Ik dacht meer aan de eigenaar in zijn geheel, weet je hoe groot die bakken zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef renz0r het volgende:
En het hoofd van de eigenaar onderdompelen in heet frituurvet!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef sugarnieuws het volgende:
Dat heb ik nou echt nog nooit gezien...
Bij mij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij mijn snackbar hebben ze van die dubbele bakjes, 3 kwart patat en 1 kwart mayo.
Niet iedere snackbar is voorzien van zo een luxe. Ik ga voortaan vooraf vragen wat voor bakjes ze hebben, voor ik weer voor verrassingen kom te staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef Nosh het volgende:
In de beschaafde wereld hebben we aparte vakjes voor de saus en friet.
Het is wat.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef renz0r het volgende:
Platbranden die tent!
Zo doet mijn Chinees het iig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik neem aan dat je die patat mee nam? Dan is het idee er achter waarschijnlijk dat de saus niet aan het papieren zakje plakt...
Ik zou zeggen, stel ze eens voor:
-doe patat in het bakje, net niet helemaal vol
-doe de saus erop
-strooi er nog een paar patatjes op
Zelfde resultaat (papieren zakje zonder smurrie), maar wel fatsoenlijk eetbaar.
Plaatje heet mayonaise ? Logisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Leuk, maar wat heeft dat met het topic te maken![]()
In Rotterdam hebben ze dat ook hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef endlessNL het volgende:
Bij mijn friettent hebben ze tenminste echt puntzakken.. Hoop friet erin, dan een hoop saus, dan nog een laagje friet.
Aan de grens van België wonen roeleert.![]()
Bram Ladage.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze dat ook hoor.![]()
quote:
Of je doet de saus erop en dan nog zo'n bakje eroverheen als deksel. Zakje eromheen...klaar!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik neem aan dat je die patat mee nam? Dan is het idee er achter waarschijnlijk dat de saus niet aan het papieren zakje plakt...
Ik zou zeggen, stel ze eens voor:
-doe patat in het bakje, net niet helemaal vol
-doe de saus erop
-strooi er nog een paar patatjes op
Zelfde resultaat (papieren zakje zonder smurrie), maar wel fatsoenlijk eetbaar.
Maar, de mayo moet er nog opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Plaatje heet mayonaise ? Logisch.
Zuurvleesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Sjengdanny het volgende:
Een zak friet eet veel lekkerder, met name die van Reitz op de markt in Maastricht![]()
Friet met mayo en zuurvlees![]()
Er op smeren en er af likken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Plaatje heet mayonaise ? Logisch.
Patat bedoel je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef JosvG het volgende:
Vieze vingers horen bij friet etenSaus hoort bovenop de friet!
Napalm zeg ik je.
Nee, zuurvlees is ongeveer het zelfde als stoofvlees, maar hier noemen we dat zuurvleesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zuurvlees![]()
Zouvlees jonge, dat haal je bij de chinees. Ik mot geen zuurvlees![]()
En dan heb je iemand die het setje bakjes op z'n kop openmaakt, en TS heeft weer z'n topicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Of je doet de saus erop en dan nog zo'n bakje eroverheen als deksel. Zakje eromheen...klaar!![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan heb je iemand die het setje bakjes op z'n kop openmaakt, en TS heeft weer z'n topic![]()
Juistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef De_Ananas het volgende:
1. Friet
2. Satésaus
3. Nog nooit zoiets debiels gezien
4. Frituur zelf, mietje
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:26 schreef AirRaid het volgende:
puntzakken
als ik hier in het dorp bij de fruituur SNACKBAR ga krijg ik het altijd in een grote zak mee
patatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef greatgonzo het volgende:
friet is voor belgen en reservebelgen (lees brabanders en limbo's)
gewone nederlanders halen patat
tja als jij er een uur over doet om he top te eten wel jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
Saus op je patat, da's pas ranzig,dan trekt t er helemaal inGewoon ernaast
quote:
Eensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:10 schreef rival het volgende:
nee erop is net zo erg!!! allemaal slappe hap patat onder de smurrie!
en echte snackbarpersoon doet et in zown bakje waar het gescheiden is!!!
patatamateur die je der bent!![]()
HEIDENquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik vind het tegenwoordig nog een kunst om een lekker patatje te krijgen. Eigenlijk alleen de febo en de Hendo vind ik echt lekker. Van die station-smul-zaken vind ik niks; van die zoete dunne pindasaus, bleghh!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
ZO hoort het, of in een bakje met de saus bovenop![]()
Ze hebben immers nooit servetjes of een kraantje in een cafetariaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:37 schreef Handschoen het volgende:
je moet ook van die bakjes hebben met aan de zijkant zon saus bakje, ik vind het ook zo smerig als ze alles op de bovenkant kwakken, dan kan je de helft niet opeten omdat het helemaal onder de saus zit, je klauwen helemaal ranzig, bah![]()
reservebelgenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef greatgonzo het volgende:
friet is voor belgen en reservebelgen (lees brabanders en limbo's)
gewone nederlanders halen patat
Als ze het gewoon ernaast doen is er niks aan de hand, of houd jij wel van saus op je handenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze hebben immers nooit servetjes of een kraantje in een cafetaria
strijp, trudoplein. frietje stoof.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als ik iets kut vind is het een puntzak waar ze de mayo erop hebben gegooid. Vooral de friet die onder zit is amper te eten zonder je handen langs de zak te schaven waar nog mayo zit.![]()
Ik wil gewoon alles apart. Friet apart, mayo apart en saté apart.![]()
In Eindhoven zijn trouwens GEEEEEEEEN goede frietzaken te vinden. Overal pauper buitenlanders die amper nederlands spreken en niks weten van goed frituren. En dan niet te spreken over de goedkope frikandellen en kroketten van B-merken.![]()
En aardig zijn is ook al zo moeilijk voor die jongens. Klantvriendelijkheid? Nog nooit van gehoord vooral niet van die ketens die bij de kroegen zitten. Die hoeven niet klantvriendelijk te zijn want ze verdienen toch wel geld in het weekend.
Veel te ver fietsen. Ik woon bij het centrum dus moet daar iets in de buurt hebben. En daar zitten alleen maar paupers die toch wel hun geld binnen halen in de weekenden en daardoor SHIT verkopen. Ik ben dol op friet maar eet het nu amper nog door die kut tenten die hier zitten.quote:
Nee, ik bedoel toch echt friet!quote:
In Belgie welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef IBAZ het volgende:
patatten zijn aardappels en frieten zijn frieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |