idem.. heb er altijd 150... bij een abbo van 75..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik bel niet veel en de belminuten stapelen zich op
Mijn rekening ook hebben dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, dat beetje geld wat dat kost, zo goed als gratis dan, pauper
Ik moet nixxx!quote:
jij hebt waarschijnlijk vrienden die je kunt bellenquote:
schaf een vriendin aan, zijn ze zo opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
idem.. heb er altijd 150... bij een abbo van 75..
jammer dat ze niet oneindig houdbaar zijn
p.s. Cc moest openen!
dat zijn exact de woorden die ik ga uitspreken na de bevallingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:![]()
Nu maar een sigaret na dit harde werken!
nee, die mag jequote:
nee, je zult wel weer afgezet zijn, ik laat me niet bedonderen met abo'squote:
Iets zegt me dat hij daar weinig problemen mee zal hebbenquote:
daarom doe ik er ook niet aan..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
schaf een vriendin aan, zijn ze zo op
Volgens mij wilt BttD dat nietquote:
als zij de bubbles meeneemtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij daar weinig problemen mee zal hebben.
nee Blink 182 jaarquote:
Blink-182 is echt te puberaal voor my tastequote:
op de chat zong hij dit over jouquote:
Waarom denk je dat ik t luisterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blink-182 is echt te puberaal voor my taste
Jij bent toch ook geen 12 meer?quote:
of vind je wiki´s aanpassen niet puberaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blink-182 is echt te puberaal voor my taste
in 1999 begonnen met middelbare school heb ik begrepenquote:
Dat kan hij niet, dan was hij nu geslachtsloos als hij dat zou hebben geprobeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
op de chat zong hij dit over jou
I wanna fuck a dog
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
![]()
Vind ik ook puberaal, inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef JoeyT het volgende:
of vind je wiki´s aanpassen niet puberaal![]()
Nee, maar dat maakt t niet minder leukquote:
Nou danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik ook puberaal, inderdaad.
Inderdaad. Én Blink - 182 én wiki's aanpassen leuk vinden, dan moet je qua mindset niet veel ouder dan twaalf zijn.quote:
Ik ben nooit puber geweest geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Én Blink - 182 én wiki's aanpassen leuk vinden, dan moet je qua mindset niet veel ouder dan twaalf zijn.
![]()
ik ook niet echt.. maar als ik een tweede kans kreegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nooit puber geweest geloof ik
quote:
zie je zelf nixx is jaloersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Alsjeblieft niet, zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef nixxx het volgende:
Was ik nog maar puber...
Ik vond er eigenlijk niets aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bent![]()
en jij bent toch goed terecht gekomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zeg.
Ik was een ontzettend vervelende puber, vooral voor mezelf.
Mwoah, ik vind het volwassen leven stukken spannender.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:
Maar bedenk eens hoe leuk t leven is als je 12 bent![]()
quote:
Nietquote:
quote:
Ik vind t leven sowieso totaal niet spannendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het volwassen leven stukken spannender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |