Ja? In die scene zit ik niet, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:01 schreef electricity het volgende:
in de metalscene zitten vrij veel rechts georienteerde muzikanten.
Nee, Jack $pijkerman is een aanwinst voor de mensheid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Van cabaretiers begrijp ik het wel, rechtse mensen hebben geen gevoel voor humor.
Dat zijn gewoon irritante kut figuren. Links lullen rechts vullen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef wjschreuder het volgende:
kijk naar (de meeste) mensen die bijvoorbeeld een kunstopleiding doen
Ja, maar ik bedoelde dan ook muzikanten en caberetiers die het gemaakt hebben, die een dik belegde boterham hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:06 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon irritante kut figuren. Links lullen rechts vullen!
Toch kan ik me geen grappige rechtse caberetier voor de geest halen. Dat terwijl ik wel rechtse mensen ken die heel grappig zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, Jack $pijkerman is een aanwinst voor de mensheid.
Jij schijnt er van uit te gaan dat alleen rechtse mensen voor het grote geld gaan? Linkse mensen kunnen net zo goed voor het grote geld gaan hoor. Alleen doen die het niet door net zo lang alle tegenstanders uit te roeien tot je boven aan de top staat, maar doen ze het door zulke goede ideeen in de praktijk te brengen dat andere mensen hen uit zichzelf aan de top zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Floripas het volgende:
Ik vroeg me af: bijna alle muzikanten (op uitzondering van Gangsta rappers - get rich or die tryin', het recht van de sterkste, haha, arme sukkel die je daar bent) en bijna alle cabaretiers (of een humorloze als Gerard Cox na) links (zelfs SP-lid!) zijn.
Ze zijn vaak niet arm, dus het is geen zelfbehoud.
De meeste liedjes met een maatschappelijke boodschap zijn toch links?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoezo kom je er trouwens bij dat muzikanten links zijn ? Een nieuw vooroordeel gevonden of zo ?
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoelde alleen dat het niet de bedoeling was dat mensen gingen zeggen: "Omdat ze arm zijn, dus het is eigenbelang"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jij schijnt er van uit te gaan dat alleen rechtse mensen voor het grote geld gaan? Linkse mensen kunnen net zo goed voor het grote geld gaan hoor. Alleen doen die het niet door net zo lang alle tegenstanders uit te roeien tot je boven aan de top staat, maar doen ze het door zulke goede ideeen in de praktijk te brengen dat andere mensen hen uit zichzelf aan de top zetten.
Ook de meeste wetenschappers zijn links. Eigenlijk kun je over het algemeen wel stellen dat de mensen die bedachtzaam zijn, de mensen die eerst denken en dan pas doen, links zijn.
Nou, jij hebt er blijkbaar onderzoek naar gedaan, het lijkt mij een krasse uitspraak.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meeste liedjes met een maatschappelijke boodschap zijn toch links?
Noem mij eens één rechts liedje (en niet met nazibands aankomen, dat is marge)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, jij hebt er blijkbaar onderzoek naar gedaan, het lijkt mij een krasse uitspraak.
Bekijk eens een arts, een advocaat, een hoge professor, een econoom ... De VVD'erigheid druipt er van af.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ook de meeste wetenschappers zijn links. Eigenlijk kun je over het algemeen wel stellen dat de mensen die bedachtzaam zijn, de mensen die eerst denken en dan pas doen, links zijn.
Vergeleken bij Gerard Cox zeker wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, Jack $pijkerman is een aanwinst voor de mensheid.
Ja je hebt ook paupers die rechts stemmen, zegt dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dan ook muzikanten en caberetiers die het gemaakt hebben, die een dik belegde boterham hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |