Uitgesmeerd over een maand of twee, is absoluut te doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
Mwah het uiterste tarief is iets van 45 euro.. dus 10 keer Groningen Maastricht op en neer should do the trick! Dat is ongeveer 30 uur in de trein veel plezier!
Wat is dat toch met de NS vandaag?
Ik doe met je mee ik begin vanmiddag nog! Dan ga ik van Zwolle naar Goesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uitgesmeerd over een maand of twee, is absoluut te doen
Ik ga de NS te gronde richten![]()
Wel met een krantje eronderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef Crack_david het volgende:
en dan zeker ook nog met je voeten op de bank voor je? boefje!
Wel met je OV hè, anders spint de NS er alsnog garen bijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe met je mee ik begin vanmiddag nog! Dan ga ik van Zwolle naar Goes
Ja wat denk jij! Melken die hap! Failliet zullen ze gaan die honden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wel met je OV hè, anders spint de NS er alsnog garen bij![]()
De opstand is begonnen![]()
In een stilte coupé hihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Crack_david het volgende:
en je mp3speler zo hard zetten dat je medereizigers er last van hebben!
Alleen betalende medereizigers moet de rit onplezierig worden gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef Crack_david het volgende:
en je mp3speler zo hard zetten dat je medereizigers er last van hebben!
Een willekeurige?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik moet me af en toe ook wreken, anders haal ik het geld er ook niet uit
dus ik stap over 45 weer eens in de trein
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:21 schreef nietzman het volgende:
Smijt je iemands hond voor de trein en ga dan midden op de rails hysterisch staan doen.
Voor een OV krijg je toch maar 2,50 ofzo per keer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Eronymus het volgende:
continu geld terug vragen bij vertragingen... (zo heb ik al heeeeeel veel terug gekregen toen ik nog OV had)
Hoe moet ik dat precies aanpakken? Gewoon op de website van de NS polshoogte nemen van de vertragingen en dan vervolgens een brief sturen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Eronymus het volgende:
continu geld terug vragen bij vertragingen... (zo heb ik al heeeeeel veel terug gekregen toen ik nog OV had)
Yeps het is omgerekend 5 gulden voor half uur en 10 voor langer dan uur... Heb soms 2 formulieren ingevuld op 1 traject... Heb al meer dan 300 gulden terug gekregen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor een OV krijg je toch maar 2,50 ofzo per keer?
Is wel een idee ga ik ook maar is aan beginnen! Gewoon iedere dag vertragingen in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Yeps het is omgerekend 5 gulden voor half uur en 10 voor langer dan uur... Heb soms 2 formulieren ingevuld op 1 traject... Heb al meer dan 300 gulden terug gekregen....kleine moeite zo'n formulier invullen, kon zelfs uiteindelijk m'n kaartnummer uit m'n hoofd.
Je moet formulieren ophalen bij NS loket (pak meteen stapeltje mee heb je ze klaar liggen, is wel zo handig). Als je OV hebt moet je kopie meesturen ( indien kaartje gekocht ook meesturen).
Mensen, dit wordt de ondergang van de NSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is wel een idee ga ik ook maar is aan beginnen! Gewoon iedere dag vertragingen in de gaten houden
Ja, het kost immers ook geld als jij mee gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uitgesmeerd over een maand of twee, is absoluut te doen
Ik ga de NS te gronde richten![]()
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef t0y het volgende:
Ik heb het topic niet doorgelezen, maar ik vermoed dat je voor de trein gaat springen als wraak op de machinsten.
Kom ik in de buurt?
Omg, beter lekt dit niet uit. Dan is het definitief afgelopen met de nsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Yeps het is omgerekend 5 gulden voor half uur en 10 voor langer dan uur... Heb soms 2 formulieren ingevuld op 1 traject... Heb al meer dan 300 gulden terug gekregen....kleine moeite zo'n formulier invullen, kon zelfs uiteindelijk m'n kaartnummer uit m'n hoofd.
Je moet formulieren ophalen bij NS loket (pak meteen stapeltje mee heb je ze klaar liggen, is wel zo handig). Als je OV hebt moet je kopie meesturen ( indien kaartje gekocht ook meesturen).
Bij dezen doe ik een oproep aan alle fokkers, meldt je vertragingen hier!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Omg, beter lekt dit niet uit. Dan is het definitief afgelopen met de ns![]()
Ik treed niet in de illegaliteitquote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef IBAZ het volgende:
gewoon een stuk of vier banken aan gort snijden met je mes. dan heb je het geld er al vlot uit.
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_Yyu83510.jpg]afbeelding][/URL]
NS heeft spontaan de prijzen verlaagd ik keek even voor mijn reis van zometeen!
- edit -
Nu istie ineens weer 40 euro
neeeeeeequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef Gallorini het volgende:
Zet alle raampjes open in de trein.
Dat kost stroom, ofzo![]()
Zal ze leren, de naarlingen!
Kun je net zo goed helicopter nemen!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Agiath het volgende:
5-weekendretour Delft-Groningen Oost 1e klas zonder datum kost iets van 1200 euro
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |