Ik vind het maar een lelijke baard hoor. Het lijkt wel alsof het erop is geplakt.quote:
*checkt fotoboek*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef -Jean- het volgende:
Ik neem echt nooit een snor.
Ziet er gewoon simpelweg niet uit.
nouja zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Nee, een snor zou niet staan bij jouw snavel![]()
Alleen die stomme minipony op zijn voorhoofd verpest zijn "haarlooks"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Bij hem vind ik het wel sexy staan.
Ja, vind ik ook. Maar goed, dat moet je dan maar wegdenkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alleen die stomme minipony op zijn voorhoofd verpest zijn "haarlooks"![]()
De duidelijke scheiding van bakkebaard en baardje bij hem denk ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat valt er bij jou te scheren dan
Mijn benen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat valt er bij jou te scheren dan
Nou als dit nog geen lekker ding is...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
Edit: mijn plaatje doet het niet![]()
Edit2: dit plaatje dan wel?
[afbeelding]
![]()
Alle overige snorren en baarden:
Vraag het S(n)ourcy .quote:
Stoppels jeuken helemaal niet, de hel begint (bij mij) pas als alles 1a2 weken laat groeien. Helemaal glad vind ik trouwens ook niet prettig.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou als dit nog geen lekker ding is...![]()
En ja dus..dit is absoluut sexy. EN dat vind ik ook van stoppels...![]()
(ik neem alleen aan dat die gaan jeuken... en dan wordt het er weer afgeschoren.. zonde! ) Het is stoer en mannelijk.
nastyquote:
Nope, maar het maakt die man af, het hoort echt bij hem vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n snor vind ik dus geen gezicht.
ben jij echt?quote:
Dat komt door de islam.quote:Het valt me trouwens wel op, dat je de laatste tijd (sinds een half jaar ofzo) steeds vaker jongens met baarden ziet rondlopen.
Zoals op de bovenste foto ziet het er bij mij nu ook ongeveer uit. Ben net terug van een week wandelen en kamperen in de sneeuw, en dan heb ik geen zin om scheerspul mee te sjouwen. Bovendien doet zo'n bergbek het altijd goed op de foto'squote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit soort baarden vind ik mooi en stoer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste vind ik echt de grens tot hoe ver het kan.
en die vind ik dus wel lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n snor vind ik dus geen gezicht.
Ja, dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Solitarias het volgende:
Zoals mijn 2ling broer h'm draagt:
http://photos1.blogger.com/blogger/4686/1648/320/GVass.jpg
[afbeelding]
Uitgedunde schaamhaarbaardjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er goed uit.
[afbeelding]
Dat vind ik dus zo'n ranzige baard![]()
![]()
.
nee, die neger op die foto van jou heeft een mooie volle baard....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitgedunde schaamhaarbaardjes.
Chriet, m'n held.quote:
Nee, maar wel een netjes bijgehouden lijnbaardjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
nee, die neger op die foto van jou heeft een mooie volle baard....![]()
Whatever, het valt compleet in het niet bij die dikke lippen. Als ie wil dat het gezien wordt zou ie beter een wat dikker lijntje kunnen laten staan. Maar goed, ik ben dan ook nooit echt goed geweest in negerbaardjes hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, maar wel een netjes bijgehouden lijnbaardje.
Nu lul je gewoon uit je nekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Whatever, het valt compleet in het niet bij die dikke lippen. Als ie wil dat het gezien wordt zou ie beter een wat dikker lijntje kunnen laten staan. Maar goed, ik ben dan ook nooit echt goed geweest in negerbaardjes hè![]()
Zo'n lijnbaardje vind ik dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, maar wel een netjes bijgehouden lijnbaardje.
Ik vind baarden juist niets aan, alleen in zo'n lijntje wordt het pas stoerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zo'n lijnbaardje vind ik dus helemaal niks.Dat haalt het de hele stoerheid van een baard eraf. Scheer je dan gewoon helemaal.
Verkapte Ik-ben-een-jaloerse-puber-en-heb-alleen-maar-een-dun-donssnorretje-postquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef master_X het volgende:
met een snor of baard zie je er gelijk uit als een bejaarden
Veertien. Punt. Gif.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |