quote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je als een autist reageert als je ergens irl of op tv een Mac ziet ? Vanavond ook weer, we zaten met een stel mensen heel lame videoclips te kijken en wijn te drinken. Ik zie een PowerBook in een videoclip en ik meteen helemaal enthousiast. De rest begreep er geen fuck van.
Ik schreeuw meestal 'Apple!' en dan kijkt de rest mij ongelovig aan of ik aan een of andere ziekte lijdt die op meneer Tourette lijkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je als een autist reageert als je ergens irl of op tv een Mac ziet ? Vanavond ook weer, we zaten met een stel mensen heel lame videoclips te kijken en wijn te drinken. Ik zie een PowerBook in een videoclip en ik meteen helemaal enthousiast. De rest begreep er geen fuck van.
Je had een iMac? Daar zit de powerbutton toch op de achterkant?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef snoopy het volgende:
Ik heb mijn zoontje even met Alphababy laten spelen en hij vond het helemaal geweldig! Alleen jammer dat hij ook af en toe de aan/uitknop indrukt![]()
iBook, daar zit ie gewoon rechtsboven op het toetsenbord. Toch maar bij z'n vader installerenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Geqxon het volgende:
Je had een iMac? Daar zit de powerbutton toch op de achterkant?
Daar is de powerknop ook niet bepaald onvindbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
iBook, daar zit ie gewoon rechtsboven op het toetsenbord. Toch maar bij z'n vader installeren
Die heeft deze:
[afbeelding]
Die heb ik ook, zij het wat maatjes kleiner. Erg fijn scherm vind ik zelf.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef snoopy het volgende:
Haha als ik geld had, dan wist ik het wel. Die waar mijn vriend op werkt hebben we in 'bruikleen' van mijn werk. We kregen allemaal G5's en toen stonden er een stel Apples te verstoffen in het opberghok. Zo zonde. En nu heb ik er 1 thuisstaan met toestemming van het bedrijf.
We moesten er wel een scherm bij kopen. Dat is een Formac geworden:
[afbeelding]
haha nee maar die schuif ik dan wel een stuk van zijn kinderstoel af!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef Beathoven het volgende:
Daar is de powerknop ook niet bepaald onvindbaar
Foto van je zusje?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:06 schreef super-muffin het volgende:
Mijn zusje en moeder herkende gister een iBook sneller op TV dan ik
ah oke... laat dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
No offence, maar als dat zusje dus jonger is dan S-M dan is ze denk ik iets te jong voor jou
Kap daar nou eens een keer mee. Dat deed je bij mij ook de hele tijd. Zodra iemand laat vallen dat ie een meisje is ga jij meteen om foto's lopen zeuren.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Leuk spelletje voor een regenachtige zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jou deed ik dat niet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kap daar nou eens een keer mee. Dat deed je bij mij ook de hele tijd. Zodra iemand laat vallen dat ie een meisje is ga jij meteen om foto's lopen zeuren..
Hoe is het met je Mac Mini, Slarioux?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe het voortaan ook maar niet meer.
Wtf... en dan?? geef je dan een ban?? ik heb het niet gevraagt aan audrey. een paar keer voor de gein aan lupa gevraagt. en deze keer ook voor de gein: en zie de post na de quote van geqxon. (daar kan je ook vanuit halen dat het een geintje was.)quote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe het voortaan ook maar niet meer.
Ik klonk feller dan ik wilde, maar ik krijg langzaam aan genoeg van al die "humor" in de SC, waaronder ook de hilarische exif-grap valt. Vandaar mijn opmerking, maar het was niet direct tegen jou bedoelt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef iDex het volgende:
[..]
Wtf... en dan?? geef je dan een ban?? ik heb het niet gevraagt aan audrey. een paar keer voor de gein aan lupa gevraagt. en deze keer ook voor de gein: en zie de post na de quote van geqxon. (daar kan je ook vanuit halen dat het een geintje was.)
mgoed ik zal het maar niet meer vragen hoor.
oke. exif grap vond ik toch al stom. ispy en geqxon zijn toch wel beste kerels. dus daar maak ik ook al geen grapjes meer over. kheb ze in mijn msn staan. ik zet me al vaak genoeg voor schut in het onzin fora. dus doe ik dat liever niet in het apple slowchat.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik klonk feller dan ik wilde, maar ik krijg langzaam aan genoeg van al die "humor" in de SC, waaronder ook de hilarische exif-grap valt. Vandaar mijn opmerking, maar het was niet direct tegen jou bedoelt..
Die snowboarders vanmiddag droegen hem tijdens de wedstrijd en zette voor hun run nog even het juiste nummer op.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Man, al die sporters hebben iPods.
Sterker nog, je zag bij die snowboarders zelfs tijdens de run de witte touwtjes uit hun capuchon komenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Whehehequote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, je zag bij die snowboarders zelfs tijdens de run de witte touwtjes uit hun capuchon komen
Maar dan wel te zuinig zijn om er een fatsoenlijke koptelefoon bij te kopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tof. Dank je wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef Tijn het volgende:
Als je via Finder naar Go > Go To Folder gaat en daar "/private" intypt, zit je erin, broer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Swappen gebeurt zodat je meerdere programma's tegelijkertijd kan draaien met minder physiek ram geheugen.
Aha, dat verklaart een hoop. Dank.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Swapfiles zijn de bestanden die je Virtual Memory aanmaakt als je echte RAM vol zit, en voor een andere app gebruikt moet worden. Dus ik start bijvoorbeeld Word op, maar dat past eigenlijk niet meer bij mijn RAM aangezien ik PowerPoint open heb staan en al heel lang niet meer heb gebruikt. Dan swapt OSX PowerPoint naar je Swap Memory om zodoende ruimte vrij te maken voor Word.
Dat ik nieuwsgierig ben, betekent niet automatisch dat ik ook stupide ben, hè!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Blijf er dus vanaf. Het is essentieel voor de werking van je systeem.
Nou, voor het geval je het verwijdert.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Aha, dat verklaart een hoop. Dank.
[..]
Dat ik nieuwsgierig ben, betekent niet automatisch dat ik ook stupide ben, hè!
Gokje: je hebt het over de Nederlandse Activity Monitor, en de vertaling van VM size, en dus over Virtueel Geheugen of Virtual Memoryquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef super-muffin het volgende:
Wat is die Groote VG bij Activiteitenweergave? Daarachter staat 7,01GB
ziet er leuk uit dat cameraatjequote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Panasonic NV-GS400
Oei mijn vader wil gaan video editten met zijn nieuwe cam en ik heb hem imovie en final cut pro laten zien.
Nu wil hij ook een Mac maar hij moet maar even geduld hebben tot er een (power)mac pro is met een intel core.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |