Ja, ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef FoXje het volgende:
Vieze honden. Ik ga, om je te steunen, nooit meer naar de AH!
Welke van de 15354quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:32 schreef Zwaffel het volgende:
ik stel voor een protest te beginnen, ah vlaggen daar bij te verbranden en het gebouw van de Ah in de fik te steken
Nou hier mocht ik dus geen 20 euro opnemen, want dat vroeg ik namelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef x_smilegirl_x het volgende:
je mag, als het goed is, nog 20 euro opnemen. Tenminste, in onze ah wel.
Maar ik vind het ook onhandig hoor. Nu hebben we één postbankautomaat staan, terwijl klanten voorheen, in feite, 10 pinautomaten hadden (10 kassa's). Maargoed, ivm met veiligheid is het wel beter denk ik.
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef x_smilegirl_x het volgende:
je mag, als het goed is, nog 20 euro opnemen. Tenminste, in onze ah wel.
Maar ik vind het ook onhandig hoor. Nu hebben we één postbankautomaat staan, terwijl klanten voorheen, in feite, 10 pinautomaten hadden (10 kassa's). Maargoed, ivm met veiligheid is het wel beter denk ik.
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Ingrate het volgende:
[..]
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beter
mensen kunnen dan binnen pinnen. vooral bejaarden ervaren dit als veiliger.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Ingrate het volgende:
[..]
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beter
Ik doe met je mee! Ow wacht, ik kwam al nooit bij de AH, want er ligt een C1000 en Lidl veel dichterbijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef FoXje het volgende:
Vieze honden. Ik ga, om je te steunen, nooit meer naar de AH!
Zij wel. Ingrate niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:09 schreef JaJoah het volgende:
Zegt ze toch ook ...
Maar dat begint met knakies in je kassala te moeten houden om uit te geven wanneer iemand bijpint.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:13 schreef piere het volgende:
Ik vind ook dat die winkels blij mogen zijn dat we extra bijpinnen (hoe minder knakies in kas hoe veiliger)
Die hoeren mogen blij zijn dat we uberhaupt nog in die kutwinkel die kutprodukten kopen! Stelletje kutten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:13 schreef piere het volgende:
Ik vind ook dat die winkels blij mogen zijn dat we extra bijpinnen (hoe minder knakies in kas hoe veiliger)
Ligt er aan hoeveel geld ze in kas hebben denk ik, ik werk bij een tankstation en daar moet ik ook altijd zorgen dat ik niet teveel geld weggeef aan "bijpinnen"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ik kwam laatst 's avonds bij een tankstation van Shell. Vroeg ik of ik kon bijpinnen. Nee, dat mocht niet want dat doen ze niet. Week later zelfde tankstation, kon dat opeens weer wel, maar dan maximaal 20 euro.
een videorecorder van 1400 guldenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja,
Vroeger moest je altijd naar het postkantoor om geld op te nemen.... die je dan moest opnemen met overschrijvingskaarten!!!!
Kep ooit een videorecorder gekocht in het pre-pin tijdperk en daarvoor moest ik dan 7 overschrijvingskaarten uitschrijven (want max 200 gulden per stuk). Echt een gedoe, wat dat betreft is het hardstikke makkelijk, ook al kun je niet meer bij de kassa bijpinnen.....
Voor jou mss niet, maar er zijn mensen die zich veiliger voelen dat het binnen is. Overigens ben ik het wel helemaal met je eens hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:19 schreef Wombcat het volgende:
Wilde ik bijpinnen bij de AH, kan dat niet meer "omdat we nu een geldautomaat in de hal hebben staan". Ja, boeie zeg. Het handige is juist dat als ik bijpin, me dat geen extra moeite kost. Ik sta nl. toch al voor de kassa, haal m'n pinpas er toch al doorheen.
Dat er nu een geldautomaat in de hal staat vind ik niet zo boeiend. Net naast de deur (aan de buitenkant) hing er ook al eentje. Dus die in de hal heeft niet echt een meerwaarde.
Jawel. Inderdaad niet veel per transactie, maar er zijn veel filialen, per filiaal meerdere kassa's en per kassa een hoop mensen die willen bijpinnen dus uiteindelijk tikt het wel aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:53 schreef Wombcat het volgende:
Het levert toch ook geen verlies op?
Het is dan wel binnen, maar er lopen (bijna) net zoveel mensen langs als die buiten, en als ik zie hoe die binnen is opgesteld, kan ik me niet voorstellen dat je je daar veiliger voelt (maar daar kunnen mensen misschien anders tegenaan kijken).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor jou mss niet, maar er zijn mensen die zich veiliger voelen dat het binnen is. Overigens ben ik het wel helemaal met je eens hoor![]()
En jij denkt dus dat men meer bijpint dan dat een supermarkt aan omzet draait?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Maar dat begint met knakies in je kassala te moeten houden om uit te geven wanneer iemand bijpint.![]()
Of je ziet het als een stukje service aan de klant, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:55 schreef 700MB het volgende:
[..]
Jawel. Inderdaad niet veel per transactie, maar er zijn veel filialen, per filiaal meerdere kassa's en per kassa een hoop mensen die willen bijpinnen dus uiteindelijk tikt het wel aan.
Buiten kan de overvaller je bejaarde oma een mep geven en er snel vandoor rennen met het geld, gevoelsmatig is dat binnen lastiger omdat de overvaller dan maar 1 kant op kan; naar de uitgang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Wombcat het volgende:
Het is dan wel binnen, maar er lopen (bijna) net zoveel mensen langs als die buiten, en als ik zie hoe die binnen is opgesteld, kan ik me niet voorstellen dat je je daar veiliger voelt (maar daar kunnen mensen misschien anders tegenaan kijken).
En hij is alleen maar bereikbaar tijdens openingstijden, die buiten ook daarbuiten.
Zo mag je het best zien, maar uiteindelijk is service hetgeen waar bedrijven verlies op maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of je ziet het als een stukje service aan de klant, natuurlijk.
Ja die conclusie mag je van mij trekken, maar feit blijft dat het de reden is waarom deze binnen zijn geplaatstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is dan wel binnen, maar er lopen (bijna) net zoveel mensen langs als die buiten, en als ik zie hoe die binnen is opgesteld, kan ik me niet voorstellen dat je je daar veiliger voelt (maar daar kunnen mensen misschien anders tegenaan kijken).
En hij is alleen maar bereikbaar tijdens openingstijden, die buiten ook daarbuiten.
Cheque...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja,
Vroeger moest je altijd naar het postkantoor om geld op te nemen.... die je dan moest opnemen met overschrijvingskaarten!!!!
Kep ooit een videorecorder gekocht in het pre-pin tijdperk en daarvoor moest ik dan 7 overschrijvingskaarten uitschrijven (want max 200 gulden per stuk). Echt een gedoe, wat dat betreft is het hardstikke makkelijk, ook al kun je niet meer bij de kassa bijpinnen.....
Fijn dat ik dat mag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja die conclusie mag je van mij trekken, maar feit blijft dat het de reden is waarom deze binnen zijn geplaatst![]()
Dat was ik er vergeten bij te zetten en hier op FOK! kan ik mijn posts niet editten![]()
Gewoon een kwestie van de lijn doortrekken. Of het nu de bank of de supermarkt is, tgaat om de rooie draad.quote:maar dan heb je het wel over pinautomaten die bij banken binnen zijn geplaatst.
Dat was voor jouw tijd, knul.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef erikkll het volgende:
[..]
een videorecorder van 1400 gulden
Ach guuuusssquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
in afrika kunnen ze niet eens pinnen.
jaquote:
Nee... tuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef piere het volgende:
[..]
En jij denkt dus dat men meer bijpint dan dat een supermarkt aan omzet draait?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef FoXje het volgende:
Ik ben net de AH straal voorbijgelopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |