abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34966030
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heb je de spotprentjes gezien? Zoveel stelt het niet voor hoor.

En dan nog: Vele moslims doen net of ze worden uitgeroeid, en er zijn doden gevallen.

Als je het nou nog niet ziet heb je wel een betonblok voor je hoofd.
HOI!

Ik vind net zo goed dat die spotprentjes niet veel voorstellen en dat die moslims zich aanstellen, dus waar heb je het over?

Maar als we een heilig persoon bekladden moeten we ook zo sportief zijn om een verbrande vlag ( ) te incasseren.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:48:27 #202
3542 Gia
User under construction
pi_34966096
Toen Submission werd vertoond hoorde je er niemand over in het MO.
Nu worden er een paar spotprents gemaakt en er is bijna oorlog! En natuurlijk moet Ayaan het nu ook ontgelden.

M.a.w. het heeft geen donder te maken met zich beledigd voelen, het is gewoon een aanleiding zoeken om een oorlog te beginnen. Wat Moslims willen is dat hun wetten en regels gaan gelden in de landen waar ze wonen, dus ook in de Westerse landen. Dit krijgen ze niet voor elkaar door het gewoon te vragen, dus de oplossing is geweld. En geweld kun je beginnen bij de geringste aanleiding. Een simpel spotprentje dus, of een filmpje.

Maar ze moeten maar goed doorgaan op deze manier. Dit gaan ze echt niet winnen. Het enige wat bereikt kan worden is dat ze alle privileges ontnomen wordt. Geen dubbel paspoort meer, geen recht meer om moskeeen te bouwen, niets meer. Hier wonen? Dan volgens onze regels en wetten!

En ja, ik ga zo rechts mogelijk stemmen. En met mij veel meer.

Als moslims denken dat geweld de oplossing is, dan zal er een regering moeten komen die hier tegenin gaat, en niet een watje die meteen begint te stotteren dat het zo niet bedoeld was en dat mensen moet oppassen met wat ze zeggen.

Niet dus, ik zeg wat ik wil, ik teken wat ik wil, ik schrijf wat ik wil, binnen de grenzen van de Nederlandse wet.
pi_34966235
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef MrBean het volgende:

[..]

HOI!

Ik vind net zo goed dat die spotprentjes niet veel voorstellen en dat die moslims zich aanstellen, dus waar heb je het over?

Maar als we een heilig persoon bekladden moeten we ook zo sportief zijn om een verbrande vlag ( ) te incasseren.
Ik heb anders nog niet gehoord dat naar aanleiding van de Deense vlag verbranden mensen schuimbekkend op straat van alles gingen vernielen. Als er al iemand beledigd is hierdoor is de juridische weg de juiste.
pi_34966288
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Gia het volgende:
Maar ze moeten maar goed doorgaan op deze manier. Dit gaan ze echt niet winnen. Het enige wat bereikt kan worden is dat ze alle privileges ontnomen wordt. Geen dubbel paspoort meer, geen recht meer om moskeeen te bouwen, niets meer. Hier wonen? Dan volgens onze regels en wetten!
Ook niet voor vreedzame moslims?
quote:
Ja, dreig maar goed, dan worden ze wel rustig!

Zo'n Aboe Jahjah uit Antwerpen heeft z'n succes te danken aan Dewinter.
quote:
Als moslims denken dat geweld de oplossing is, dan zal er een regering moeten komen die hier tegenin gaat, en niet een watje die meteen begint te stotteren dat het zo niet bedoeld was en dat mensen moet oppassen met wat ze zeggen.
De cartoon is inderdaad niet kwetsend bedoelt. De moslims interpreteren het verkeerd. En inderdaad je moet oppassen wat je zegt. Als je maar wat schreeuwt en het wordt alleen maar erger, dan ben je niet heel verstandig bezig. Gelijk hebben betekent nog niet gelijk krijgen.
pi_34966309

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34966340
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb anders nog niet gehoord dat naar aanleiding van de Deense vlag verbranden mensen schuimbekkend op straat van alles gingen vernielen.
Nee, maar dezelfde mensen op Fok die vonden dat de bekladding van Mohammed wél kon, reageren nu helemaal hysterisch over die Deense vlag. "Heropvoedingskamp!" "Klootzakken!"

Echter, die protesterende moslimjongeren in Limburg mogen zichzelf wel afvragen welke plaatjes ze erger vinden, krantenfoto's van terroristen die in naam van hun god aanslagen plegen of een lullig stripje? Maar dat is nog niet een reden om ze in een kamp te stoppen.
pi_34966367
quote:
Ik zie een man die een foto maakt en een man die wat uit z'n tas grabbelt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 13:58:37 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34966370
Ik blijf die overdreven schuimbekkende reactie geweldig hilarisch vinden.
Tel daar het feit bij op dat men daar ondertussen een kapitaal kwijt is aan gederfde inkomsten omdat men al een week niet werkt om te kunnen demonstreren. De doden welke door onoplettenheid in eigen gelederen vallen en het in de brand steken van eigen onroerend goed.....

De Islam protesteert zichzelf naar de rand van de afgrond
pi_34966400
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:58 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik zie een man die een foto maakt en een man die wat uit z'n tas grabbelt.
Demonstratie nu in Amsterdam.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34966403
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef Gia het volgende:

Je gaat jezelf van je uitkering beroven ? Dat vind ik edelmoedig.
pi_34966439
[quote]
AMSTERDAM - Enkele tientallen demonstranten hebben zich zaterdagmiddag op De Dam in Amsterdam verzameld uit protest tegen publicaties van spotprenten van de profeet Mohammed.

Mannen en vrouwen, jongeren en ouderen roepen in het Arabisch gebeden over Allah en Mohammed: "Allah is groot. Mohammed is zijn boodschapper." Een actievoerder heeft de Koran in zijn handen en maakt met twee vingers het vredesteken. Een ander heeft een bord bij zich met daarop de tekst 'Niet spotten met onze profeet Mohammed'. Een aantal betogers zwaait met de Marokkaanse vlag. [\quote]

Waarom tiefen die marrokanen niet gewoon op???
Hoe kan het zo zijn dat er altijd marrokanen bij betrokken zijn??? Mensen willen een vreedzaam protest en wat doen zijn weer??? Gillen en zich afzonderen van de nederlands maatschappij!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:01:59 #212
3542 Gia
User under construction
pi_34966441
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ook niet voor vreedzame moslims?
Nee, dus.
quote:
Ja, dreig maar goed, dan worden ze wel rustig!
Ik laat me niet door bedreiging het zwijgen opleggen. Als je daar aan begint is het einde zoek en leven we hier voor je het weet onder de wetten van de Sharia.
quote:
Zo'n Aboe Jahjah uit Antwerpen heeft z'n succes te danken aan Dewinter.
Die Abou Jahjah is gewoon een clown, niks meer en niks minder. Zo gauw hij zijn mond opendoet, komt er onzin uit. Gewoon negeren, da's het beste.
quote:
De cartoon is inderdaad niet kwetsend bedoelt. De moslims interpreteren het verkeerd. En inderdaad je moet oppassen wat je zegt. Als je maar wat schreeuwt en het wordt alleen maar erger, dan ben je niet heel verstandig bezig. Gelijk hebben betekent nog niet gelijk krijgen.
Maar buigen voor bedreiging en geweld, betekent alleen nog maar wat meer nieuwe wensen van moslimzijde. Stel er komt een wet die de vrijheid van meningsuiting beperkt. Dan hebben ze die slag gewonnen. Vervolgens zullen jonge meiden in de zomer lastiggevallen gaan worden, omdat ze té sexy gekleed zijn. Nog meer gesprekken, nog meer buurthuizen en nog meer kopjes thee? Oh, en uiteindelijk een wetje dat jongedames zich wat netter moeten kleden. Tenminste tot de enkels en tot de polsen, toch?

Waar houdt het op, hoe lang moeten we toe blijven geven? Tot we inderdaad aan de sharia moeten gehoorzamen?

Heb ik echt niet zo'n zin in.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 14:02:19 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34966444
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou nou gelly.
Ik kan me herinneren dat jij ook een redelijk lange tijd uit de staatsruif hebt lopen vreten. Dus om een ander nu profiteursgedrag te verwijten vind ik wat kortzichtig.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:04:23 #214
3542 Gia
User under construction
pi_34966480
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Ik ben 100 % afgekeurd en de WAO helemaal afschaffen zal voorlopig echt niet gebeuren.
pi_34966512
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou nou gelly.
Ik kan me herinneren dat jij ook een redelijk lange tijd uit de staatsruif hebt lopen vreten. Dus om een ander nu profiteursgedrag te verwijten vind ik wat kortzichtig.
Kom op zeg, zo rechts mogelijk stemmen omdat je wat tegen moslims hebt getuigt van veel stupiditeit. Vele zijn Gia voorgegaan door LPF of VVD te stemmen en die liggen nu te huilebalken omdat het leven zo duur voor ze is geworden. Stupiditeit wordt altijd beloond.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:05:51 #216
3542 Gia
User under construction
pi_34966514
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Een aantal betogers zwaait met de Marokkaanse vlag.
Wat zou er gebeuren als die verbrand zou worden?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:07:12 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34966546
Zijn er nou nog geen doden gevallen op de dam?
pi_34966556
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[quote]
AMSTERDAM - Enkele tientallen demonstranten hebben zich zaterdagmiddag op De Dam in Amsterdam verzameld uit protest tegen publicaties van spotprenten van de profeet Mohammed.

Mannen en vrouwen, jongeren en ouderen roepen in het Arabisch gebeden over Allah en Mohammed: "Allah is groot. Mohammed is zijn boodschapper." Een actievoerder heeft de Koran in zijn handen en maakt met twee vingers het vredesteken. Een ander heeft een bord bij zich met daarop de tekst 'Niet spotten met onze profeet Mohammed'. Een aantal betogers zwaait met de Marokkaanse vlag. [\quote]

Waarom tiefen die marrokanen niet gewoon op???
Hoe kan het zo zijn dat er altijd marrokanen bij betrokken zijn???
Hierbij? Omdat marokkanen meestal moslim zijn lijkt me.
quote:
Mensen willen een vreedzaam protest en wat doen zijn weer???
Eh ... een vreedzaam protest? Twee vingers in de lucht?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:08:55 #219
3542 Gia
User under construction
pi_34966585
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Kom op zeg, zo rechts mogelijk stemmen omdat je wat tegen moslims hebt getuigt van veel stupiditeit. Vele zijn Gia voorgegaan door LPF of VVD te stemmen en die liggen nu te huilebalken omdat het leven zo duur voor ze is geworden. Stupiditeit wordt altijd beloond.
Je hoort mij niet huilebalken.

Er komen hier twee inkomens binnen.

Daarbij, ik heb niks tegen moslims. Ze mogen hier wonen, ze mogen hier werken. Tot nu toe mogen ze ook nog moskeeen bouwen. Ze mogen vanalles.
Maar ze moeten niet hun wetten en regels aan ons opdringen. Dat is iets wat voor mij te ver gaat.
"Je mag geen afbeelding maken van Mohammed".
Nee, volgens jullie boekje niet, volgens jullie wetten niet, maar die gelden niet in de Westerse wereld en dat wil ik graag zo houden.
pi_34966625
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren als die verbrand zou worden?
Ben bang dat dan echt de pleuris uitbreekt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')