Ik stuur Frank op je af om je te verkrachten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat donnie inelkaar*
Ooooooooooooooooooooooooooooooow diequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef wonderer het volgende:
Dick Rienstra. Acteur/zanger. Oa uit Bassie en Adriaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooow die
Nei!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat donnie inelkaar*
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
*shirt aan, vest aan, broek aan, kniebeschermers om, schoenen aan, rek, strek*
En we gaan weer hupsen
Nee, was allemaal katoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
Zie ik daar 2 flanellen shirts naast elkaar?
Ow die donnie. Film vond ik wazig. Film is ook zo'n "je kan het meerdere malen bekijken en weer nieuwe dingen ontdekken"-geval, maar daar doe ik niet aan. Maar goed: *Slaat jake inelkaar*quote:
Hoerenzoon!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow die donnie. Film vond ik wazig. Film is ook zo'n "je kan het meerdere malen bekijken en weer nieuwe dingen ontdekken"-geval, maar daar doe ik niet aan. Maar goed: *Slaat jake inelkaar*
Was jij niet dood enzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik was om 12 uur al wakker hoor. Hoezo?
Schat, het gaat niet goed met ons kind.quote:
Da's dan pech voor hem/haarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schat, het gaat niet goed met ons kind.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's dan pech voor hem/haar![]()
Moat zelf eten maken
En met deze boodschap heb je dus heel het topic leeg gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Ga nu naar het centrum en haal een broodje kebab.
En vergeet je belofte niet.
aaaaah, wat is het geworden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's dan pech voor hem/haar![]()
Moat zelf eten maken
Ziet er hip uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Vanaaf naar de FFFS denk ik
[afbeelding]
Maar Ang3l is volgens mij ook haske hipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ziet er hip uit![]()
Maar jullie zullen in het hoge noorden toch ook wel hippe horeca gelegenheden hebbenn. Of is alles daar ten prooij gevallen aan Dhr Kooistra ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ziet er hip uit![]()
Nu, t gros is wel van Kooistra, maar we hebben wel fijne uitgaansgelegenheden, maar ik ken er geen die zo groot is, wel, 't Feithhuis, maar da's wat ouderwetser ingericht, trouwens, 't gros is hier 'bruin café' ingericht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jullie zullen in het hoge noorden toch ook wel hippe horeca gelegenheden hebbenn. Of is alles daar ten prooij gevallen aan Dhr Kooistra ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaaah, wat is het geworden?
aarappeltjes met knakworsten?
of een pizza salami
Zo internationaal denken ze nog niet in Eindhoven hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Beetje ongelukkige naam, dat FFFS, zeker internationaal gezien
Uit drie levens geleden kan ik mij The Pallace nog wel voor de geest halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, t gros is wel van Kooistra, maar we hebben wel fijne uitgaansgelegenheden, maar ik ken er geen die zo groot is, wel, 't Feithhuis, maar da's wat ouderwetser ingericht, trouwens, 't gros is hier 'bruin café' ingericht.
Tegen die tijd is de FFFS er niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Ang3l is volgens mij ook haske hip
@ Ang3l FFFS wordt toch een van de stops op de meet als die ooit nog eens in Eindhoven gehouden wordt ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
de meet die ooit nog eens in Eindhoven gehouden wordt
De Palace is voor breezersletten, tegenwoordig danwel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Uit drie levens geleden kan ik mij The Pallace nog wel voor de geest halen
Dat was toen wel een grote discotheek. We zaten toen in verband met een beurs in de Prins Bernardhoeve in een vakantie bungalow in Midlaren, en op donderdag gingen we dan in Groningen op stap en een stel collega's![]()
En de eerste keer ging de directeur ook mee. Hij was toen nog niet getrouwd en heeft die avond toch nuttig besteedt door zijn danspasjes te oefenen omdat hij wist dat hij de dansles van de volgende avond ging missn![]()
en heb je haar wel verteld om telefoon goed vast te houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de FFFS er niet meer
Die's er nog maar een half jaar,
[/qoute]
Dus moeten ze haast maken met de voorjaar/zomer/queensday meet in de lichtstad![]()
[quote]
Ehn ik ga niet vanavond... vriendin heeft een heeele vervelende reactie op supradyn (dat hoest ding) .. z ehangt het laatste half uur al kotsend boven de wc. Dat belt overigens ook erg vreemd
In die periode was brezah en Red Boel nog niet bekend in Nederlandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De Palace is voor breezersletten, tegenwoordig danwel.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je haar wel verteld om telefoon goed vast te houden![]()
da's een anderequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Bij al die Gay.nl-nichtjes met hun Gucci-schmutzi staat ook de Palace als lievelingsuitgaansgelegenheid.
Toen was er ook nog geen gay.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Bij al die Gay.nl-nichtjes met hun Gucci-schmutzi staat ook de Palace als lievelingsuitgaansgelegenheid.
Dat er nog geen Red Boel was en dat dat iets vreemds verbodens was gesmokkeld uit Tjechië (of Tjechoslowakije, kan ook) weet ik nog goed, maar dat er geen breezer was, dat kan ik mij niet herinneren, maar dat was ook wellicht voordat ik eigenlijk alcohol mocht nuttigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In die periode was brezah en Red Boel nog niet bekend in Nederland![]()
Oh.quote:
Oooh, toen! Ja, in die periode waren de feesten in het Palace nog heel anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In die periode was brezah en Red Boel nog niet bekend in Nederland![]()
Aan de woest uitziende lui die daar altijd rond staan te hangen, lijkt me dat sterk. Ik loop er altijd liever met een boogje omheen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Woeste en stoere homo's.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Aan de woest uitziende lui die daar altijd rond staan te hangen, lijkt me dat sterk. Ik loop er altijd liever met een boogje omheen...
*giechel*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, toen! Ja, in die periode waren de feesten in het Palace nog heel anders.
Ehm, wel, in de Palace hier in Groningen zijn het geen homo's die er rondhangen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Woeste en stoere homo's.. Als je homo bent, ben jij bij voorbaat niet woest danwel stoer.
Volgens mij werd het in eerste instantie geimporteerd uit Oostenrijk waar ze volgens mij begonnen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat er nog geen Red Boel was en dat dat iets vreemds verbodens was gesmokkeld uit Tjechië (of Tjechoslowakije, kan ook) weet ik nog goed, maar dat er geen breezer was, dat kan ik mij niet herinneren, maar dat was ook wellicht voordat ik eigenlijk alcohol mocht nuttigen.:@
Eh ja, dat is zo, maar in Nederland was 't lange tijd verboden, en toen werd 't al in Tjechië verkocht enzo, en daar ken ik 't van.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij werd het in eerste instantie geimporteerd uit Oostenrijk waar ze volgens mij begonnen zijn.
paardjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van m'n nieuwe usericon?![]()
Hij is inderdaad wel heel erg anders dan je vorige, maar ik vind deze zeker zo leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van m'n nieuwe usericon?![]()
Ik ben het pas voor het eerst tegen gekomen in wat obscure tankshops in Nederlandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh ja, dat is zo, maar in Nederland was 't lange tijd verboden, en toen werd 't al in Tjechië verkocht enzo, en daar ken ik 't van.
Wat doe jij in obscure tankshops?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben het pas voor het eerst tegen gekomen in wat obscure tankshops in Nederland
Doe je ze wel de groeten van ons ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga morgen met Waxx en Yost en Vlarpje naar maastricht
Nemen jullie wel een aansteker mee?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
nou gewoon diesel afrekenenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat doe jij in obscure tankshops?
Horen die bij even zo obscure parkeerplaatsen langs obscure wegen?!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij is er altijd wel iets leuks op de tv, dat komt omdat ik legio (vintage) spelcomputers erop heb aangeslotenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef wonderer het volgende:
Er is niks leuks op tv, huh? *zucht*
quote:
Het originele schilderij heeft iets heel 'ijls', zeg maar, 't heeft een hele grote nachtelijke hemel, en verder niks, ja, een platte aarde, en da's al.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef Stroekie het volgende:
Hij is inderdaad wel heel erg anders dan je vorige, maar ik vind deze zeker zo leuk
Meneer ongeduldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Brokeback Mountain maakt me aan het huilen.
Ik heb geen consoles, dus helaas. Ik ga zo wel House MD kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bij mij is er altijd wel iets leuks op de tv, dat komt omdat ik legio (vintage) spelcomputers erop heb aangesloten(waar ik vervolgens nooit tijd voor heb
)
Ach, je moet maar zo denken, volgende keer als er weer een rommelmarkt is, kan je zo een super nintendo voor 5 euro's op de kop tikkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen consoles, dus helaas. Ik ga zo wel House MD kijken.
Wat mij ten eerste te binnen schiet is de associatie met Joris en de draak. Waarbij het beeld dus Joris weergeeft die onbevreeds op weg gaat om de draak te ontmoeten en vol vertrouwen is dat het hem gaat lukken ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
[..]
Het originele schilderij heeft iets heel 'ijls', zeg maar, 't heeft een hele grote nachtelijke hemel, en verder niks, ja, een platte aarde, en da's al.
Ik weet niet eens hoe 't heet, ik kreeg 't doorgemaild, met de bijschrift dat dit wel iets voor mij is, wat zeer zeker ook zo is
Met de vrijmarkt dit voorjaar zullen er wellicht ook volop X boxen en PS2 machines aangeboden worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, volgende keer als er weer een rommelmarkt is, kan je zo een super nintendo voor 5 euro's op de kop tikken
Zeg slimpiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een vreselijke film..
. Huuuuuuh.
Brad heeft zes van die dingen staan. En ik denk niet dat een NL console op een US tv pastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, volgende keer als er weer een rommelmarkt is, kan je zo een super nintendo voor 5 euro's op de kop tikken
Ja, maar toch was het een kutfilm, en toch ging ik huilen en miepen enzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg slimpie
je hebt zelf een maand geleden of zo het einde van de film in een spoilertag op fok gezet
dus zo verrrast moet je er niet door zijn.
Eh, ja, 't is slecht te zien, maar 't is een vrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat mij ten eerste te binnen schiet is de associatie met Joris en de draak. Waarbij het beeld dus Joris weergeeft die onbevreeds op weg gaat om de draak te ontmoeten en vol vertrouwen is dat het hem gaat lukken ook.
Tuurlijk wel, mits je maar de goede adapter/convertor hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft zes van die dingen staan. En ik denk niet dat een NL console op een US tv past
Tegenwoordig welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad heeft zes van die dingen staan. En ik denk niet dat een NL console op een US tv past
Dan is het toch Jeanne d'arc te paardquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, ja, 't is slecht te zien, maar 't is een vrouw
maar zeg eens eerlijk is het wel de moeite waard om hem in de bios te gaan kijken, of kan ik hem beter in de beslotenheid van de eigen huiskamer bekijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar toch was het een kutfilm, en toch ging ik huilen en miepen enzo..
Jawel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zeg eens eerlijk is het wel de moeite waard om hem in de bios te gaan kijken, of kan ik hem beter in de beslotenheid van de eigen huiskamer bekijken.
Dan moet er wel bij zeggen dat ik vrijwel nooit om films en dergelijke hoef te huilen. Hoe aangrijpend het verhaal ook is
En niemand om je tranen te drogen??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jawel.Mooie muziek en mooie uitzichten enzo.
En dan Jake's hoofd op 5 bij 5 meter ofzo.
Ik ga nog wel een paar keer. En nu huil ik weer.
Nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
En oh ja, je woont in Amerika, dat is ook zo
't Zal wel een figuur van een of andere Noorse sage zijn, typisch voor jugendstilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan is het toch Jeanne d'arc te paard
Uh oh, dat zal wel weer opmerkingen opleveren die gaan over mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
Maar "tegenwoordig" is niet de supernintendo die ik op de rommelmarkt koop
quote:Ik ga wel op zijn Sega's en game cubes spelen, tzt
't Gaat over cowboys, 'nuff saidquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
maar zeg eens eerlijk is het wel de moeite waard om hem in de bios te gaan kijken, of kan ik hem beter in de beslotenheid van de eigen huiskamer bekijken.
Je bedoelt dat het alleen daarom al voor mij als oud ruiter een must isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Gaat over cowboys, 'nuff said
Euh, nou, neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het alleen daarom al voor mij als oud ruiter een must is![]()
Sweet Dreams Vanitasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nou, nee![]()
Ik moet maar weer eens het wol opzoeken; morgen weer een drukke dag, welterusten iedereen
zelfs ik.. ik die nog nooit eerder een traan heb weggepinkt bij een film.. moet toegeven.. het gebeurde...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Gaat over cowboys, 'nuff said
als je denkt het ergste te hebben gehad.. wordt het nog niet beterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Dan zal ik ook wel moeten janken in de bios
Da's toch helemaal niet iets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
zelfs ik.. ik die nog nooit eerder een traan heb weggepinkt bij een film.. moet toegeven.. het gebeurde...
je let eigenlijk meer op het verhaal dan op dat ze gay zijn.. tis erg mooi
en ontroerend..
[schaam softie schaam]
dat heb ik nou ook..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niet iets om je voor te schamen
ik zou willen dat ik juist wat vaker om die dingen geemotioneerd kon raken en dus niet alleen kippenvel kon krijgen
ik moet hem nog steeds zienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net Brokeback Mountain nog een keer gekeken..
Ja, maar zielig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik moet hem nog steeds zien
goeie film trs?
Ja kut, dna wil ik die film zondag helemaal niet in de bios zien met TM... dan gaan we beiden schaamteloos huilen! En dan zitten er natuurlijk haske leuke jongens in de zaal en die zien me dan rood van de tranen en besnotterd (want ik ben verkouden).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
Dan zal ik ook wel moeten janken in de bios
Ik heb 'm twee keer gezien en ik heb twee keer gejankt. Dus als je niet in het openbaar wilt janken zou ik nog even wachten met deze film...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kut, dna wil ik die film zondag helemaal niet in de bios zien met TM... dan gaan we beiden schaamteloos huilen! En dan zitten er natuurlijk haske leuke jongens in de zaal en die zien me dan rood van de tranen en besnotterd (want ik ben verkouden).
Toevallig dat ONVZ dan elke keer bovenaan staat...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.onvz.nl/smartsite.dws?id=PORTAAL&embed=1985
Iene miene mutte...
Als je je een beetje inleeft, breekt je hart. Dat had ik tenminste...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:40 schreef creno het volgende:
goeiemiddag, gisteren weer eens een keer sinds lange tijd op stap geweest in Hoogstraten![]()
nu ben ik duf !
en als ik zo terug lees dan zal ik dus een pak zakdoeken mee moeten nemen naar de bioscoop dinsdag.
Even vergelijken hoor: is Brokeback mountain een jankfilm zoals Titanic ? of is het meer brok in de keel-achtig als Moulin rouge ? of is het erger ?
Nou nou nou nou nou!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Cybart het volgende:
KUT moulin rouge is een KUT gay over the KUT top KUT film
Titanic was alleen maar wat dankzij de hype
brokeback is er een die je aan het denken zet en dus ook een beetje brok in de keel
middag mensen!
(Visualiseer bij het woord koormeisjes bij voorkeur mooie serene Griekse korès uit de 7e eeuw v. Chr, geen dikke uitgezakte oilily-kutjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
Mijn ledematen kunnen mij niet meer dragen,
zoetgevooisde, heiliggestemde koormeisjes,
Geef mij, geef mij toch dat ik een cerylus moge zijn,
die samen met jisvogels over het glooiende loof vliegt
een medegenloos hart hebben, jullie zeeslakpurperen vogels!![]()
Ken je die niet, dat zijn bontgekleurde vogels die heel hard JIS! JIS! JISSS! krijsen.quote:
Wat een afgrijselijke website...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien vanavond eens kijken of www.cruisecontrol.nu leuk is.
"Hitsige synthesizers, bronstige beats en ultra de luxe porno-pour-vous musique zoals Avenue D, Princess Superstar, Hakan Lidbo, Black Moustache, Scissor Sisters, Vive la Fête, Legowelt, Soft Cell, Fischerspooner, Gay Men en casio zo maar door."
vanavond pasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nu scheren of vanavond?
Righto.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:22 schreef Stroekie het volgende:
vanavond pas
anders heb je dan alweer stoppeltjes
Vanavond verjaardag van m'n vader en morgen wellicht naar BBM kijken en extra droge zakdoeken meebrengen om links en rechts uit te delenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Hmmm...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van m'n vader en morgen wellicht naar BBM kijken en extra droge zakdoeken meebrengen om links en rechts uit te delen![]()
las ik nou ( een hele tijd terug) dat gij een vriendje hedde?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:45 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo allemaal!is weer lang geleden maar ben er weer eens
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
las ik nou ( een hele tijd terug) dat gij een vriendje hedde?
?????
wil je het echt weten!? sex met mijn vriendje!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
KP!
Waar heb je het zo druk mee steeds, joh?
Ik moet er ook voor naar Eindhoven hoor. Hoef ik niet te werken loop ik er nog rondquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hmmm...
*bios.nl even checkt*
Bah, dit weekend draait ie nog niet in de buurt
Natuurlijk wil ik dat weten, inclusief alle smerige detailsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wil je het echt weten!? sex met mijn vriendje!!en er voor hem zijn in zijn moeilijke tijd!
Nog zo'n verloren schaap dat de weg terug naar de kudde gevonden heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:45 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo allemaal!is weer lang geleden maar ben er weer eens
oh? dan ga ik ff snuffelen het vorige toppic of een van de vorige?!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat weten, inclusief alle smerige details
Maar ben blij dat je ons nog niet vergeten bentJe stond nog op een foto ergens in een vorig topic
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nu scheren of vanavond?
Ik durf het niet te zeggen, die topics gaan zo snel...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh? dan ga ik ff snuffelen het vorige toppic of een van de vorige?!
Gebruik mijn post history maarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef keizerpinguin het volgende:
datjong van een TRS heeft weer eens de link naar het vorige toppic vergeten!
moet ik weeer gaan zoeken!
klik op de naam van een frequent poster en je komt er ook wel toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef keizerpinguin het volgende:
datjong van een TRS heeft weer eens de link naar het vorige toppic vergeten!
moet ik weeer gaan zoeken!
ik denk dat je wel moet reserveren hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag van m'n vader en morgen wellicht naar BBM kijken en extra droge zakdoeken meebrengen om links en rechts uit te delen![]()
Hé Bartquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Cybart het volgende:
Als je half uurder was geweest geen probleemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:03 schreef Jerruh het volgende:
mogguh![]()
iemand zin om voor mij boodschappen te doen? ik ben te braque
nee joh hij heeft wel armen maar het is niet W toevallig is het wel een W hahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef petre86 het volgende:
vriendje? die met die armen? of wie heb je aan de haak geslagen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik denk dat je wel moet reserveren hoor
dat was dus theatermama die dat schreef
Je verwacht "strormloop" op de Leendenseweg ?
volgens mij had jij kortingsbonnen van de Edah, zo maar een wilde gokquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je half uurder was geweest geen probleem
maar ik ben net terug
maar wellicht zit er wat van je gading tussen, dus geef maar een gil
3 x boerenland karnemelk
1 pakje gesneden oberlander brood
Arla Broodzuivel
2 smulsausijsjes
1 bake mihoen
boterhamworst
Bonduelle bladspinazie
bakje Meleon yoghurtijs
niet dat ik dat normaal koop maar was allemaal gratis met bonnen uit het Edah boodschappen pakket![]()
Weemz!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee joh hij heeft wel armen maar het is niet W toevallig is het wel een W hahaha
Dat schrijf ik toch al in mijn post!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij had jij kortingsbonnen van de Edah, zo maar een wilde gok
weemz heeft toch ook armen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
Weemz!!!
en die zei nog wel dattie geen vriendje had..
tsssk
ik ga eens kijken of ik wat nuttigs kan doen
Ze zijn nog geslotenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom, nu zie ik het ook, maar ik herkende de produkten
maar je moet wel reserveren ja, kon best wel eens uitverkocht zijn
Daarom durfde ik die lijst ook wel op te sommenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom, nu zie ik het ook, maar ik herkende de produkten
maar je moet wel reserveren ja, kon best wel eens uitverkocht zijn
Nou, je zou het niet vertellen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRS is net verkracht , op zich is dat niet zo heel schokkend ware het niet dat het was terwijl hij zijn krantenwijk liep!
Hij heeft een krantenwijk, vind ie hip![]()
hipquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRS is net verkracht , op zich is dat niet zo heel schokkend ware het niet dat het was terwijl hij zijn krantenwijk liep!
Hij heeft een krantenwijk, vind ie hip![]()
ik weet wel welke armen u bedoeltquote:
Jij mag al helemaal niks over 'hip' zeggen. Jij met je paarse glittershirt. En je gigantische kin.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hip![]()
ja echt ontzettend hip!
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij mag al helemaal niks over 'hip' zeggen. Jij met je paarse glittershirt. En je gigantische kin.
Niet zo wijd gapen, straks ram je die puntige kin door je borst heen.quote:
ah lief van je!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo wijd gapen, straks ram je die puntige kin door je borst heen.
ja ga dat kind nog op lopen juttenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
bitchfight
Heb je nog uitnodigingen over?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef creno het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig
en het feestje is morgen pas, maar het is niet zomaar een feestje, nee het is het afscheidsfeest van mamma mia![]()
Ga je ook morgen?!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat ik ook wat tijd vrij kan maken
nee , maar ik wil wel als er uitnodigingen over zijnquote:
Leuk voor hem. Denk ik. Hopelijk blijft ie van de coke afquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het kan dus echt he, instant stardom, een van mijn jongens hebben ze van straat geplukt deze week, voor een fotosessie, een modellenbureau, en nu wordt hij ineens tot model gekroont
Dinsdag loopt hij al in een mode-show in Londen, ongeloofelijk
http://www.skin-models.com/models/displayimage.php?album=251&pos=2
De show zelf is ook leuk. Alleen geen idee of er nog kaartjes zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee , maar ik wil wel als er uitnodigingen over zijn
Omdat het geen plaatje is, maar een script. Je moet er even linkjes van maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb net het beeld stilgezet om te kijken of ik een penisaftekening kon zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Serge heeft het over zijn "lover"... dat klinkt toch wel alsof ie het over een man heeft, toch? Ondanks dat het voor beide geslachten kan gelden
Ik dacht dat ik de enige was die daarop lettequote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb net het beeld stilgezet om te kijken of ik een penisaftekening kon zien.
Weet je tegen wie je het hebt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daarop lette
Maar hoe kun je een live programma stil zetten dan? Neem je het op op HD of zo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Weet je tegen wie je het hebt?![]()
. Ik ben de Heer van de Freeze-frame. Daarom heb ik in dit huis ook altijd de afstandsbediening bij de hand.
En z'n haar is zo vies. Doet me een beetje denken aan die gast uit Filmpje!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef Jerruh het volgende:
ik vind m eng zo... hij verhomoot een beetje erg de laatste afleveringen
Nee, ik kan het beeld gewoon bevriezen maar het geluid gaat door enzo. En als ik die knop dan weer afzet pikt de tv het beeld op waar het geluid gebleven is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar hoe kun je een live programma stil zetten dan? Neem je het op op HD of zo?
Handig... dat kan mijn tv nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik kan het beeld gewoon bevriezen maar het geluid gaat door enzo. En als ik die knop dan weer afzet pikt de tv het beeld op waar het geluid gebleven is.
Of een grote zwieperpiemel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Handig... dat kan mijn tv niet
Zo zag ik in Rex een acteur die met een halve paal stond te acteren, geweldig
Whehe. Ja. Net zo leuk van die borsten die uit jurkjes floepen omdat de dames in kwestie te ijdel zijn om een BH aan te trekken.quote:
Ik vind grote busten niet mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe. Ja. Net zo leuk van die borsten die uit jurkjes floepen omdat de dames in kwestie te ijdel zijn om een BH aan te trekken.
halloooo boppersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En z'n haar is zo vies. Doet me een beetje denken aan die gast uit Filmpje!.
Goedzo.quote:
Ik ook niet, maar het is wel grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind grote busten niet mooi.
[afbeelding]
Mocht ik nog eens hetero worden.O+
Dubbelzijdige tape doet wonderen ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel grappig
whow.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
TM heeft het aan de praat gekregen dus kan dit wel weg
Nou... doe es liefquote:
Hij heeft een polderbordeel voor weggelopen oostblokhomo's!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond.
Zeg theatermama, mag ik wat vragen? Ik snap even niet meer wat je nou steeds bedoelt met 'mijn jongens'. Ik weet dat je een soort opvang biedt (), maar is dat voor speciale (gay
) jongeren?
als er chinezen tussen gezeten hadden had TRS er ook op de stoep gestaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij heeft een polderbordeel voor weggelopen oostblokhomo's!
Ik ben over Aziaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
als er chinezen tussen gezeten hadden had TRS er ook op de stoep gestaan
quote:
als je de namen van de afleveringen weet.. dan kun je het hier bekijken: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5011868quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:44 schreef Andyvie het volgende:
Zeg zijn het vanavond nieuwe afleveringen van Las Vegas, of nog steeds herhalingen, want dan moest ik misschien gewoon eens op tijd gaan slapen....
uhuhquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat was toch die homo die nog niet uit de kast was?
Ok, ik zapte er ff langs....ahh, de laatste a state of trance van Armin is binnen. Ga ik die lekker luisterenquote:
Ik was vergeten dat WD zo'n verschrikkelijke oostblok kop had. Blond haar, blauwe ogen-- van nature-- lange bouw, brede schouders.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:34 schreef petre86 het volgende:
@ cairon.. neuh.. niet echt mijn voorkeur.. hoe kom je daar zo bij?
ik volg je niet helemaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat WD zo'n verschrikkelijke oostblok kop had. Blond haar, blauwe ogen-- van nature-- lange bouw, brede schouders.![]()
ik had het toch echt over chinezen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Cairon het volgende:
Indo = aziaat
Paki = aziaat
Indo-Paki-Nederlander daar bestaat zelfs een apart woord voor.
dan is mijn persoonlijke klassificatie anders dan de jouwnequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef Cairon het volgende:
de discussie ging over AZIATEN, niet specifiek over Chinesen, daarbij viel TRS meer op de Sukiyaki dan op de Babi Pangang.
Oceanie mag dan wel Oceanie heten, maar indo's worden nog steeds geklassificeert als zijnde aiaten, net als Pakistanis.
42 en 44 met nasi, zonder champignons en met extra sambal, kroepoek en een loempia erbij..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
jouw persoonlijke klassificatie is irrelevant, omdat jij tegen iemand uit Somalie zegt dat hij een arier is, wil dat niet zeggen dat hij er ook daadwerkelijk eentje is.
en jij reageerde op TRS en daar reageerde ik weer op.
Let's face it, jij en TRS hebben met elkaar gemeen dat jullie graag in de Ku Lo Yuk saus roeren met jullie winterpeentjes.
gelukkig maar..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef Cairon het volgende:
en de lekkerheid van WD is subjectief. (punt)
dat lijken wel poppenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
The house is ours, the house is ours.
[afbeelding]
Jij bouwvakkende cultuurbarbaar.quote:
nope...quote:Op zondag 12 februari 2006 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bouwvakkende cultuurbarbaar.Heb je The Others niet gezien?!
Kijk die film dan, kreng. Nu!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nope...
nog zoveel films die ik moet kijken![]()
niet zo miepen en gewoon mij gelijk geven, you know I'm right, just go ahead and admit it.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:18 schreef petre86 het volgende:
en hokjes zijn handig.. als je ze maar niet tot in den treure gaat toepassen en mensen niet als uniek maar als stereotype ziet.
kom jij de film ff brengen dan? samen met saw 1 + 2 en nog meer van da soort films, zoals ginger snaps, alone in the dark, etcquote:
Waarom ben je zo fout.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kom jij de film ff brengen dan? samen met saw 1 + 2 en nog meer van da soort films, zoals ginger snaps, alone in the dark, etc
hoezo ben ik fout? en wat als ik niet zo fout was?quote:
nop ur wrongquote:Op zondag 12 februari 2006 00:34 schreef Cairon het volgende:
[..]
niet zo miepen en gewoon mij gelijk geven, you know I'm right, just go ahead and admit it.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is dat gemiep over WD altijd?. Zo opwindend/interessant is hij nou ook weer niet hoor.
Een prutbloedje!quote:
van aziatisch naar arisch, das wel erg grote verandering ineensquote:Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een prutbloedje!! Rassenvermenging! Sieg Heil Sieg Heil! Ubermensch ist da!
Was ik eerst Aziatisch dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van aziatisch naar arisch, das wel erg grote verandering ineens
alleen in voorkeurquote:
Waaruit maak je op dat mijn voorkeur opeens naar Arisch is geschoven?quote:
dat iets, waar jij je druk om makt, een prut bloed isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat mijn voorkeur opeens naar Arisch is geschoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |