Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef Klonk het volgende:
Die rijden toch ook in Fryslan ?
Nooteboom doet alleen maar kleiner spul toch ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt hij ook erg opp. Zijn meerdere bedrijven die die dingen buowen. Kamag en Scheuerle zijn de grootste, maar er zijn er nog een paar.
in dat specifieke gebied was fagioli de grootste, is ook al een programma op discovery over geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt hij ook erg opp. Zijn meerdere bedrijven die die dingen buowen. Kamag en Scheuerle zijn de grootste, maar er zijn er nog een paar.
Nooteboom werkt samen met Scheuerle.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nooteboom doet alleen maar kleiner spul toch ?
(al is kleiner relatief in dit geval)
Zou kunnen, ik weet wel dat Italië een geheel eiegn zware industrie heeft. Vandaag en gister nog een mailwisseling met Perlini gehad, ze polsten even hoe het met mn boek stondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dat specifieke gebied was fagioli de grootste, is ook al een programma op discovery over geweest![]()
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nooteboom werkt samen met Scheuerle.
http://www.fagioli.it/index.asp?lang=ita&s=82&c=1&p=15&ord=dt&di=1&find=quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet wel dat Italië een geheel eiegn zware industrie heeft. Vandaag en gister nog een mailwisseling met Perlini gehad, ze polsten even hoe het met mn boek stond![]()
Spamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
http://pta.minibikehoes.nl
nieuwe pta verzamel pagina, slowchat, blunders, ptastuff enz enz
ja der staat verder nog geen flikker op ik weet het
ik mag datquote:
mag ik dat ook mag ik dat ook danquote:
Oooooooooooooooow! Het is een transportbedrijf! Ik heb het over de fabrikant van het spulquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.fagioli.it/index.asp?lang=ita&s=82&c=1&p=15&ord=dt&di=1&find=
paar klussen wat ze gedaan hebben, incl pics![]()
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag ik dat ook mag ik dat ook dan
kut forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Je mag wel op http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/ kijken, dat wel
Patserquote:
Achterhoekerquote:
Mooi gebeuren daar in Frieslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen om 7:31 de wekker zodat we om 11:57 in amsterdam zijn
Tering had je maar in Nederland moeten gaan wonen, eigenwijze Friesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen om 7:31 de wekker zodat we om 11:57 in amsterdam zijn
Had ik maar een autoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi gebeuren daar in Friesland
Whehehe, eerst je rijbewijs weet je welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ik maar een autoLekker met de Niva over de afsluitdijk slingeren
Ging echt perfect vandaag het rijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, eerst je rijbewijs weet je wel
Chillquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ging echt perfect vandaag het rijden![]()
Pas op, m'n broertje is in Vorden en ik sta niet in voor zijn rijstijlquote:
In de toekomstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Chill!
Wanneer moet je afrijden?
Ik gok dat ze niet veel eerder kon komen, als ze nog een paar dingen moest doen na het eten, want ze komt uit de buurt van Leiden meende ik. Vanaf Leiden CS naar Vorden is 3 tot 4x overstappen, dus een flinke reistijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij laat je vriendin om 23u alleen in de trein?
ik ook, maar Sandra slaat harder dan mij...
Ga je Alexxxxx meeten?quote:
Keuze 1: Lada Nivaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
ik ben benieuwd wat alexxxxx gaat kopen als auto![]()
zo een lada is wel extreem gaaf gekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Keuze 1: Lada Niva
Keuze 2: Volkswagen Transporter T3
Keuze 3: Citroën BX
Keuze 4: Lada 2104
Keuze 5: Suzuki Samurai
Keuze 6: willekeurig ander wrak
Ik had gehoopt dat je hem stom zou vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo een lada is wel extreem gaaf gek![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie is dat?
Waarom post je die foto?
Hoevaak ben je op die foto klaargekomen?
Ah, het is het zusje van Fwnk, je post hem om Fwnk en Peu te jennen, en je hebt je drie wekenlang elke nacht op haar afgetrokken..quote:
Zij mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, het is het zusje van Fwnk, je post hem om Fwnk en Peu te jennen, en je hebt je drie wekenlang elke nacht op haar afgetrokken..
Dan is het goed
wij hebben 4 bakjes aardbeien in de koelkast staan. En natuurlijk hollandse aarbeien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Arme mensen eten geen aardbeien in de winter....
Nee, dat je vader groenteboer isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij hebben 4 bakjes aardbeien in de koelkast staan. En natuurlijk hollandse aarbeien.
betekent dit nu dat we rijk zijn?
't is er ook gelijk een met een flinke opkomst ehquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
tientallen meets gehad.... en morgen pas mn eerste fokmeet
Pauperquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij hebben 4 bakjes aardbeien in de koelkast staan. En natuurlijk hollandse aarbeien.
betekent dit nu dat we rijk zijn?
3 manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is er ook gelijk een met een flinke opkomst eh
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 manen na de tijd wellicht een buzzybee minimeet met 5 man
quote:Woonplaats: Stadskanaal
Viel mij ook al op....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou T_T Moggie al ontmoet hebben?
[..]
en het mooie is dat we die bakjes voor 6.95 verkopen PER STUK.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat je vader groenteboer is
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens onterecht dat je een newbie was, totdat ik je profiel bekeekSorry daarvoor, ik zou je in het vervolg met respect behandelen
![]()
Daarom zeg ik het ook, kijk als je geen hersen hebt oke, lulig kan je niks aan doen, maar als je een beetje hersen hebt hoef je nooit honger te lijden. Als je arm bent heb je dat waarschijnlijk aan jezelf (je inzet) te danken.quote:
Zeg je hier nu dat je arm bent omdat je dom bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook, kijk als je geen hersen hebt oke, lulig kan je niks aan doen, maar als je een beetje hersen hebt hoef je nooit honger te lijden. Als je arm bent heb je dat waarschijnlijk aan jezelf (je inzet) te danken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook, kijk als je geen hersen hebt oke, lulig kan je niks aan doen, maar als je een beetje hersen hebt hoef je nooit honger te lijden. Als je arm bent heb je dat waarschijnlijk aan jezelf (je inzet) te danken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een hoopje kansloosheid
rukze en tukzequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben filmpje loeren en dan tukken
M'n inkomen ligt onder de armoede grens, dus ik ga voor het eerste.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg je hier nu dat je arm bent omdat je dom bent?
Zal je dan niet eens goed gaan werken of meer gaan werken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n inkomen ligt onder de armoede grens, dus ik ga voor het eerste.
nee he he als je niet full time werktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n inkomen ligt onder de armoede grens, dus ik ga voor het eerste.
is het alweer bedtijdquote:
Heyquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:17 schreef ook_gek het volgende:
jij hebt een honda del sol toch en jij bent een neger toch?
Zo ja dan heb ik je zien rijden in voorburg een tijd geleden bij politie gebeuren voorburg![]()
Die auto maakt een tering geluid
voorruitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]klopt!
(goed gezien door mijn burka ruiten (behalve de voorruit getint))
nee alexxxx en sandra komen hierheen, ik ga ze straks oppikken bij centraalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:46 schreef BaraCuda het volgende:
Mogguh, en bojo ga je helemaal naar friesland?
En why
Ga je ze amsterdam laten zien?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alexxxx en sandra komen hierheen, ik ga ze straks oppikken bij centraal
Vraag of Alexxxx je geluid opneemt met iets danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben geen tour operator![]()
maar ff wat drinken ofzo, iig een ritje in een geweldige auto![]()
met z'n oren?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag of Alexxxx je geluid opneemt met iets dan
Oja, moggeh
Ik krijg eena:rbeide:rs
itme
Om 8h00 was ik gewoon al wakker
![]()
quote:Mooie foto's five_aces, thanks for info Don_Tom. Probeer 13e te regelen. Zandvoort nooit gereden. Dus sowieso lekker rustig aan. Mooie foto's ook Don.
kHeb gister tot 6 uur 's morgens gewerkt, dus kwist dat za er niet in zat. Five_aces succes, sorry Tommy sjeezer dat ik je niet serieus nam in begin, khad echt zoiets, gooz met shiftlight op BMW op ring en op fok, moet je dermee en ik typ wel eens lomper dan ik bedoel. Sorry,
Verbaast me elke keer weer, soms sta je daar vanwege hoogteverschil terug te schakelen naar 2 om koppel derin te houden.
Geen idee maar effe een quote van http://www.stinger.com zelf:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Iemand hier enig idee wat een stinger mag kosten?
quote:Stinger DSI is legaal
De Stinger DSI is legaal. Dit wordt bevestigd door het Openbaar Ministerie: "De Stinger DSI is legaal zolang er geen detectie software op staat". Zie ook het AutoVisie artikel "OM: "Stinger DSI zonder detectiesoftware is legaal" (artikel: Autovisie 17-06-2004)".
N.B.: Wij denken dat de DSI zelfs met Radar Alarmering ook in Nederland legaal zou moeten zijn; de bewuste anti-radar detector regelgeving is ons insziens onduidelijk en begeeft zich volgens juristen op een juridisch hellend vlak. Echter, totdat die regelgeving van de baan is raden wij onze gebruikers af Radar Alarmering in Nederland te gebruiken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
Circuit rijden zonder RWD lijkt me helemaal niks maar goed
En daarbij...echt mannen rijden karts![]()
Gewoon goed opletten is geen optie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk een oudere versie van Stingerde Ventura, wil wat besparen op m'n kosten
![]()
9 van de 10 keer wordt ik 's avonds / 's nachts geflitstquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten is geen optie?
Dan hoor je op bed te liggen jonge manquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wordt ik 's avonds / 's nachts geflitst
BEN JIJ AL WAKKER?!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
PNG (eerste stukje van z'n post) in het circuitrijtopic
niet als ik dan van m'n werk kom of ga werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan hoor je op bed te liggen jonge man![]()
Ik ook, en ook bij quoten, bioj het refeschen van een subforum krijg ik ook eerst errors, en lukt het pas na een 2e refresh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef PeuRac het volgende:
ik krijg elke keer als ik wil posten een foutmelding dat ik geen rechten heb om te posten![]()
die krijg ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef PeuRac het volgende:
ik krijg elke keer als ik wil posten een foutmelding dat ik geen rechten heb om te posten![]()
Dat je daar een weddenschap over wilt afsluiten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we trouwens een weddenschap houden over wanneer Sharon overlijdt?![]()
Ik was laatst voor m'n werk op de begrafenis van een grote zakenman, in die bijna 3u tijd zijn er miljoenen verdiendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat je daar een weddenschap over wilt afsluiten.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef PeuRac het volgende:
Zullen we trouwens een weddenschap houden over wanneer Sharon overlijdt?![]()
GASTquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was laatst voor m'n werk op de begrafenis van een grote zakenman, in die bijna 3u tijd zijn er miljoenen verdiend
Picsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef BoJo het volgende:
* BoJo weer terug van de grote fok pta mini meet![]()
Ik vind hem er wel rete strak uit zien met deze kleuren en JW op de zeikant is ook leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:24 schreef M5 het volgende:
McLaren heeft voor het eerst in jaren weer eens wat veranderd aan het kleurenschema:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon verwijzen naar novitec ofzow. dan is ie lekker veel knaken kwijtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef BoJo het volgende:
stond ik op ze te wachten, ging er een 156 achter me staan. Kwam die gast naar me toe, heel verhaal over dat ie eerst een fiesta had maar dat z'n vriendin die maar niks vond enzo
Vroeg ie of ik tuning sites wist enzo![]()
ja shit, gemiste kansquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:07 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon verwijzen naar novitec ofzow. dan is ie lekker veel knaken kwijt
Hoe is z'n accentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja shit, gemiste kans![]()
maar was gezellie met Alexxxxx en Sandra heur![]()
![]()
ik heb geen Hyundai gezienquote:
sandra moet het wel lukken die komt uit den haagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen Hyundai gezien![]()
Maar was goed te verstaan hoor, af en toe mijn twijfels gehad of ze mij verstonden![]()
![]()
was niet te horen overigensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sandra moet het wel lukken die komt uit den haag
aan mij ook niet dat ik uit den haag komquote:
ni nog foto's van de nieuwe tokoquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aan mij ook niet dat ik uit den haag kom
Ik wil jullie niet aan het huilen makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ni nog foto's van de nieuwe toko
Zo dramatisch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet aan het huilen maken
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
aangezien ik de camera aan Alexxxx verkocht heb zal je op hem moeten wachten![]()
wil jij zeggen dat je aan mij kan horen dat ik uit den haag komquote:
kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet aan het huilen maken
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat je aan mij kan horen dat ik uit den haag kom
[..]
kan wel wat hebben hoor![]()
JA BETRAPT TERING JONG!!!!!quote:
Als jij uit Den Haag komt dan is dat te horen. Meest agressieve accent ever en fokking moeilijk af te leren (imo... maar ben een halve ras-hagenees)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil jij zeggen dat je aan mij kan horen dat ik uit den haag kom
[..]
kan wel wat hebben hoor![]()
KRIJG DE CHOLERA TYFUS KENKER KIND.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA BETRAPT TERING JONG!!!!!
want jij liegt
ik praat ABN alleen niet als ik gezopen hebquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als jij uit Den Haag komt dan is dat te horen. Meest agressieve accent ever en fokking moeilijk af te leren (imo... maar ben een halve ras-hagenees)
jij kan dat nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
KRIJG DE CHOLERA TYFUS KENKER KIND.
je liegt zelf
ze hadden wat in mijn cola gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef BoJo het volgende:
Mark je hebt tijdens meetings ook alleen maar plat gepraat![]()
mocht ook wel voor die 7 euroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hadden wat in mijn cola gedaan
bij mijn niequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij kan dat niet
he knankâh paut. Ga nâh nie praubere plat haags te lulle.
Want dat ken jè gewaun nie. Afgelebbâhde hoere jong
zo dit doe ik ook maar 1X wat een tering gezoek naar die leestekens
zat nog drank bij van ballebek dat wist ik. Maar ik dacht effe bluffen wie weet zegt die wokkie wokkie mens wel van oke alleen de cola maarquote:
nee verjaardag van de vriendin van een vriend van me, zuipen dusquote:
Ah gezelli, ik volgende week sneeuwpretquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee verjaardag van de vriendin van een vriend van me, zuipen dus
over 3 weken sneeuwpret![]()
maar ben weg, even wat zooi inkopen en dan pleitte
road trips zijn leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
Even naar frankrijk voor een feestje
in geen 200 jaar nietMits vliegtuig
Belgie doorkruizen en je zit er, ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
Even naar frankrijk voor een feestje
in geen 200 jaar nietMits vliegtuig
Ligt er maar net ff aan waar het in frankrijk isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Belgie doorkruizen en je zit er, ik zie het probleem niet![]()
ja maar dat is toch ook leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de rit zomers naar servie ook altijd vet.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alles goed met mijn favorite PTA sc er?
![]()
ik wil het even niet over slapen hebbenquote:
Ik ben verslaafd aan Track Maniaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]!!
![]()
Ja prima, ik ga vanavond nerden
Vriend van me heeft vandaag speciaal een extra pc gekocht zodat we C&C Generals kunnen spelen![]()
wanneer mag je weer voor dat andere racen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Track Mania![]()
Arcade racespelletje
a.s. woensdagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer mag je weer voor dat andere racen?![]()
is niet iets om trots op te zijn BoJoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]!!
![]()
Ja prima, ik ga vanavond nerden
Vriend van me heeft vandaag speciaal een extra pc gekocht zodat we C&C Generals kunnen spelen![]()
Jaloers secreetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is niet iets om trots op te zijn BoJo
nee ach ken mij het schelen, als ik het maar leuk vind af en toe tochquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is niet iets om trots op te zijn BoJo
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
a.s. woensdagNog geen rondje gereden daar
ik ga stappen vanavondquote:
30.000 jaquote:
*kijkt naar links* nee, dat niet...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Dr is toch wat mis met je als je die voor t eerst ziet Xtreem
Dan heb je héél véél sc's gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*kijkt naar links* nee, dat niet...
Maar wel een van de eerste keren in de SC
Hahahaha MEESTERLIJKquote:
ja vanwege die geintjes gebruik ik alleen firefox met de instelling geen plaatjes te laden, op m'n werkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je héél véél sc's gemistkan me nog wel wat SC's herinneren van toen BoJo net begonnen was bij Symantec
![]()
ik ben het aan het worden, de snotneus, rillingen, hoofd en keel pijn zijn weer in aantocht voel ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:22 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, ik ben gewoon de enige die niet ziek is hier thuis![]()
Gaat lekker dus bij jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben het aan het worden, de snotneus, rillingen, hoofd en keel pijn zijn weer in aantocht voel ik![]()
Als iemand BoJo op wil nemen is dat niet aan mij.... Ik denk dat de psychiater daar een beter oordeel over kan vellen....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag of Alexxxx je geluid opneemt met iets dan
Oja, moggeh
Ik krijg eena:rbeide:rs
itme
Om 8h00 was ik gewoon al wakker
![]()
Ik heb volgesn mij redliejk goed Hollands gepraat, alelen op de dam was het ineens "is hier altiet soveul pliesie?'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen Hyundai gezien![]()
Maar was goed te verstaan hoor, af en toe mijn twijfels gehad of ze mij verstonden![]()
![]()
is niet doorgegaanquote:
Damnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=57376
Dat was een alfa 155![]()
stevige autoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=57376
Dat was een alfa 155![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef Klonk het volgende:
we hebben buren
en het is vastelaovond hier (carnaval dus)
en die buren gaan denk ik naar een zitting vanavond
en nu zijn ze dus alvast vrolijk aan het worden met vastelaovond's muziek
dus ik heb ook een gezellig muziekje op gezet
![]()
da's sowieso al beter, frankrijk zouden ze gewoon moeten opheffen, mooi land jammer van de bewonersquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's sowieso al beter, frankrijk zouden ze gewoon moeten opheffen, mooi land jammer van de bewoners![]()
een boot met wielenquote:
iets in die bewoordingen zei ik gisterochtend ook al en toen kreeg ik middelvingers van jou en klonkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haal die spiegel eens naast je beeldscherm vandaan joh!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto van Fwnk bedoel jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een leuke:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef vlad het volgende:
[..]
iets in die bewoordingen zei ik gisterochtend ook al en toen kreeg ik middelvingers van jou en klonk![]()
opaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ff een beetje rustig met opa klonk, ik ben moe![]()
T mag wel eits rustiger qua Fwnk bashen... de lol is er wel wat af.... Het gifje is geweldig, maar ik word er een beetje moe van. erger me meer aan de eeuwige wat is Fwnk toch stom discussie dan aan hem zelf inmiddels.quote:
lig je al met je sloffen aan op je lederen zetel in je bordeaux rode duster voor de open haard te genieten van je niet al te droog rood wijntje met een hond aan je voeten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ff een beetje rustig met opa klonk, ik ben moe![]()
34quote:
bier, sigaar maar honden zijn schurftbeestenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
lig je al met je sloffen aan op je lederen zetel in je bordeaux rode duster voor de open haard te genieten van je niet al te droog rood wijntje met een hond aan je voeten?![]()
klopt ik ben ook maar net over de 30quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
34![]()
en opa is relatief, maar met al die puberende jeugd hier om me heen voel je al snel wat ouder![]()
ah, nog meer 30+ ersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
klopt ik ben ook maar net over de 30![]()
pubers? d'r is hier niemand die regelmatig in PUB post toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
34![]()
en opa is relatief, maar met al die puberende jeugd hier om me heen voel je al snel wat ouder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |