abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34944065
quote:
Door nieuwe daden te stellen komt er vanzelfs een antwoord op jullie vragen.
Je bedoelt meer van dit moois?

pi_34944137
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef pikki het volgende:
Als er geen nieuwe vragen komen kan sten op pensioen en kunnen jullie deze topic sluiten.
Alleen mensen die geen interesses hebben, gaan met pensioen, en ik heb meer dan genoeg interesses.
pi_34944188
geloof er echt niet in dat hij ineens een foto maakt van iets wat er helemaal niet iets ... vraag me niet hoe maar dan zouden die mensen zelf toch ook foto`s kunnen maken en dan rare dingen gefotografeerd moeten hebben en al op zijn gevallen ...
pi_34944246
Deze had ik nog niet gezien, ik heb hem van Rob Nanninga, en plaats hem hier. Hij schijnt al wat ouder te zijn, maar nogmaals: ik kende hem nog niet.

ER IS NO MORE is een anagram van IRENE MOORS

pi_34944362
Mijn aliens zijn mooier (rond kerst gemaakt)

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34944556
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Zelfs de 'boemannen' van Skepsis doen zoiets op een eerlijke en respectvolle manier. Zie bijvoorbeeld hun spiertest-onderzoek.
Leuk!
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef Stenny het volgende:
Deze had ik nog niet gezien, ik heb hem van Rob Nanninga, en plaats hem hier. Hij schijnt al wat ouder te zijn, maar nogmaals: ik kende hem nog niet.

Grappig!
pi_34944570
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn aliens zijn mooier (rond kerst gemaakt)

[afbeelding]

[afbeelding]

Die foto's zijn wel hinderlijk groot, Barb. Mn computer moest er erg lang over nadenken. Maar ze zijn leuk!
pi_34944739
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Die foto's zijn wel hinderlijk groot, Barb. Mn computer moest er erg lang over nadenken. Maar ze zijn leuk!
Sorry
pi_34944866
Ik zal ze volgende keer verkleinen trouwens, excuses
pi_34945456
Kan er hier in truth geen leuker topic geopend worden over die robbert?
dat gezeik hier....
ik wil us wat positiefs hore over die gast ....ipv dit afgezeik
anders openen mensen dur twee ofzoot?
ken toch ...
een voor de positivo's en een voor de negativo's,....lijkt me wat eerlijker
wie start er een leuker topic over robbert--- ik nieh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34945491
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef zhe-devilll het volgende:
dat gezeik hier....
ken toch ...

Geen zin om de waarheid onder ogen te zien?
pi_34945515
quote:
Het is ook een anagram van MORON RISEE . Misschien ook wel toepasselijk
pi_34945542
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:14 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Geen zin om de waarheid onder ogen te zien?
JOUW WAARHEID?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34945803
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

JOUW WAARHEID?
Houd het graag neutraal of positief (ik herinner me namelijk iets...).
pi_34945806
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef zhe-devilll het volgende:
dat gezeik hier....
ken toch ...
Is al eens geprobeerd een pro-Robbert topic, liep alleen niet zo
pi_34945844
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Houd het graag neutraal of positief (ik herinner me namelijk iets...).
nu pas?
pi_34946260
quote:
Weet je wat een discussie is? Dat is als 2 (of meer) partijen met afwijkende meningen van gedachten wisselen. Er is weinig discussie als elke partij afzonderlijk gaat zitten navelstaren met alleen maar gelijkgestemden.
quote:
Makkelijk is dat. Eerst gaan zeuren en er vervolgens niets aan willen doen.
pi_34947290

Is dit weer een foto van Robbert?!

Om hier iets positiefs over te zeggen: humor heeft Robbert van den Broeke zeker.

Het spijt me zeer, maar ik kán dit niet serieus nemen als iets wat door buitenaardse krachten is gemaakt.
pi_34947514
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:11 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]

Is dit weer een foto van Robbert?!

Om hier iets positiefs over te zeggen: humor heeft Robbert van den Broeke zeker.

Het spijt me zeer, maar ik kán dit niet serieus nemen als iets wat door buitenaardse krachten is gemaakt.
Die staat in zijn boek
pi_34948232
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nu pas?
Altijd, olifantengeheugen. Altijd 10-en en 9's, je kent het wel, beste leerling van de klas enzo.
pi_34948348
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Stenny het volgende:

[..]

Altijd, olifantengeheugen. Altijd 10-en en 9's, je kent het wel, beste leerling van de klas enzo.
wat sneu dat jij jezelf over een paard moet tillen zeg maar dat doen velen als anderen het niet voor je doen
pi_34948396
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Weet je wat een discussie is? Dat is als 2 (of meer) partijen met afwijkende meningen van gedachten wisselen. Er is weinig discussie als elke partij afzonderlijk gaat zitten navelstaren met alleen maar gelijkgestemden.
[..]

Makkelijk is dat. Eerst gaan zeuren en er vervolgens niets aan willen doen.
ik zie geen afwijkende meningen hier hoor jij wel
pi_34948753
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat sneu dat jij jezelf over een paard moet tillen zeg maar dat doen velen als anderen het niet voor je doen
Ha ha je trapt er gewoon in, je zag niet dat ik je wat wilde stangen. Sorry die had je nog van mij tegoed, olifantgeheugen weet je wel, vergeet nooit aan wie je je laatste rolo geeft of niet geeft.
pi_34948849
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik zie geen afwijkende meningen hier hoor jij wel
Beter kijken en dan minder hard blazen, kijk maar eens goed naar de mening van Pikki, die wijkt af, die van Car Dani is die van mij ook niet, een beetje er tussen in, net als Bar, Genverbrander neigt weer een beetje meer naar huppeldepup, en ik neig ook weer een beetje naar puppeldehup. Parameter daarentegen enzovoort.

Goed kijken, anders even naar de Pearle gaan (ik zie een grote roze wolk...).

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 10-02-2006 21:04:11 ]
pi_34948900
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat is dat voor kutopmerking?

Een discussie blijft leuk als er ook leuk gereageerd wordt. Je hoeft geen mensen aan te vallen omdat die toevallig anders over de zaak denken dan jij. Beetje respect graag!
pi_34948937
Het afzeiken van users is niet de bedoeling, het afzeiken van anderen is evenmin de bedoeling.
Behalve dat het niet de bedoeling is, is het ook wel makkelijk, om onder elkaar iemand geheel belachelijk te maken. We zijn geen tribunaal.
Als we met zijn allen fotootjes gaan maken die 'aantonen' dat die dingen van robbert 'dus' ook fout waren, zijn we op de verkeerde weg.

Al was het alleen maar omdat dan de andere topics, waarin je misschien wel je éigen ervaringen vertelt, ineens ook vol kunnen komen te staan met parodien etc.

Bv dat topic over een kat die soms ineens 'iets' ziet. Dik de helft van de posts bestaat uit het belachelijk maken daarvan. Moeten we dan díe kant op hier? Echt niet.

Kom met argumenten, kom met je vermoedens, je ideeen, indrukken en mneingen - en die mogen best tegen robbert zijn, of tegen alles wat paranormaal is.

Maar op iemand intrappen die (althans in deze discussie) toch al op de grond ligt, of dat nou zijn eigen schuld is of niet, en dat vele topics lang, dient geen doel en is nou niet bepaald reclame voor de eigen 'stijl en klasse'.

Dus kunnen we alsjeblieft deze verbale lynching vervangen door een iets meer op argumenten gebaseerde discussie..?
pi_34949047
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef iteejer het volgende:
Het afzeiken van users is niet de bedoeling, het afzeiken van anderen is evenmin de bedoeling.
Behalve dat het niet de bedoeling is, is het ook wel makkelijk, om onder elkaar iemand geheel belachelijk te maken. We zijn geen tribunaal.
Als we met zijn allen fotootjes gaan maken die 'aantonen' dat die dingen van robbert 'dus' ook fout waren, zijn we op de verkeerde weg.

Al was het alleen maar omdat dan de andere topics, waarin je misschien wel je éigen ervaringen vertelt, ineens ook vol kunnen komen te staan met parodien etc.

Bv dat topic over een kat die soms ineens 'iets' ziet. Dik de helft van de posts bestaat uit het belachelijk maken daarvan. Moeten we dan díe kant op hier? Echt niet.

Kom met argumenten, kom met je vermoedens, je ideeen, indrukken en mneingen - en die mogen best tegen robbert zijn, of tegen alles wat paranormaal is.

Maar op iemand intrappen die (althans in deze discussie) toch al op de grond ligt, of dat nou zijn eigen schuld is of niet, en dat vele topics lang, dient geen doel en is nou niet bepaald reclame voor de eigen 'stijl en klasse'.

Dus kunnen we alsjeblieft deze verbale lynching vervangen door een iets meer op argumenten gebaseerde discussie..?
En dat terwijl die kat van mij is en die foto's met agemaakte aliens erop ook van mij
pi_34949059
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef iteejer het volgende:

Al was het alleen maar omdat dan de andere topics, waarin je misschien wel je éigen ervaringen verteld, ineens ook vol kunnen komen te staan met parodien etc.

Het is zo, ook ik ben soms/vaak bezig met verbaliteiten, ik geniet gewoon van taalspelletjes, maar ik kom daar eerlijk voor uit. Mijn doel is echter, zoals jij ook wilt, gewoon een leuke topic houden, een discussie waar wel ruimte is voor leuke grapjes... Het is niet gemakkelijk 100 % serieus te zijn (en zeker niet in dit topic met al die gekke foto's), en dat zou ook saai worden, maar ja, het kan altijd beter.
pi_34949088
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef Netflier het volgende:
Wat is dat voor kutopmerking?

Een discussie blijft leuk als er ook leuk gereageerd wordt. Je hoeft geen mensen aan te vallen omdat die toevallig anders over de zaak denken dan jij. Beetje respect graag!
Met dat 'beetje meer respect graag' ben ik het roerend eens. Maar dan wel voor iedereen
pi_34949094
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

En dat terwijl die kat van mij is en die foto's met agemaakte aliens erop ook van mij
Katten, aliens, wat is het leven toch leuk bij tijd en wijle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')