idem.. heb er altijd 150... bij een abbo van 75..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik bel niet veel en de belminuten stapelen zich op
Mijn rekening ook hebben dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, dat beetje geld wat dat kost, zo goed als gratis dan, pauper
Ik moet nixxx!quote:
jij hebt waarschijnlijk vrienden die je kunt bellenquote:
schaf een vriendin aan, zijn ze zo opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
idem.. heb er altijd 150... bij een abbo van 75..
jammer dat ze niet oneindig houdbaar zijn
p.s. Cc moest openen!
dat zijn exact de woorden die ik ga uitspreken na de bevallingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:![]()
Nu maar een sigaret na dit harde werken!
nee, die mag jequote:
nee, je zult wel weer afgezet zijn, ik laat me niet bedonderen met abo'squote:
Iets zegt me dat hij daar weinig problemen mee zal hebbenquote:
daarom doe ik er ook niet aan..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
schaf een vriendin aan, zijn ze zo op
Volgens mij wilt BttD dat nietquote:
als zij de bubbles meeneemtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij daar weinig problemen mee zal hebben.
nee Blink 182 jaarquote:
Blink-182 is echt te puberaal voor my tastequote:
op de chat zong hij dit over jouquote:
Waarom denk je dat ik t luisterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blink-182 is echt te puberaal voor my taste
Jij bent toch ook geen 12 meer?quote:
of vind je wiki´s aanpassen niet puberaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blink-182 is echt te puberaal voor my taste
in 1999 begonnen met middelbare school heb ik begrepenquote:
Dat kan hij niet, dan was hij nu geslachtsloos als hij dat zou hebben geprobeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
op de chat zong hij dit over jou
I wanna fuck a dog
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
![]()
Vind ik ook puberaal, inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef JoeyT het volgende:
of vind je wiki´s aanpassen niet puberaal![]()
Nee, maar dat maakt t niet minder leukquote:
Nou danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook puberaal, inderdaad.
Inderdaad. Én Blink - 182 én wiki's aanpassen leuk vinden, dan moet je qua mindset niet veel ouder dan twaalf zijn.quote:
Ik ben nooit puber geweest geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Én Blink - 182 én wiki's aanpassen leuk vinden, dan moet je qua mindset niet veel ouder dan twaalf zijn.
![]()
ik ook niet echt.. maar als ik een tweede kans kreegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nooit puber geweest geloof ik
quote:
zie je zelf nixx is jaloersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Alsjeblieft niet, zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Ik vond er eigenlijk niets aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bent![]()
en jij bent toch goed terecht gekomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zeg.
Ik was een ontzettend vervelende puber, vooral voor mezelf.
Mwoah, ik vind het volwassen leven stukken spannender.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bent![]()
quote:
Nietquote:
quote:
Ik vind t leven sowieso totaal niet spannendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het volwassen leven stukken spannender.
ik moet maar eens wat verandering krijgen.. werk enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het volwassen leven stukken spannender.
dat kan nu toch ook nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
NietVoetballen met vriendjes, zoenen met mn vriendinnetje op de hoek vd straat
![]()
Die spanning moet je inderdaad wel (deels) zelf maken. En als volwassene zijn de mogelijkheden daartoe een stuk uitgebreider dan als prepuber van 12.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
ik moet maar eens wat verandering krijgen.. werk enzomisschien dat het dan wat spannender wordt..
14.gif ... ik heb het gevoel dat ik nooit opgestaan heb, want nooit gevallen.. omg ik ben echt saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Copycat het volgende:Ja
![]()
Met vallen en opstaan. Paar keer van school afgetrapt, recalcitrant tot en met en toch diploma's behaald en een goede en leuke baan (waar ik vandaag alleen even geen zin in heb) .
Daarom leef ik mn leven nu toch ook als een 12 jarigequote:
jij hebt verkeerd werk danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom leef ik mn leven nu toch ook als een 12 jarige![]()
Maar nee dat kan niet meer. Werk maakt meer kapot dan je lief is
Mijn hele leven is een aaneenschakeling van vallen en weer opstaan en weer vallen en weer opstaan et cetera et cetera.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef nixxx het volgende:
14.gif ... ik heb het gevoel dat ik nooit opgestaan heb, want nooit gevallen.. omg ik ben echt saai
iddquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een aaneenschakeling van vallen en weer opstaan en weer vallen en weer opstaan et cetera et cetera.![]()
Er is iets mis met je leven als de soundtrack is ingezongen door Herman van Veenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een aaneenschakeling van vallen en weer opstaan en weer vallen en weer opstaan et cetera et cetera.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is iets mis met je leven als de soundtrack is ingezongen door Herman van Veen Brood.
Dat is vallen en niet opstaan, nixxx. Wel blijven oplettenquote:
ja dat mag.. is jouw leven ook niet spannend?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef melismay het volgende:
Mag ik hier even flink kotsen op alles![]()
![]()
![]()
Altijd beter dan door Blink-182quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
Er is iets mis met je leven als de soundtrack is ingezongen door Herman van Veen.
same differencequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vallen en niet opstaan, nixxx. Wel blijven opletten.
Prince mijn kleine mannetjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd beter dan door Blink-182.
Mijn levenssoundtrack bevat veel Prince, veel hardcore hiphop, een vleugje Chet Baker en Billie Holiday, overgoten met een sausje RHCP.
bukake?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:44 schreef melismay het volgende:
Mag ik hier even flink kotsen op alles![]()
![]()
![]()
je moet als meisje je eiwitten toch binnenkrijgen..quote:
Waar, wanneer, waarom???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
Prince mijn kleine mannetje![]()
Kan tenminste zeggen dat hij naast me heeft gezeten![]()
whehehehe die zijn er allebei nietquote:
ik heb geen flauw idee naar wat voor soort muziek je nu eigenlijk luistertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
Altijd beter dan door Blink-182.
Mijn levenssoundtrack bevat veel Prince, veel hardcore hiphop, een vleugje Chet Baker en Billie Holiday, overgoten met een sausje RHCP.
Paradisoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar, wanneer, waarom???
En heb je gesproken met de little big man from Minneapolis?
heb daar nou nooit echt van kunnen genieten.. Prince..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef Copycat het volgende:
Waar, wanneer, waarom???
En heb je gesproken met de little big man from Minneapolis?
Ach, Mylène Farmer maakt dan weer wat goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee naar wat voor soort muziek je nu eigenlijk luistert![]()
shame on me![]()
ja die is leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Mylène Farmer maakt dan weer wat goed
Prince is een absoluut muzikaal genie. Met als voornaamste nadeel dat hij zich al sinds ruwweg 1994 begeeft op hoogtes die niet te bevatten zijn door normale stervelingen als ikzelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb daar nou nooit echt van kunnen genieten.. Prince..
Laatste nummer was gewoon weer lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prince is een absoluut muzikaal genie. Met als voornaamste nadeel dat hij zich al sinds ruwweg 1994 begeeft op hoogtes die niet te bevatten zijn door normale stervelingen als ikzelf.
haar laatste cd valt me dik tegen ... maar gelukkig heeft ze loads megaliedjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, Mylène Farmer maakt dan weer wat goed
slijmbalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prince is een absoluut muzikaal genie. Met als voornaamste nadeel dat hij zich al sinds ruwweg 1994 begeeft op hoogtes die niet te bevatten zijn door normale stervelingen als ikzelf.
Niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
heb daar nou nooit echt van kunnen genieten.. Prince..
Ik vind 'm eigenlijk wel geilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
prince ... heeft wel een paar goede liedjes. Ik vind hem alleen zo lelijk als de nacht ...
Dat heeft niks met slijmen te maken, meer met muziekkennis. Als ik bovenstaand lijstje zo eens bekijk denk ik dat Cc en ik vrij weinig muzikaal gemeen hebben (incl. Prince).quote:
jij hebt duidelijk geen smaakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
prince ... heeft wel een paar goede liedjes. Ik vind hem alleen zo lelijk als de nacht ...
Doe eens een leuke argumentatie? Iets waar ons aller konijn zich ook nog op kan verdedigen bij voorkeur?quote:
veel te klein en een walgelijke kopquote:
Hij is inderdaad wat aan de kleine kant, maar een kniesoor die daar op let als je horizontaal aan het sporten bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef petitlapin2 het volgende:
veel te klein en een walgelijke kop![]()
Het enige Slayerwerk wat ik in de kast heb staan is de Tori Amos cover van Raining bloodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef nixxx het volgende:
[headbangsmiley] Slayerseasons in the abyss
zo..
klikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
En een walgelijke kop? I beg to differ.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef nixxx het volgende:
[headbangsmiley] Slayerseasons in the abyss
zo..
Ik ben bang dat niemand zo lang op je begrafenis wilt blijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haar laatste cd valt me dik tegen ... maar gelukkig heeft ze loads megaliedjes![]()
mijn heldin, op mijn begrafenis mogen ze heel haar répertoire spelen![]()
dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Hij is inderdaad wat aan de kleine kant, maar een kniesoor die daar op let als je horizontaal aan het sporten bent.
En een walgelijke kop? I beg to differ.
Omdat ze blauw is heeft ze op eens rechten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat is je goed recht![]()
nee ... het is echt niet mijn ding
hohoho, er zijn een paar mensen waar ik het hier niet zo voor heb, ik denk dat je wel weet wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat ze blauw is heeft ze op eens rechten?![]()
Een zwarte zou je nog even met de grond gelijk maken![]()
Ik heb ook niks gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef nixxx het volgende:
whehe godt, ik was em al onder een linkje aan het zetten
Verder dan pogingen wagen zou onze Belgische Bunny met Buik niet komen, schat ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Een zwarte zou je nog even met de grond gelijk maken![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hohoho, er zijn een paar mensen waar ik het hier niet zo voor heb, ik denk dat je wel weet wie ik bedoel.
wat een leuke adembenemend aangename alliteratie, Ccquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Copycat het volgende:
Verder dan pogingen wagen zou onze Belgische Bunny met Buik niet komen, schat ik.
quote:
jij zit daar helemaal niet tussenquote:
Dat heb ik net al gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wordt volgende week weer fantaseren bij het uren boeken.
Konijnen hebben hele scherpe tandenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verder dan pogingen wagen zou onze Belgische Bunny met Buik niet komen, schat ik.
gatver godquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Konijnen hebben hele scherpe tanden
[afbeelding]
Let op!! dit is ook een belgisch konijn
Een Belgisch waterkonijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
Dit is wel een topic waar veel vrienden gemaakt worden..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hohoho, er zijn een paar mensen waar ik het hier niet zo voor heb, ik denk dat je wel weet wie ik bedoel.
maar copycat vind ik wel cool
trouwens zal ik nooit met iemand discussiëren over muzieksmaak of uiterlijk![]()
wij lusten elkaar hier rouwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Dit is wel een topic waar veel vrienden gemaakt worden..![]()
ik zie geen friet in d'r bekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Konijnen hebben hele scherpe tanden
[afbeelding]
Liev nijntje.quote:
waarom zie ik in de winkel altijd schatterige pluchen konijnebeestjesquote:
Prettig weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liev nijntje.
Okay, ik gooi mijn bevallige kont tegen de krib en trek een wijntje open.
Laters!
De monty python killerbunny's zijn leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom zie ik in de winkel altijd schatterige pluchen konijnebeestjes![]()
oh, my god, er gaat een belletje rinkelen, dit zit heel ver in mijn geheugen, maar ik heb ooit eens een film gezien van monty python en de zoektocht naar de heilige graal. zijn dan dit die konijnen die op het einde zo levensgevaarlijk blijken te zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:17 schreef Ripley het volgende:
De monty python killerbunny's zijn leuker
het is 1 konijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
oh, my god, er gaat een belletje rinkelen, dit zit heel ver in mijn geheugen, maar ik heb ooit eens een film gezien van monty python en de zoektocht naar de heilige graal. zijn dan dit die konijnen die op het einde zo levensgevaarlijk blijken te zijn.
het is lang geleden dat ik dat gezien heb![]()
Helaas herkende ik de grapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[nerd]
Why do programmers get Halloween and Christmas mixed up? Because OCT(31) = DEC(25)
![]()
![]()
[/nerd]
Dus.....
Helaas?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas herkende ik de grap![]()
![]()
Helaas is het juiste woordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Helaas herkende ik de grap![]()
![]()
het was een leuke film ... maar al zo laaaaaaaaaaaang geledenquote:
Mooi freudiaanse typfout trouwensquote:
Ik volg het even nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zelfs Bttd niet, zelfs godlike niet![]()
zelfs onze griekse filosoof niet
![]()
Wat zoveel wil zeggen als: Kijk naar mij, ik ben een nerdquote:
Ik moet zo snel mogelijk van die rol af trouwens. Liever vandaag nog dan morgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat zoveel wil zeggen als: Kijk naar mij, ik ben een nerd![]()
Juist niet, als ik de post goed gelezen hebquote:
rauw ?quote:
Dan heb je hem fout gelezen gok ik zoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Juist niet, als ik de post goed gelezen heb
Blijkbaar ben ik met mijn leven inderdaad totaal onintressantquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja dat mag.. is jouw leven ook niet spannend?
Ze houdt rekening met je achtervolgingscomplexquote:
Ach een beetje kennis van het octale stelsel kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet zo snel mogelijk van die rol af trouwens. Liever vandaag nog dan morgen.
Achtervolgingscomplexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze houdt rekening met je achtervolgingscomplex.
het is toch niet omdat ik je soms eens bekritiseer van tijd tot tijd, dat ik je niet graag kan zien, héquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Juist niet, als ik de post goed gelezen heb
nou en? Inburgeren trut!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
rauw ?![]()
ik twijfelde nog ... hey, ik heb leren schrijven in't frans![]()
Ik heb het op VHS ergensquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het was een leuke film ... maar al zo laaaaaaaaaaaang geleden![]()
Amai, daar ben ik zeer content meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het is toch niet omdat ik je soms eens bekritiseer van tijd tot tijd, dat ik je niet graag kan zien, hé![]()
zoals in antwerpen:quote:
Ik ben al jaren geen code meer tegengekomen die het gebruikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach een beetje kennis van het octale stelsel kan nooit kwaad
Allez, ik moet precies nog etenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zoals in antwerpen:
OANPASSE OEF OEPKRASSE !!
hoezo? wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik met mijn leven inderdaad totaal onintressantBah
Gelukkig ook maar. Degene die dat bedacht heeft mogen ze ook aan z'n ballen ondersteboven in de hoogste boom hangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben al jaren geen code meer tegengekomen die het gebruikt.
Hexadecimaal heeft wel z'n nut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Binair of decimaal all the way! Ik weet niks van computers![]()
moa das nikske zullequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Amai, daar ben ik zeer content mee
Stomme collega's, Stomme mannen jochies, Stomme moe zijn, alles is bahquote:
0xDEADBEEFquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Stomme collega's, Stomme mannen jochies, Stomme moe zijn, alles is bah
je hebt toch niet met twist lopen zoenen he?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef melismay het volgende:
Stomme collega's, Stomme mannen jochies, Stomme moe zijn, alles is bah
Ow en Nixxx, mijn ava is pas recentelijk weg, dus ik zal inderdaad weer even wat nieuws moeten vinden
Ja dankje, maar jij bent ook man en vast niet zo stom als al die andere kerelsquote:
Zo praten ze bij ons in het dorp ook preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
moa das nikske zulle
ge moet allien wa minder zoage en wa mier profitère van't lève, wan tkan rap gedoan zijn
Twist en ik zoenen aan 1 stuk door, maar dit komt gewoon door slaaptekortquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt toch niet met twist lopen zoenen he?
en idd.. alles is bah
hehe, cheer up. Het is weekend(bijna..)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt toch niet met twist lopen zoenen he?
en idd.. alles is bah
Het is al 3 dagen weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hehe, cheer up. Het is weekend(bijna..)![]()
Ik ben alweer een aantal weken niet bij de ouders geweest. Ze willen me ineens vaker thuis zien ofzo. Daarnaast willen ze maar eens over mijn probleem pratenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef nixxx het volgende:
ik ga maar eens richting mijn ouders... daar loopt alles ook niet zo soepel..
Ben er van't weekend vast nog wel weer
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zoenen
'Vaak zoenen vergroot kans op hersenvliesontsteking'
Ik moet nu nog een half uur en dan morgen nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hehe, cheer up. Het is weekend(bijna..)![]()
Dus je bent depri van dire dagen vrij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het is al 3 dagen weekend
Alleen als ik mijn best doequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dankje, maar jij bent ook man en vast niet zo stom als al die andere kerels
Daar geloof ik niks van, dat komt bij jullie mannen gewoon natuurlijkquote:
Ja, en als ik mijn best doe ben ik dus niet zo stom als alle andere mannen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dat komt bij jullie mannen gewoon natuurlijk
Ik heb zelf ook nog genoeg te doen, zodat mijn weekend, niet echt weekend genoemd mag worden.. maar ik hoopte er anderen mee op te vrolijken..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een half uur en dan morgen nog
Typfoutjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijn best doe ben ik dus niet zo stom als alle andere mannen.
Wel je eigen tekst lezen schat.
Ik ben niet meer op te vrolijken, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog genoeg te doen, zodat mijn weekend, niet echt weekend genoemd mag worden.. maar ik hoopte er anderen mee op te vrolijken..
Niet dus..![]()
?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je bent depri van dire dagen vrij?
..sounds serious..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op te vrolijken, maar toch bedankt
thnx dat gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
jeej! gefeli!![]()
geniet ze!
![]()
Vindt ik wel goed hoor..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:02 schreef ThunderChild het volgende:
Ik is weer . . .![]()
Vraagje: Wat vinden jullie van een autodynamo die besluit om zomaar een voltje of 20 op het systeem zet ??![]()
![]()
Valt mee hoorquote:
Zullen we samen lekker depri zijn ??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:44 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet meer op te vrolijken, maar toch bedankt![]()
Yeah, tot de eerste de beste lief naar je lacht en dan ben je toch weer pleite, dus no thanxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zullen we samen lekker depri zijn ??![]()
![]()
en ik kan je nergens mee opvrolijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee hoorHeb er gewoon even de balen van vandaag
kun je je niet eventjes ergens totaal mee uitleven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt mee hoorHeb er gewoon even de balen van vandaag
Haha, guess not, maar verzin eens wat leuksquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
en ik kan je nergens mee opvrolijken?
ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vergeet niet te denken aan P_P_S, die hier nog 2 uur moet zitten..![]()
Lief!quote:
Eeen auto ziet er altijd schoner uit als iemand anders haar schoongemaakt heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
Zo auto terug van de garage
Netjes gepoetst en wel![]()
Deze is echt schoonquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eeen auto ziet er altijd schoner uit als iemand anders haar schoongemaakt heeft
stiekum niewe gekocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze is echt schoon![]()
Geen zwart plekje meer op de velgen![]()
Daarom vroeg ik t ook..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nete en half jaar oud![]()
EN het is een wonder dat ze het er nog steeds af krijgen![]()
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik t ook..
Schoon maken van velgen is niet mijn hobbie..pff
Nope, maar wel knipperde al m'n lichtjes als een vers vernield verkeerslicht . . .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
sloegen je zekeringen er uit?![]()
Es helemaal niet !! Wat denk je wel niet van mij ??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:10 schreef melismay het volgende:
Yeah, tot de eerste de beste lief naar je lacht en dan ben je toch weer pleite, dus no thanx
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijne ook niet
Dus over 5 weken verzin ik wel weer iets wat stuk is
Dan kunnen ze hem mooi weer poetsen![]()
Ik vraag me dan af wat er met je ruitenwisser gebeurd..?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nope, maar wel knipperde al m'n lichtjes als een vers vernield verkeerslicht . . .![]()
[..]
Wil je m'n eitjes zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weinig topless hier..![]()
Er zijn alleen maar mannen overgebleven..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weinig topless hier..![]()
Er zijn alleen maar mannen overgebleven..
Laat al maar weerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ach ja, waarom niet, laat jij je eitjes maar zien..(nog 1,5 uur, voordat ik weg mag..)
Eindelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben zooooooo dood.
Welkom op het bruisende en levendige forum, dan maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben zooooooo dood.
k ben thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hey!![]()
Wat is er aan de hand, dat jij nog op je werk zit?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ja, wat nu?
Hou je een eitje voor me en dan trek je m weg?
Kom op, ff het ei bij het woord..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*P_P_S krijgt het gevoel dat ie met een kippenkloon te maken heeft*
*kruipt bij Ynske in bed om als straalkachel de fungeren*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben thuis
eventjes nog lekker opwarmen in bed, dan douchen en weg
Nieuwe vorm van zelfmoordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*kruipt bij Ynske in bed om als straalkachel de fungeren*![]()
Is het zo koud in Nederland? Of is dat meer een mededeling dat je ff gaat slapen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben thuis
eventjes nog lekker opwarmen in bed, dan douchen en weg
Straalkachel+heet=zelfmoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarom zou dat zelfmoord zijn?![]()
het is hier nu 3 graden maar er staat een fikse windquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is het zo koud in Nederland? Of is dat meer een mededeling dat je ff gaat slapen?
oeh..ik moet niet denken aan een douche in zo'n koude ruimte..brr. kom je nat uit de cabine..in de kou..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is hier nu 3 graden maar er staat een fikse wind
en vergeten hier het raam dicht te doen, dus binnen is het goed koud
Stervende hoeren kankerkachelquote:
jaja..quote:
Bruisendequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Welkom op het bruisende en levendige forum, dan maar.
fruh ins bed! (ofzo)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben zooooooo dood.
geef 't dan een PI ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T was ook niet serieus bedoeld..![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef Breetai het volgende:
OPless en topless. Het word steeds beter.![]()
ik Zei 't toch alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hoi! het is hier erg druk!![]()
(t was toch het snelst lopende topic van het forum?)
![]()
Je bedoeld naar porno surfen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:42 schreef Breetai het volgende:
zo met vlagen. Iedereen zit weer inspiratie op te doen.
Ow ja, jij was een weekend weg he!? Betekend dat dat Webspider er ook het hele weekend niet isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is hier nu 3 graden maar er staat een fikse wind
en vergeten hier het raam dicht te doen, dus binnen is het goed koud
Ik kan geen bier meer zien na afgelopen weekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier. Nu is het echt weekend.
Nep-student.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan geen bier meer zien na afgelopen week
Oh, sorry, ik pak nog wel een biertjequote:
Had ik t maar, dat bierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik pak nog wel een biertje
Er staan hier nog 5 kratten, waarvan 3 koud, dus voorlopig kan ik nog even toequote:
Mijn nieuwe beste vriendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er staan hier nog 5 kratten, waarvan 3 koud, dus voorlopig kan ik nog even toe
Positivisme alomquote:
Bedankt!quote:
Heb je iets tegen mietjes ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
Nu al? Wat ben je in godsnaam voor een mietje?
Dat heb ik ook met bier. En tieten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind mijn nieuwe usericon best okay.
Okee. Dat noteer ik even voor het geval ik die attributen nodig heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Knuppels, messen, stokken, zwaarden en pistolen.
Was het maar kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |