
Tijd voor een nieuwe?quote:
Haha okequote:
op XP hoef je helemaal geen drivers te installeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef -Marlii- het volgende:
btw, mn cam is helemaal naar de klotekan niet eens meer geinstalleerd worden
Ik hoop toch wel CS of CS2 hè.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha oke
Ben nu trouwens toch photoshop aant downen, ga zo wel ff wat proberen voor de opVink wel leuk
maar dan doet ie het nog nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
op XP hoef je helemaal geen drivers te installeren.
jepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel CS of CS2 hè.
Heb je het van te voren al eens gebruikt? Zo niet, dan raad ik je aan even wat tutorials te lezenquote:
oke thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je het van te voren al eens gebruikt? Zo niet, dan raad ik je aan even wat tutorials te lezen. (http://www.jacqieline.com/tutorials.php en dan Photoshop, dat zijn Nederlands tutorials, en ik heb er ook toegevoegd, DJChristiaan
)
quote:
ik heb zo'n kutdag vandaagquote:
Playstation Spellen Branden ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een DIG ban en weet niet waarom.
Ik postte alleen een plaatje van een brandquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een DIG ban en weet niet waarom.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb zo'n kutdag vandaag![]()
eerst ga ik om 1 uur slapen, dan moet ik om 9 uur op kan ik amper mn bed uitkomen, daarna ga ik naar korfbal, gaat hartstikke kut, 6-6 tegen de bijna onderste, ik heb 3 doelpunten doorgelaten, en nou kom ik thuis moet ik mn kamer opruimen en de keuken en de kamer schoonmaken, en dat voor 6 uur en over een kwartier ga ik weg, dan moet ik weer korfballen, en ik werd tijdens de wedstrijd van vanochtend ook al helemaal in elkaar gebeukt door die dikke vette tegenstander van mij!![]()
![]()
![]()
en ik ging boodschappen doen en toen stond ik 15 minuten bij de kassa te wachten omdat het pin ding het niet meer deeed![]()
Doeiquote:
dankjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
DoeiVeel plezier met korfballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |