Komt voor de bakker!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
mooi... ik ben benieuwd! Keep me posted!
en dan ga ik nu maar eens aan m'n schoonheidsslaapje beginnen.......![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
Wat een kutrecensies heeft die film van jou Buup!
Ja, ik zorg wel voor de merchandise.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat kan nog helemaal niet, joh!
![]()
![]()
Maar als journalist zorg ik wel voor dat ik de recensies van mijn eigen film mag schrijven!![]()
Hoezo? Jij studeert toch aan de pabo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zorg wel voor de merchandise.
Juist, dus ik kan a. knutselen, b. leiding geven en delegeren, c. dealen op basisscholen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Jij studeert toch aan de pabo?
Ah! Oké!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, dus ik kan a. knutselen, b. leiding geven en delegeren, c. dealen op basisscholen.
Leuk hè, MSN-namen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
--KNIP--
quote:
Foto!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
Die vrouwlijke comedian bij The Comedy Factory was echt goddelijk.
Dat bepaal ik nog altijd zelf!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus LeBeau, als bupatih zegt dat je je bek moet houden, hoef je dat niet per se te doen hoor.![]()
![]()
Ze had één of twee grappige dingen ("Thank you SO much!"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Airelle het volgende:
Vond je? Ik vond haar niet zo grappig.
Het eind van het vorige topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef MissBliss het volgende:
Lababette vs. The Babette?? What did I miss??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |