abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:55:02 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34969219
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef Klummie het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel ermee dat volgens die stakkers die groeiende anti-islamitische stemming nog onze schuld is ook!
ja die stakkers dus. het was maar een handje vol. geeft wel aan hoe nederlandse moslims denken over de spotprenten en de excessen ervan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34969229
quote:

[..]

Nee, ik bedoel ermee dat volgens die stakkers die groeiende anti-islamitische stemming nog onze schuld is ook!
Tuurlijk, alles is onze schuld. Wist je dat nog niet? (volgens die stakkers dan...)
eeeh
pi_34969252
quote:

[..]

Dat men een hekel heeft aan een kleine groep die misbruikt maakt van hun geloof gaat er niet in, men verschuilt zich in de meerderheid en roept vanuit daar dat het stigmatisatie betreft van allen.
Maar ja, zo gaan die dingen altijd en we komen er wel uit, niet goedschiks, danwel kwaadschiks.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:56:28 #244
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34969260
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Tuurlijk, alles is onze schuld. Wist je dat nog niet? (volgens die stakkers dan...)
Ow, excuus dan
pi_34969916
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef Klummie het volgende:

[..]

Tja, hoe kom dat nou he?
Inderdaad, laat ze(moslims die vinden dat er een anti-moslim stemming is in het westen) de oorzaak eerst bij zich zelf zoeken.

Maar goed, zelfkritiek is moeilijk voor sommigen.

Moslims moeten een emancipatie en moderniserings proces doorlopen, dat gun ik ze van harte.

Dat gun ik de hele wereld
pi_34970208
Ik kom net van de Dam af. Ik denk dat er zeker wel 150 man aanwezig was maar schatten blijft lastig.

Het begon rustig en beheerst. Jammer was alleen dat er van alles geroepen werd maar dat dat allemaal in het Arabisch was, ik verstond er dus geen bal van.

De pleures brak even uit toen er een paar vlaggen verscheurd werden, en zelfs 1 verbrand werd. Ik was de enige autochtoon die er bij stond (en niet schijnheilig aan het filmen was) dus ik zei er wat van. En dan heb je meteen zo'n zandneger in je gezicht die een snijdende beweging langs zijn hals maakt en je de weg verspert.

Toen het daaropvolgend allemaal wat wilder werd (alleen maar jeugdige Moslims trouwens, enkele ouderen probeerde de boel te sussen) ben ik maar op huis aangegaan. Ik stond daar niet zo prettig meer in die zwarte massa.

Geweldloos protest? Right. Ik weet nu zeker dat een confrontatie tussen allochtoonse en autochtoonse jongeren onvermijdelijk is. Op de korte termijn.
pi_34970294
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef thedarkM het volgende:
Ik kom net van de Dam af. Ik denk dat er zeker wel 150 man aanwezig was maar schatten blijft lastig.

Het begon rustig en beheerst. Jammer was alleen dat er van alles geroepen werd maar dat dat allemaal in het Arabisch was, ik verstond er dus geen bal van.

De pleures brak even uit toen er een paar vlaggen verscheurd werden, en zelfs 1 verbrand werd. Ik was de enige autochtoon die er bij stond (en niet schijnheilig aan het filmen was) dus ik zei er wat van. En dan heb je meteen zo'n zandneger in je gezicht die een snijdende beweging langs zijn hals maakt en je de weg verspert.

Toen het daaropvolgend allemaal wat wilder werd (alleen maar jeugdige Moslims trouwens, enkele ouderen probeerde de boel te sussen) ben ik maar op huis aangegaan. Ik stond daar niet zo prettig meer in die zwarte massa.

Geweldloos protest? Right. Ik weet nu zeker dat een confrontatie tussen allochtoonse en autochtoonse jongeren onvermijdelijk is. Op de korte termijn.
Ik krijg het gevoel dat bij (ook door jou aangestipt) voornamelijk de oudere moslims een besef komt dat alleen zij het tij kunnen keren en daar is mijn hoop dan ook op gevestigd.
Die jongeren hebben alleen een grote bek omdat ze in grote groepen rondlopen.
Yeah baby Yeah!
pi_34970627
lekker nuttig ook; demonstreren, en dan in het Arabisch gaan roepen. Volgens mij begrijpen ze niet helemaal waar demonstraties voor bedoeld zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34970720
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
lekker nuttig ook; demonstreren, en dan in het Arabisch gaan roepen. Volgens mij begrijpen ze niet helemaal waar demonstraties voor bedoeld zijn.
In Engeland of de States zouden dergelijke protesten waarschijnlijk in het Engels zijn inderdaad en in Frankrijk in het Frans.
Maar goed ze kunnen denk ik beter spellen in het Arabisch dan het Nederlands en anders worden die leuzen ook zo sneu he als ze volstaan met spelfouten?
Yeah baby Yeah!
pi_34970730
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef thedarkM het volgende:
Heb je bij die 150 gasten BSB, Meki, supervechter, Triggershot enz. niet gezien?
pi_34970760
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je bij die 150 gasten BSB, Meki, supervechter, Triggershot enz. niet gezien?
Lastig herkennen met al die capuchons op he?
Yeah baby Yeah!
pi_34970927
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In Engeland of de States zouden dergelijke protesten waarschijnlijk in het Engels zijn inderdaad en in Frankrijk in het Frans.
Maar goed ze kunnen denk ik beter spellen in het Arabisch dan het Nederlands en anders worden die leuzen ook zo sneu he als ze volstaan met spelfouten?
In Maastricht van het zelfde. Arabisch wordt misschien wel binnenkort een verplicht vak op school om het integratieproces te versnellen.
pi_34970976
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Lastig herkennen met al die capuchons op he?
Regende het zo hard dan?
pi_34971012
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Regende het zo hard dan?
Nee, maar je ziet die taferelen altijd waar Allochtone jongeren zijn, zie bijv ook de beelden van de 'bezoekers' van het proces van M. Bouyeri.
Het komt op mij in ieder geval over alsof je iets te verbergen hebt en je lekker op kunt gaan in de anonimiteit. (Krakers hebben er ook een handje van)
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:53:05 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34971068
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nee, maar je ziet die taferelen altijd waar Allochtone jongeren zijn, zie bijv ook de beelden van de 'bezoekers' van het proces van M. Bouyeri.
Het komt op mij in ieder geval over alsof je iets te verbergen hebt en je lekker op kunt gaan in de anonimiteit. (Krakers hebben er ook een handje van)
een baard is ook een teken van iets slechts verbergen.
pi_34971217
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een baard is ook een teken van iets slechts verbergen.
Hazenlipje of billenkin?
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:00:23 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34971273
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hazenlipje of billenkin?
ja of een mentaal iets.
pi_34971436
quote:
Grappig dat je het zegt. Er waren wel wat spandoeken in het Nederlands (met o.a. beledigingen jegens Ayaan Hirsi Ali) waar toch wel redelijk wat spelfouten op stonden.

Aan de andere kant: Ik lees het Fok-forum al geruime tijd en zo goed brengen de autochtonen het er ook niet altijd vanaf

Ik krijg net binnen dat er ramen gesneuveld zijn in de Kalverstraat en dat er wat betogers gearresteerd zijn. Nos mag zijn berichtgeving wel van vreedzaam naar gewelddadig promoveren.
pi_34971516
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

In Maastricht van het zelfde. Arabisch wordt misschien wel binnenkort een verplicht vak op school om het integratieproces te versnellen.
Zo ver zal het zeker nooit komen. Toch zou het een goede zaak zijn als meer autochtonen de Arabische taal machtig zouden zijn. Het is dan veel makkelijker om bepaalde achterlijke fossielen een spiegel voor te houden.
eeeh
pi_34971973
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:10 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Zo ver zal het zeker nooit komen. Toch zou het een goede zaak zijn als meer autochtonen de Arabische taal machtig zouden zijn. Het is dan veel makkelijker om bepaalde achterlijke fossielen een spiegel voor te houden.
Nederlandse taal kan men beter maar afschaffen. Er zijn maar 14 miljoen mensen op deze aardkloot die NL spreken en nóg minder die het kunnen schrijven. Toekomsttaal is Arabisch, geeft veel voordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')