Ik stuur Frank op je af om je te verkrachten!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat donnie inelkaar*
Ooooooooooooooooooooooooooooooow diequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef wonderer het volgende:
Dick Rienstra. Acteur/zanger. Oa uit Bassie en Adriaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooow die
Nei!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
*slaat donnie inelkaar*
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
*shirt aan, vest aan, broek aan, kniebeschermers om, schoenen aan, rek, strek*
En we gaan weer hupsen
Nee, was allemaal katoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
Zie ik daar 2 flanellen shirts naast elkaar?
Ow die donnie. Film vond ik wazig. Film is ook zo'n "je kan het meerdere malen bekijken en weer nieuwe dingen ontdekken"-geval, maar daar doe ik niet aan. Maar goed: *Slaat jake inelkaar*quote:
Hoerenzoon!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow die donnie. Film vond ik wazig. Film is ook zo'n "je kan het meerdere malen bekijken en weer nieuwe dingen ontdekken"-geval, maar daar doe ik niet aan. Maar goed: *Slaat jake inelkaar*
Was jij niet dood enzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik was om 12 uur al wakker hoor. Hoezo?
Schat, het gaat niet goed met ons kind.quote:
Da's dan pech voor hem/haarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schat, het gaat niet goed met ons kind.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's dan pech voor hem/haar![]()
Moat zelf eten maken
En met deze boodschap heb je dus heel het topic leeg gemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Ga nu naar het centrum en haal een broodje kebab.
En vergeet je belofte niet.
aaaaah, wat is het geworden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's dan pech voor hem/haar![]()
Moat zelf eten maken
Ziet er hip uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Vanaaf naar de FFFS denk ik
[afbeelding]
Maar Ang3l is volgens mij ook haske hipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ziet er hip uit![]()
Maar jullie zullen in het hoge noorden toch ook wel hippe horeca gelegenheden hebbenn. Of is alles daar ten prooij gevallen aan Dhr Kooistra ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ziet er hip uit![]()
Nu, t gros is wel van Kooistra, maar we hebben wel fijne uitgaansgelegenheden, maar ik ken er geen die zo groot is, wel, 't Feithhuis, maar da's wat ouderwetser ingericht, trouwens, 't gros is hier 'bruin café' ingericht.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jullie zullen in het hoge noorden toch ook wel hippe horeca gelegenheden hebbenn. Of is alles daar ten prooij gevallen aan Dhr Kooistra ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaaah, wat is het geworden?
aarappeltjes met knakworsten?
of een pizza salami
Zo internationaal denken ze nog niet in Eindhoven hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Beetje ongelukkige naam, dat FFFS, zeker internationaal gezien
Uit drie levens geleden kan ik mij The Pallace nog wel voor de geest halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, t gros is wel van Kooistra, maar we hebben wel fijne uitgaansgelegenheden, maar ik ken er geen die zo groot is, wel, 't Feithhuis, maar da's wat ouderwetser ingericht, trouwens, 't gros is hier 'bruin café' ingericht.
Tegen die tijd is de FFFS er niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Ang3l is volgens mij ook haske hip
@ Ang3l FFFS wordt toch een van de stops op de meet als die ooit nog eens in Eindhoven gehouden wordt ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
de meet die ooit nog eens in Eindhoven gehouden wordt
De Palace is voor breezersletten, tegenwoordig danwel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Uit drie levens geleden kan ik mij The Pallace nog wel voor de geest halen
Dat was toen wel een grote discotheek. We zaten toen in verband met een beurs in de Prins Bernardhoeve in een vakantie bungalow in Midlaren, en op donderdag gingen we dan in Groningen op stap en een stel collega's![]()
En de eerste keer ging de directeur ook mee. Hij was toen nog niet getrouwd en heeft die avond toch nuttig besteedt door zijn danspasjes te oefenen omdat hij wist dat hij de dansles van de volgende avond ging missn![]()
en heb je haar wel verteld om telefoon goed vast te houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de FFFS er niet meer
Die's er nog maar een half jaar,
[/qoute]
Dus moeten ze haast maken met de voorjaar/zomer/queensday meet in de lichtstad![]()
[quote]
Ehn ik ga niet vanavond... vriendin heeft een heeele vervelende reactie op supradyn (dat hoest ding) .. z ehangt het laatste half uur al kotsend boven de wc. Dat belt overigens ook erg vreemd
In die periode was brezah en Red Boel nog niet bekend in Nederlandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De Palace is voor breezersletten, tegenwoordig danwel.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je haar wel verteld om telefoon goed vast te houden![]()
da's een anderequote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Bij al die Gay.nl-nichtjes met hun Gucci-schmutzi staat ook de Palace als lievelingsuitgaansgelegenheid.
Toen was er ook nog geen gay.nlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef TehRockstar het volgende:
Bij al die Gay.nl-nichtjes met hun Gucci-schmutzi staat ook de Palace als lievelingsuitgaansgelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |