niks dit is gewoon een wiskunde vraagquote:Op maandag 13 februari 2006 00:08 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Waar staan die 1 en die 4 voor?
hoe kom je daar nou in godsnaam bij? Heb je ooit wel eens geleerd om met breuken te rekenen?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef rudeonline het volgende:
Dan is 1/4 + 1/4 gewoon 0..
Als 1/4 + 1/4 niks voorstelt waar hebben we het dan over?quote:niks dit is gewoon een wiskunde vraag
het was gewoon een wiskunde vraagquote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Als 1/4 + 1/4 niks voorstelt waar hebben we het dan over?
Dat omschrijf je als volgt:quote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Sorry, ik overschat jullie..
Een halve boerderij in zeeland met een halve koe wordt samengevoegd met een halve boerderij met een halve koe in Limburg.. Hoe zou je dit "wetenschappelijk" of "wiskundig" willen beschrijven?![]()
Leuk Rude, een halve boerderij meet een halve koe is 1/2 B + 1/2 K, waar B staat voor boerderij en K voor koe. Voor zeeland hebben we 1/2 B + 1/2 K en voor Limburg hebben we ook 1/2 B + 1/2 K. Zeeland + Limburg is dan 1/2 B + 1/2 K + 1/2 B + 1/2 K = B + K. Dat is wat jij zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Sorry, ik overschat jullie..
Een halve boerderij in zeeland met een halve koe wordt samengevoegd met een halve boerderij met een halve koe in Limburg.. Hoe zou je dit "wetenschappelijk" of "wiskundig" willen beschrijven?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wees dan exact, km/sec = koe/boerderij
1km/sec = 1koe/boerderij ( heb ik het al eerder over gehad)
0.5km/0.5sec + 0.5km/0.5sec = 1km/1sec
0.5koe/0.5boerderij + 0.5koe/0.5boerderij = 1koe/1boerderij
Nog simpeler gaat niet...
Fuseren is hetzelfde als optellen.quote:en ze gaan fuseren met elkaar,
inderdaad. twee halven maken een hele nietwaar? 1/2 + 1/2 = 1quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Fuseren is hetzelfde als optellen.
Als 2 halve boerderijen fuseren worden ze samen 1..
En waar staat het woordje per voor bij 1 koe per boerderij?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waar denk je dat het woordje PER voor staat in km per seconde?
stel nederland heeft gemiddeld 1 koe per boerderij .. hoeveel koeien staan er dan gemiddeld bij 4 boerderijen?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En waar staat het woordje per voor bij 1 koe per boerderij?
Is er een verschil?![]()
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:30 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
stel nederland heeft gemiddeld 1 koe per boerderij .. hoeveel koeien staan er dan gemiddeld bij 4 boerderijen?
jij ontwijkt 9/10 van mijn vragen!quote:
Je bedoelt dom van DionysuZ dat ie niet merkt dat ie door rudeonline genaaid wordt?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Oh man, dit is zo intens dom dat het leuk is.
Ik geniet met volle teugen.
Als je nu eens 2 uur lang met 100km/u rijdt, hoe reken je dat uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef DionysuZ het volgende:
zeg rude, even een vraagje... als ik met mijn auto met 100 km/h over de autoweg rijd en ik kom bij het einde van de autoweg en rem af met 20 km/h, hoe snel rij ik dan?
Hier nog zo 1.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Oh man, dit is zo intens dom dat het leuk is.
Ik geniet met volle teugen.
je ontwijkt mijn vraagquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Als je nu eens 2 uur lang met 100km/u rijdt, hoe reken je dat uit?
Ik bedoel alles, de godsgruwelijk domme fouten die gemaakt worden, de stijfkoppigheid, de mensen die het volhouden hier serieus op in te gaan, het totaal langs elkaar heen praten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Je bedoelt dom van DionysuZ dat ie niet merkt dat ie door rudeonline genaaid wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |