Ik vind het maar een lelijke baard hoor. Het lijkt wel alsof het erop is geplakt.quote:
*checkt fotoboek*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef -Jean- het volgende:
Ik neem echt nooit een snor.
Ziet er gewoon simpelweg niet uit.
nouja zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Nee, een snor zou niet staan bij jouw snavel![]()
Alleen die stomme minipony op zijn voorhoofd verpest zijn "haarlooks"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Bij hem vind ik het wel sexy staan.
Ja, vind ik ook. Maar goed, dat moet je dan maar wegdenkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Alleen die stomme minipony op zijn voorhoofd verpest zijn "haarlooks"![]()
De duidelijke scheiding van bakkebaard en baardje bij hem denk ikquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat valt er bij jou te scheren dan
Mijn benen!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat valt er bij jou te scheren dan
Nou als dit nog geen lekker ding is...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef MaLo het volgende:
Edit: mijn plaatje doet het niet![]()
Edit2: dit plaatje dan wel?
[afbeelding]
![]()
Alle overige snorren en baarden:
Vraag het S(n)ourcy .quote:
Stoppels jeuken helemaal niet, de hel begint (bij mij) pas als alles 1a2 weken laat groeien. Helemaal glad vind ik trouwens ook niet prettig.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou als dit nog geen lekker ding is...![]()
En ja dus..dit is absoluut sexy. EN dat vind ik ook van stoppels...![]()
(ik neem alleen aan dat die gaan jeuken... en dan wordt het er weer afgeschoren.. zonde! ) Het is stoer en mannelijk.
nastyquote:
Nope, maar het maakt die man af, het hoort echt bij hem vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n snor vind ik dus geen gezicht.
ben jij echt?quote:
Dat komt door de islam.quote:Het valt me trouwens wel op, dat je de laatste tijd (sinds een half jaar ofzo) steeds vaker jongens met baarden ziet rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |