hehe het klinkt idd wel "urban"quote:
brachaquote:Op zondag 9 april 2006 19:59 schreef happyme28 het volgende:
Overigens Bracha van Doesburg en Hanna Verboom spelen ook een vaste rol in de serie.
geef die jongen een break, ze'n eerste echte rol....quote:Op zondag 9 april 2006 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede casting trouwens. Bracha van Doesburgh en Hanna Verboom. Alleen jammer van Jim.
en als hoerquote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet Victoria Koblenko nou in elke politieserie in Nederland in een gastrol opduiken. Baantjer, Van Speijk en nu Boks.
de begin stukjes van spanjer, en die gozer van het lab, dat viel wel op, rest doet het aardig hoor...quote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en als hoer
maar vind de opzet wel leuk, maar de dialogen zijn best slecht
quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Fleur_Powers het volgende:
Ook wel erg weinig reclame, volgens mij zijn ze een blokje vergeten ofso, ik hoop dat dit geen dubbele is...![]()
Djim? Hij speelt een agent in opleiding... hij komt net van de politieschool, dus qua leeftijd is het helemaal niet vreemd, wie weet speelt hij wel iemand van 20 in de serie, dat is nog geen eens bekendquote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef wolferl het volgende:
Ongeloofwaardige serie, DJim Bakkum een kneusje een broekie van net 18 die in een politie pak rondloopt. Als de serie het wil aanmeten met de realiteit dan hadden ze DJim als zoon ofzo moeten laten opdraven, dat dacht ik eerst. Maar een politieman, bahahahaha, Talpa, DJim Bakkum, de tigste olitie serie op Talpa en op de Nederlandse TV sowiezo, erg triest.
Het zou niet zo aanspreken als het in Groningen of Apeldoorn plaatsvind.quote:Op zondag 9 april 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom spelen die series zich altijd af in A'dam.
Kats & Co (met Coen van Vrijberghe de Coningh en Ben van Ostade) vond ik erg geslaagd. Deze politieserie speelde zich af in Maastricht.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou niet zo aanspreken als het in Groningen of Apeldoorn plaatsvind.![]()
Wat een gelul.... er lopen 100-en jongens als Jim op de politieschool. De meeste reakties hier zijn lekker vooringenomen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:14 schreef BVO het volgende:
Hoe kan je Jim als politieagent ooit serieus nemen.
Ik vind Baantjer ook niet de standaard waarmee alles moet worden vergeleken. Ik kan zelf in ieder geval maar heel moeilijk naar die serie kijken. Heel professioneel gemaakt hoor, maar wel volgens een exacte formule die mij na drie afleveringen al begon te vervelen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef marky het volgende:
Het verhaal kan scherper maar bij Baantjer zijn ook niet alle verhalen sterk.
Da's dan vooral je eigen makke denk ikquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik hem slecht vind acteren of iets dergelijks, ik kan hem als politie-agent gewoon niet serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |