Wat eins incompetente bagger filosofische songtekst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
En als de bus dan stopt, zal de maan van zilver zijn.
Ga wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat eins incompetente bagger filosofische songtekst.
boeit 't?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ruzie op een feest, ergens....
de bus stopt niet, en de maan is witquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
En als de bus dan stopt, zal de maan van zilver zijn.
Mein excuses, fraulein.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd dan iig je bek over Spiv. Anders houd ik niet meer van je hoor.
Mijn ouders gingen Spiv afzeiken. Teringlijers.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Verder? Is er nog meer dan Spinvis in het leven?
Hoi CC.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Verder? Is er nog meer dan Spinvis in het leven?
Hoi CC.
Waar heeft u vandaag eigenlijk last van?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Cöpycat!
http://www.fabchannel.com/quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Oh, je parafraseerde Spinvis...
Met geluid erbij komt het toch beter over.
Hi mr Q.![]()
Alsof dat kan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Teveel David Hasselhof gezien ofzo?
Nein, fraulein, ik heb teveel American Dad gezien waarin Klaus, een Duits sprekende goudvis (zie üsericon), een briljant karakter is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar heeft u vandaag eigenlijk last van?
Teveel David Hasselhof gezien ofzo?
Nieuwe ouders zoeken. Ik moet echt mijn moeder nog een keer meenemen naar Spiv.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen Spiv afzeiken. Teringlijers.
Oh okay, dan is het goed. Of iig.. iets beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nein, fraulein, ik heb teveel American Dad gezien waarin Klaus, een Duits sprekende goudvis (zie üsericon), een briljant karakter is.
Grüss Gotti!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Cöpycat!
quote:
Het is brilīant.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh okay, dan is het goed. Of iig.. iets beter.
Ik 9x.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:49 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb Spinvis ook een keer mogen aanschouwen...
Ik zou je bijna willen aanraken...bijnaquote:
Idem.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ich 0x.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ich vond hem toffer toen est nog ünderground was.
ik kijk cabaretquote:
Die zie ik niet, staat in de andere kamer . . .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef T1andonly het volgende:
Ik kijk verleidelijk naar mijn bed...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ff je vinger in je keel en je bent er weer vanaf!
Welk topic?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Godverdomme, zeg. Open je een topic, krijg je allemaal quotes van dat pseudo-diepgaande gedrocht, ook wel Spinvis genoemd, om je oren. Kan iemand die man binnenkort eens doodschieten?
Of in ieder geval zijn pen afpakken...?
Het viel me toch een beetje tegen dat je er zo slecht tegen kunt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:40 schreef Mokster het volgende:
Jij kunt kennelijk beter tegen drank dan ik
Heu... Dit topic? Misschien moet je voor de grap eens teruglezen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef Mokster het volgende:
Welk topic?
Heel jammer. Kan ik je niet overhalen door te zeggen dat Spinvis je kogels dubbel en dwars waard is?quote:En wat dat doodschieten betreft: je bent net te laat. Ik heb net mn wapen weer in de kluis gelegd na een avondje knallen!
Normaal kan ik behoorlijk wat hebben (al drink ik vrijwel nooit doordeweeks), maar die avond ging er iets helemaal mis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Het viel me toch een beetje tegen dat je er zo slecht tegen kunt.
Ik zie jou toch altijd een beetje als iemand die op een doordeweekse avond rustig anderhalve fles wijn naar binnen gooit.
Kun je je nog wel wat herinneren van die avond? Bijvoorbeeld hoe je je voelde toen Godt je per msn naar bed stuurde?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:44 schreef Mokster het volgende:
Normaal kan ik behoorlijk wat hebben (al drink ik vrijwel nooit doordeweeks), maar die avond ging er iets helemaal mis.
Jij bent Q?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Heu... Dit topic? Misschien moet je voor de grap eens teruglezen...
[..]
Heel jammer. Kan ik je niet overhalen door te zeggen dat Spinvis je kogels dubbel en dwars waard is?
En mij belachelijk maaktequote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Kun je je nog wel wat herinneren van die avond? Bijvoorbeeld hoe je je voelde toen Godt je per msn naar bed stuurde?
Ik weet alles nog... Hoe verschrikkelijk kwaad ik op iedereen was. En op mezelf omdat het allemaal niet liep zoals ik wilde... En dat ik echt supermisselijk was.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Kun je je nog wel wat herinneren van die avond? Bijvoorbeeld hoe je je voelde toen Godt je per msn naar bed stuurde?
Ik ben Q? Afgezien van de ernstige belediging, waardoor ik binnenkort Mokster-vlaggen zal verbranden, vraag ik me toch echt af: hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:46 schreef Mokster het volgende:
Jij bent Q?
Smoesjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Iedereen zat míj belachelijk te maken. Daarom werd ik zo kwaad juist!![]()
Spinvis. Alleen vergeet ze dat Q wel fan isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben Q? Afgezien van de ernstige belediging, waardoor ik binnenkort Mokster-vlaggen zal verbranden, vraag ik me toch echt af: hoe kom je daar bij?
Wat dat betreft vervult Fok! een prima archieffunctie, voor als je eigen archief even buiten dienst is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:47 schreef Mokster het volgende:
Ik weet alles nog...
Ik kon het me ook al niet voorstellen, maar jij zei zelf "dan open je een topic...", en dit topic is toch echt door Q geopend... Vergeef je me?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben Q? Afgezien van de ernstige belediging, waardoor ik binnenkort Mokster-vlaggen zal verbranden, vraag ik me toch echt af: hoe kom je daar bij?
O, dat verklaart veel. Q mag ook wel dood dan, trouwens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef GF het volgende:
Spinvis. Alleen vergeet ze dat Q wel fan is
Gezeik?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor! Dat gezeik over dat ik een stukje met de auto gereden had.
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:50 schreef Mokster het volgende:
Vergeef je me?
Ik blijf het gezeik vinden. In de auto voelde ik me nog prima. Ik had ook maar 5 wijntjes op. Pas toen ik thuiskwam ging het helemaal mis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef GF het volgende:
[..]
Gezeik?
Ik breng op de fiets alleen mezelf in gevaar![]()
Tof!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Maar goed: ik ben de beroerdste niet. Dus ik strijk met de hand over mijn hart en laat je wegkomen met deze grievende opmerkingen. Wees gerust. Je ambassade blijft bestaan!
Bye!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:54 schreef broer het volgende:
En o, ja: ik heb het wel weer gehad met deze SC.
Doei!
Wat ben je wezen doen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet altijd! Alleen wel als ik laat thuis kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |