ach niks verbaast me meer uit Cupertino. De geloofwardigheid van Jobs is bij mij allang weg sinds zijn Hell freezes over commentaar over ITM voor win.... Niet lang daarna was het er toch. Kijk wat Jobs gewoon doet is inspelen op de anti-M$ stemming bij 95% vd Mac gebruikers,iets waar hij zelf mee aan de wieg heeft gestaan sedert het Macintosh tijdperk. Voor de nieuwelingen - mac gebruikers na 2000 - dat was toen het beruchte Mac vd de rest vd wereld ( die door M$ werd gedomineerd) bestond.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 om 21:20 uur schreef 'Swetsenegger' het volgende:
Eigenlijk voel ik me wel eneigzins genaaid.
De intel Macs zouden pas halverwege dit jaar uitkomen en men verwachtte de powerbook (ok) en de powermacs (niet ok) als eerste.
De Imac G5 werd vernieuwd, met Isight en frontrow. Die kan je dan wel veilig kopen denk je dan. En godverdomme de eerste Mac welke intel wordt is de Imac. Vervolgens wordt de Imac G5, welke nog niet eens ingetypt is door E.T., al in de uitverkoop gepleurd...
Kom kom.... Apple is niet altijd voorspelbaar. Het beleid van Apple is echter achteraf gezien steeds eenvoudig te verklaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
ach niks verbaast me meer uit Cupertino. De geloofwardigheid van Jobs is bij mij allang weg sinds zijn Hell freezes over commentaar over ITM voor win.... Niet lang daarna was het er toch. Kijk wat Jobs gewoon doet is inspelen op de anti-M$ stemming bij 95% vd Mac gebruikers,iets waar hij zelf mee aan de wieg heeft gestaan sedert het Macintosh tijdperk. Voor de nieuwelingen - mac gebruikers na 2000 - dat was toen het beruchte Mac vd de rest vd wereld ( die door M$ werd gedomineerd) bestond.
Hij speelt nog steeds als een soort veredelde 2de hands autoverkoper hierop in en de achterban slikt het gewoon. Jobs is gewoon goed bevriend met Bill Gates,sterker nog Gates is de grootste Apple-supporter, en bekijkt alles gewoon heel zakelijk en heeft geen tijd voor sentimenten,iets wat het merendeel van de Mac-achterban wel heeft. Toen Apple 20 jaar werd dacht iedereen een leuk presentje te krijgen vanuit Cupertino.Nou niks. Hooguit een vermelding aan het begin van de Keynote,niets meer niets minder en oh ja... je kon die 1984 gerefurbishde wallpaper downloaden(big deal). Tel daarbij de soms misplaatste arrogante houding van Apple dat steeds meer eigenschappen uit Redmond begint over te nemen als fan-sites van het eerste uur, en die Apple toch een warm hart toedroegen toen Apple op sterven na dood was, gewoon logo's e.d. te plaatsen gewoon omdat ze trots zijn om Apple-fanboys te zijn en die dan doodleuk door de legal department van Apple op straffe van ...gesommeerd worden even hiermee te stoppen. M.a.w nu het goed gaat met Apple en de zaken weer gezond zijn wordt je zo als oud vuil behandeld door een bedrijf dat mede door jouw steun uiteindelijk heeft weten te overleven.
terug naar hetgeen je eerder zei:
Je zult het zien dat eerst de iBooks en iMac's en G5's helemaal zullen worden geupgrade en pas aan het einde vd rit de nieuwe Macbook Pro collectie compleet zal zijn in de bekende 12/15 of 17 inch's.
Kortom lekker wachten tot begin volgend jaar voor een nieuwe PB.
Van een mod:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:54 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'AOD' :
Ga jij nog inhoudelijk reageren of bemoei jij je tegenwoordig met het FOK beleid..![]()
En volgens mij zijn de mods de beslissers over het al dan niet navolgen van het beleid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Slarioux het volgende:
Voor de goede orde i-spy. Ik geloof er geen reet van dat jij Ruben niet bent. Jij bent Ruben, bewijs maar dat het niet zo is. In mijn mailbox graag.
En voortaan quote jij mensen zoals FOK! dat voor je doet, dus in bold, met link en zonder denigrerende quotes om hun username heen. Dit nalaten kan een ban opleveren.
En ook ik stel dat je een nieuwe username zoekt en je voortaan gedeisd houdt.
Ik heb anders wel een Mac SE/30quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
Nou dan weet je wat je moet doen om hier legaal mee te posten, he Geqxon?
Als je 'Think Different' bedoeld, dat roepen ze al jaren niet meer. Rechtszaken tegen personen die een NDA ondertekend hebben, of die die personen moeten achterhalen, lijken me ook geen probleem. Apple is gewoon een bedrijf hoor, geen sekte..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb de mod allang mijn mening achter de schermen hierover gegeven en bemoei je er verder dan niet mee en reageer on-topic of blijf weg.
@ 'XL':
Kijk dat Apple geld wil verdienen en groot wil worden is begrijpelijk. Wat er bij mij niet ingaat is dat
een bedrijf als Apple dat elke keer van de daken schreeuwt dat Apple en zijn aanhang apart zijn,
zeg maar 1 grote hechte familie,vervolgens die zogenaamde 'familie' wel met hun legal-department
confronteert alsof je te maken hebt met boeven die Apple een poot willen uitdraaien.
Leden? Van een bedrijf? Verder legde ik uit dat het helemaal niet vreemd is dat ze een rechtszaak beginnen tegen mensen die een NDA overtreden hebben, of tegen anderen om de identiteit van die personen te achterhalen. Ik weet ook niet wanneer Apple klanten als 'familie' heeft beschouwd en waarvoor ze hen precies hebben afgerekend. Kortom, ik mis 'je' punt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef 'i-spy24' het volgende:
Ik leg net uit dat Apple inderdaad een bedrijf is maar aangezien diens achter ban niet zomaar een
achterban is spreekt het elkaar tegen als je vervolgens die achterban die je als familie ziet
en beschouwd op deze wijze dan afrekend als het niet naar jou zin gaat.
Dat doe je met gewone leden of klanten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ### UserDir: The name of the directory which is appended onto a user's home ### directory if a ~user request is received. ### <IfModule mod_userdir.c> UserDir public_html <Directory "/home/*/public_html"> AllowOverride Limit AuthConfig Options None Order allow,deny Allow from all </Directory> </IfModule> |
In dat geval heb ik misschien iets gemist, maar de enige rechtszaken die ik ken zijn die tegen o.a. ThinkSecret, om de identiteit te achterhalen van iemand die klaarblijkelijk een NDA had overschreden. En alhoewel ik de precieze toedracht van die rechtszaken niet ken (heb 'je' misschien een bron voor me?) wil ik vast bij voorbaat zeggen dat ik niet vind dat je moet doen alsof Apple fansites een speciaal voorrecht hebben omdat Apple een wat aparte historie heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:20 schreef 'i-spy24' het volgende:
nee ik bedoel niet NDA .Bedoel dat begrijp ik wel. Nee, ik heb het over gewone fansites die gedwongen worden op straffe van ..... te stoppen met het gebruiken van Apple's naam en logo
of desgewensd gewoon zich bezig houden met het informeren van de Mac-gebruikers middels nieuwsfeitjes. Daar heb ik het over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |