Ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaan![]()
![]()
Jaaaa, je bent mijn heldinquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef freecell het volgende:
Ik
Ben niet zo'n fan van gebakken banaan
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik moet nog even bellen of ik er gewoon een rijsttafel voor zoveel personen van kan maken..
Ik heb er geen problemen mee. Het is volgens mij in de hele wereld bekend. Nouja, daar waar ze internet hebben danquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)
En ander neem ik kippensoep als hoofdgerecht en eet uit dat bakje wel de restDie soep kan ik nog wel betalen.
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef ymme het volgende:
lopen is juist goed voor de lijn.
Dus of dat is wat jullie willen, weet ik zo net nog niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!![]()
Vraag is: "Loop jij met ons mee?"
WHEHEHHEHEquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
(de rolstoel dus, niet jou zonder wieltjes)
Dan zou ik nog eerder gaan slepenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:
WHEHEHHEHE
Ik zie je echt al iemand gewoon duwen.
Nouja, ik ben nog steeds tonnetje rond, ik ben nog wel te rollenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan slepen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het probleem is dat het zitten ook niet zo super gaat... halfhangend wil nog wel, maar goed rechtop zitten gaat na pakweg een halfuur ook al erg irriteren....
vind jullie wel allemaal heeeeeeeeeel lief hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |