Rangschikken onder het sub-kopje 'diversen' en je hebt geen centje pijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens een hoerenjong in die laatste collectie. Dit is namelijk een Amsterdamse Daklijst in het Vroege Licht. Ik weet nog niet precies wat ik ermee aan zal vangen. Op zich is zo'n evidente afwijking in de catalogus wel aardig; het definieert de aard van de verzameling door de negatie ervan, zou je kunnen zeggen. Anderzijds is het wel ruis, vervuiling, abberatie en dat dient te vuur en te zwaard bestreden te worden in het immer voortdurende streven naar Helderheid, Klaarheid en Zuiverheid.
[afbeelding] .
Maar dat is weer zo definitief.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef Z het volgende:
Ik zou 'm d'r uit gooien. Er komt alleen maar ellende van.
Zo, net de hele pc onder de staalwals gedaan. Probleem ook weer opgelost. Waar is het bier?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef Z het volgende:
'Je lijkt wel een wijf'.
Ha! Hij doet het weer, was mijnheer een schrijver?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:27 schreef Floripas het volgende:
Neen!
Goddomme, wat zeg je dat weer goed. Ik wil er nog aan toevoegen dat alles dient te worden ondergebracht in een Ordelijk Systeem. Als er een hemel is, zit daar op alles een etiket met naam en categorie.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Anderzijds is het wel ruis, vervuiling, abberatie en dat dient te vuur en te zwaard bestreden te worden in het immer voortdurende streven naar Helderheid, Klaarheid en Zuiverheid.
Nog even roestig als altijd, zie ik. Het is goed dat sommige dingen nooit veranderen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef Gellius het volgende:
Oh, de Kees Jansema connectie was al benoemd, zie ik. Excuus. Zet mij maar bij het vuilnis.
En dan?quote:
Jij en ik bedoel je? Ja, dat is wel knusjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maar we delen nu stadsdeelgrenzen. Dat is toch veel knusser?
Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:02 schreef Sloggi het volgende:
Tijd voor een slowchat-topic?
Ik bedoel wat die Afrikaner zegt. Die Boer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.
Is dit heerschap al langsgeweest?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.
Bent u een echte intellectueel of doet u alsof?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nu niet kif-ten, jongens. Eenieder is welkom in het warme bad dat RJP al zo lang vermag te zijn. Deze intellectuele whirlpool. Deze jacuzzi van eruditie. Deze geiser van vermaak voor semi-ambtenaren met gevarengeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |