Ja, we draaien zo'n lekker seizoen dat een prijsje meer of minder er niet eens toe doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar opzich geef ik Ajax een kansje tegen Inter, want de druk is bij Ajax toch nagenoeg nul?
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waardequote:
ben jij echt zo naïef?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom Ajax-supporters de feiten proberen te ontkennen d.m.v. het doen van gewaagde uitspraken zoals de media en de politie die aan het overdrijven zijn. Geloof je het zelf?![]()
Dit is mijn tvp. Als jij daar moeite mee hebt, kan ik daar weinig aan doen maar heb er bovendien geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waarde![]()
zoek dan eens een 'andere' leuke foto.
De politie geeft de fouten door aan die pers bureau's dus jah het is vaak de politie die al overdrijft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Of het is de politie die sterk overdrijft of het zijn gewoon een paar Ajax-supporters die niet willen inzien dat hun supporters zich als bosmongolen hebben gedragen. Wat zal het zijn?
Komt dit zoveel vaker voor dan? Een bijna leeg honk aanvallen met een knuppel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wij erkennen het hoor, maar doe nou niet of dat alleen bij Ajax zo is
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreidenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De politie geeft de fouten door aan die pers bureau's dus jah het is vaak de politie die al overdrijft.
En daarnaast kan je tussen rellen je als journalist al snel bang voelen en het aanvoelen dat het 1000 man ipv 300 ofzo zijn.
En wij erkennen het hoor, maar doe nou niet of dat alleen bij Ajax zo is
Ik ook niet. En ik zie ook niet zo goed in wat de politie en de pers hierin aan het overdrijven zijn. Dat vind ik meestal een nogal zwak argument. Zelfs als ze het al overdrijven dan blijft het toch een belachelijke en waanzinnig stupide actie. Om uberhaupt daar langs te gaanquote:
Ik ook niet, maar goed, laten we het gewoon over voetbal hebben. En waarom denken een aantal mensen dat we nu opeens kans maken tegen Inter? Tegen Willem II in een hele wedstrijd 1 kans creëeren en dan gaat het tegen Inter wel lukken zeker?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreiden? Waarom wil je er niet gewoon aan dat er inderdaad een stel losers waren die 'wraak' moesten nemen, en dan in de proporties zoals aangegeven door de politie?
Er was gepost dat de vermoedelijke opstelling was dat Lindenbergh, Sarpong en Maduro op het middenveld spelen. Als er gelijkwaardige spelers zijn zou ik voor degene kiezen waar je later nog profijt van hebt, maar Trabelsi en Heitinga zijn nou niet echt gelijkwaardigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi staat waarschijnlijk niet in de basis, en ik vraag me af wie er nu in hemelsnaam op het middenveld komen te spelen nu Galasek (zit ik niet mee) en Sneijder (die missen we wel) allebei geblesseerd zijn. Gaat Maduro naar het middenveld? Want ik zou Pienaar maar weer eens gewoon een keer opstellen, absurd dat die niet veel speeltijd meer krijgt...
Pienaar is volgens mij nog gewoon geblesseerd toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:07 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi staat waarschijnlijk niet in de basis, en ik vraag me af wie er nu in hemelsnaam op het middenveld komen te spelen nu Galasek (zit ik niet mee) en Sneijder (die missen we wel) allebei geblesseerd zijn. Gaat Maduro naar het middenveld? Want ik zou Pienaar maar weer eens gewoon een keer opstellen, absurd dat die niet veel speeltijd meer krijgt...
En Ajax gaat er ongenadig hard af tegen Inter, dat lijkt me wel duidelijk.
Milan - Ajaxquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:12 schreef i-spy24 het volgende:
Wie van jullie als echte die-hard fans gaat/ging met enige regelmaat naar Ajax in het buitenland en sinds wanneer?
Hebben jullie daar souveniers oid van? of leuke verhalen of is het alleen maat naar het stadion gaan of tv kijken en dan voor Ajax zijn..![]()
Niet direct een honk, maar wel café's, gewoon mensen op straat enzv enzv.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt dit zoveel vaker voor dan? Een bijna leeg honk aanvallen met een knuppel?
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dit is mijn tvp. Als jij daar moeite mee hebt, kan ik daar weinig aan doen maar heb er bovendien geen enkel probleem mee.
misschien moet je eens leren relativeren. Dit is slechts 1 van de 287 topic titels naar aanleiding van een nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' HeatWave ' :
Waarom heet dit dan alleen voor echte Ajax zone? Noem het dan gewoon koetjs en kalfjes Ajax zone,blijf ik weg omdat het dan alleen maar vrijheid en blijheid voor Ajax zijn zone is...![]()
Je mag idd alleen posten als je al 20 jaar een seizoenskaart hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' HeatWave ' :
Waarom heet dit dan alleen voor echte Ajax zone? Noem het dan gewoon koetjs en kalfjes Ajax zone,blijf ik weg omdat het dan alleen maar vrijheid en blijheid voor Ajax zijn zone is...![]()
Oh daar wil ik best aan, maar weet uit ervaring dat de politie nogal snel overdrijfdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je claimt dat de politie in deze zaak feitelijke onjuistheden verspreiden? Waarom wil je er niet gewoon aan dat er inderdaad een stel losers waren die 'wraak' moesten nemen, en dan in de proporties zoals aangegeven door de politie?
Wat maakt het nou uit??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je kan wel een keer je best doen om origineel te zijn. dat houdt de mens fit.
Ja tijdens Ajax - Sparta praag viel een meneer een paar rijen naar benedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:12 schreef i-spy24 het volgende:
Wie van jullie als echte die-hard fans gaat/ging met enige regelmaat naar Ajax in het buitenland en sinds wanneer?
Hebben jullie daar souveniers oid van? of leuke verhalen of is het alleen maat naar het stadion gaan of tv kijken en dan voor Ajax zijn..![]()
[[url=http://x7.putfile.com/2/4112100131-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Tijdens de beruchte trip naar Israel deze vlag gekregen
vd webmaster van de club.
Ik snap het wel een beetje hoor. Ik lees nu toevallig "the football factory"over engelse hooligans en er wordt ook vaak wel overdreven om de strenge beveiliging te blijven verantwoorden. Maar elk incident is er 1 teveel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Oh daar wil ik best aan, maar weet uit ervaring dat de politie nogal snel overdrijfd. Zeker bij rellen (of dat nu voetbal rellen of vechtpartijen bij evenementen zijn).
Zo kwam die debielen vorig jaar met dit bericht "De sfeer op Sensation Black was grimmig" ik en en die andere 39.999 bezoekers hebben daar dus niks van gemerkt. Nu bleek er dus wat gezeik bij de controle geweest te zijn doordat ze het nodig vonden om met honden door de rijen te gaan lopen, en een aantal mensen hebben er wat van gezegd dus was gelijk de hele nacht grimig
Idd, trouwens die hooligan films zijn ook ietwat overdreven, daar krijgen ook veel mensen een verkeerd beeld door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje hoor. Ik lees nu toevallig "the football factory"over engelse hooligans en er wordt ook vaak wel overdreven om de strenge beveiliging te blijven verantwoorden. Maar elk incident is er 1 teveel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |