Wat eins incompetente bagger filosofische songtekst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
En als de bus dan stopt, zal de maan van zilver zijn.
Ga wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat eins incompetente bagger filosofische songtekst.
boeit 't?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ruzie op een feest, ergens....
de bus stopt niet, en de maan is witquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
En als de bus dan stopt, zal de maan van zilver zijn.
Mein excuses, fraulein.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd dan iig je bek over Spiv. Anders houd ik niet meer van je hoor.
Mijn ouders gingen Spiv afzeiken. Teringlijers.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Verder? Is er nog meer dan Spinvis in het leven?
Hoi CC.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Verder? Is er nog meer dan Spinvis in het leven?
Hoi CC.
Waar heeft u vandaag eigenlijk last van?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Cöpycat!
http://www.fabchannel.com/quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh, je parafraseerde Spinvis...
Met geluid erbij komt het toch beter over.
Hi mr Q.![]()
Alsof dat kan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Teveel David Hasselhof gezien ofzo?
Nein, fraulein, ik heb teveel American Dad gezien waarin Klaus, een Duits sprekende goudvis (zie üsericon), een briljant karakter is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar heeft u vandaag eigenlijk last van?
Teveel David Hasselhof gezien ofzo?
Nieuwe ouders zoeken. Ik moet echt mijn moeder nog een keer meenemen naar Spiv.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen Spiv afzeiken. Teringlijers.
Oh okay, dan is het goed. Of iig.. iets beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nein, fraulein, ik heb teveel American Dad gezien waarin Klaus, een Duits sprekende goudvis (zie üsericon), een briljant karakter is.
Grüss Gotti!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Cöpycat!
quote:
Het is brilïant.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh okay, dan is het goed. Of iig.. iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |