Ja, ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef FoXje het volgende:
Vieze honden. Ik ga, om je te steunen, nooit meer naar de AH!
Welke van de 15354quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:32 schreef Zwaffel het volgende:
ik stel voor een protest te beginnen, ah vlaggen daar bij te verbranden en het gebouw van de Ah in de fik te steken
Nou hier mocht ik dus geen 20 euro opnemen, want dat vroeg ik namelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef x_smilegirl_x het volgende:
je mag, als het goed is, nog 20 euro opnemen. Tenminste, in onze ah wel.
Maar ik vind het ook onhandig hoor. Nu hebben we één postbankautomaat staan, terwijl klanten voorheen, in feite, 10 pinautomaten hadden (10 kassa's). Maargoed, ivm met veiligheid is het wel beter denk ik.
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:39 schreef x_smilegirl_x het volgende:
je mag, als het goed is, nog 20 euro opnemen. Tenminste, in onze ah wel.
Maar ik vind het ook onhandig hoor. Nu hebben we één postbankautomaat staan, terwijl klanten voorheen, in feite, 10 pinautomaten hadden (10 kassa's). Maargoed, ivm met veiligheid is het wel beter denk ik.
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Ingrate het volgende:
[..]
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beter
mensen kunnen dan binnen pinnen. vooral bejaarden ervaren dit als veiliger.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:01 schreef Ingrate het volgende:
[..]
welke veiligheid?? het is toch veiliger om minder geld in kas te hebben, dus is het extra laten pinnen juist beter
Ik doe met je mee! Ow wacht, ik kwam al nooit bij de AH, want er ligt een C1000 en Lidl veel dichterbijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:21 schreef FoXje het volgende:
Vieze honden. Ik ga, om je te steunen, nooit meer naar de AH!
Zij wel. Ingrate niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:09 schreef JaJoah het volgende:
Zegt ze toch ook ...
Maar dat begint met knakies in je kassala te moeten houden om uit te geven wanneer iemand bijpint.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:13 schreef piere het volgende:
Ik vind ook dat die winkels blij mogen zijn dat we extra bijpinnen (hoe minder knakies in kas hoe veiliger)
Die hoeren mogen blij zijn dat we uberhaupt nog in die kutwinkel die kutprodukten kopen! Stelletje kutten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:13 schreef piere het volgende:
Ik vind ook dat die winkels blij mogen zijn dat we extra bijpinnen (hoe minder knakies in kas hoe veiliger)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |