quote:et is al erg zat dat ik met mijn maten moeite heb om een tent binnen te komen
Denk het ook.quote:Tis waarschijnlijk de uitstraling die je hebt, die zegt: ik ben een vies mannetje.
Nee, jij slipt hendig sjiek ze met je driewieler dood.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Het beste middel tegen dat soort hoeren is negeren
Keihard kapot neukenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:46 schreef Loontjah het volgende:
Waarom zou je uberhaupt aan zon sletje willen komen ?
Bij toeval leest mijn vriendin mee (over mijn schouders), en die is het in alle punten met je eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Jihad.Joe het volgende:
Het is al erg zat dat ik met mijn maten moeite heb om een tent binnen te komen, maar sommige wijven zijn dan ook nog eens vreselijk arrogant. Dragen ze zo'n superkort rokje, bloot buikje inclusief navel met playboypiercing, ontblote schouders en dan complimenteer je ze, doen ze net alsof ze je niet horen. Heb zo'n hekel aan dat soort krengen.
Of op de dansvloer uitgebreid zoenen met een ander meisje maar verkrachting schreeuwen als je dan even in haar achterste knijpt. En voordat iedereen me uitmaakt voor aanrander het is echt niet zo dat ik ze vol in hun kruis grijp of zoiets. Dat soort uitlokgrietjes worden toch super vaak in hun tieten geknepen, stel je dan niet aan als ik mijn vingertoppen af laat dwalen langs je kont.
Net als dat stomme excuus als je ze aanspreekt "ik heb al een vriend" ja hallo dat vroeg ik toch niet arrogante bitch. Je kan als meisje toch wel normaal doen, het is echt niet zo dat ik meteen iets van je wil als ik iets tegen je zeg!
en eenvoor alle Moslims
Het ligt echt niet aan mijn uitstraling. Die uitsmijters aan de deur doen gewoon altijd moeilijk. Als wij met meer dan twee aan de deur staan dan komen we er al niet in. Verder ben ik een nette jongen, draag geen gouden sieraden maar gewoon bloesjes. Zat jongens die er erger uitzien en zich erger gedragen dan ik!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef Woosh het volgende:
Tis waarschijnlijk de uitstraling die je hebt, die zegt: ik ben een vies mannetje. Kijk eens naar je zelf voordat je mensen hoeren noemt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
je bent gewoon een pervert stereotype kudmoslim:{w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |