Leopold is niet van voor 1800.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd jongens, ik blijf bij mijn Leopold II !
En God.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:15 schreef filmfreek het volgende:
Mohammed natuurlijk. In wiens naam nog steeds alleen maar ellende veroorzaakt wordt.![]()
En niet te vergeten, hij speelde in Ghostbusters 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef King_of_Kool het volgende:
Prins Vigo von Homburg Deutschendorf ook wel bekend als Vigo de Karpatiër. Geboren in 1505. Gestorven in 1610
Niet aan ouderdom overleden. Hij is vergiftigd, neergestoken, opgehangen, uiteen gereten en gevierendeeld. Vigo staat ook bekend als de schrik van Karpatië en de pijn van Moldavië.
Een bekende tekst van Vigo is: Dood is maar een deur. Tijd is maar een sleutel. Ik kom terug.
[afbeelding]
Lees het topic eens door voordat je postquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En niet te vergeten, hij speelde in Ghostbusters 2
De grootste zak uit de geschiedenisquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees het topic eens door voordat je post![]()
![]()
Nou toevallig speelt hij ook een rol in Ghostbusters part deux. Lekker puh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat nou Ghostbuster 2???
Die gast heeft echt bestaan, het was een groot heerser maar was niet geliefd bij zijn volk...
dracula is stoerquote:Op zondag 12 februari 2006 05:10 schreef Steijn het volgende:
Vlad Tepes, die kon er ook wat van.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlad_Tepes
Vooral dat spietsen is niet zo fris.![]()
Als het je troost: dat een term pas sinds kort bestaat, wil niet zeggen dat eerdere gebeurtenissen ermee benoemd te worden. Of bestond kernfusie ook niet voordat het woord bestond?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef George-Butters het volgende:
Jammer dat de term genocide pas ruim 50 jaar bestaat en de genocide in Afrika (door Europa) plus minus 100 jaar geleden heeft plaats gevonden. Anders zou ik de Namibische genocide uit 1904 willen noemen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide
http://nl.wikipedia.org/wiki/Namibische_genocide_1904
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:54 schreef Mikado het volgende:
Herostratus.
Dat is de brandstichter in 1 van de klassieke wereldwonderen:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Artemis
Niet de grootste zak, maar ik nomineer hem graag.
zij hield toch ook van de doodskreten van jonge mensen die ze uit haar slot pleurde?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Balthar het volgende:
Gravin Bathory die baadde in het bloed van maagden. Zij geloofde dat ze dan eeuwig jong en mooi zou blijven.
Prins Vigo von Homburg Deutschendorf is geloof ik een fictief karakter dat voor ghostbusters II is verzonnen, hij heeft nooit echt bestaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef King_of_Kool het volgende:
Prins Vigo von Homburg Deutschendorf ook wel bekend als Vigo de Karpatiër. Geboren in 1505. Gestorven in 1610
Niet aan ouderdom overleden. Hij is vergiftigd, neergestoken, opgehangen, uiteen gereten en gevierendeeld. Vigo staat ook bekend als de schrik van Karpatië en de pijn van Moldavië.
Een bekende tekst van Vigo is: Dood is maar een deur. Tijd is maar een sleutel. Ik kom terug.
Zij was een lekkertje ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zij hield toch ook van de doodskreten van jonge mensen die ze uit haar slot pleurde?
Klopt, zoek maar eens een bio over hem.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef DRAX het volgende:
[..]
Prins Vigo von Homburg Deutschendorf is geloof ik een fictief karakter dat voor ghostbusters II is verzonnen, hij heeft nooit echt bestaan.
Leuk hoe na verloop van tijd fictie waarheid begint te worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef DRAX het volgende:
[..]
Prins Vigo von Homburg Deutschendorf is geloof ik een fictief karakter dat voor ghostbusters II is verzonnen, hij heeft nooit echt bestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |