En naar vier maart uiteraard!quote:
Ik kijk uit naar September.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Jump het volgende:
Ik kijk uit naar 21 april![]()
Dan ga ik naar een hooverphonic concert met me favo fok!ster![]()
Sportieve bedoeningenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar September.
Dan ga ik weer Gordelen!
Die verdomde Belgicisten!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Neehee, De Gordel is best wel tof. Enkel spijtig van sommige lamlullen met nagels om de pret te bederven.
Die draait niet bij mijquote:Op zondag 12 februari 2006 16:20 schreef vosss het volgende:
Ik kijk uit naar Oblivion die (hopelijk) in maart in de winkel ligt
quote:
Dat ga ik ook maar es doen...is er de hele week nog niet van gekomen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Game_Error het volgende:
Ik kijk uit naar morgen, lekker de hele dag uitslapen
quote:
Kan nog veel erger, échtquote:Op zondag 19 februari 2006 04:53 schreef Wojworshebn het volgende:
Gatverdamme wat een goor filmpje LOEDER!
Zeg dat same here. Samen met jou togetherquote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Salsagirl het volgende:
de vakantie die dit jaar extra speciaal is omdat ik die dan gaat vieren samen met mijn vriendje
ik fietste zondag ff van de kroeg naar de bank zonder jas... allemaal mensen die dik zaten ingekapt terwijl het kortebroeken weer wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef ki_ki het volgende:
Lente!! Zomer!!
als het kwik maar boven de 20 uitkomt en ik mn jas thuis kan laten!!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef denka het volgende:
Ik kijk uit naar:
een komend weekend met veel drugs...![]()
Riders on the storm in de HMH
Graspop
Pinkpop of Werchter
Zomervakantie
en
Mooie dames...![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:36 schreef denka het volgende:
Ik kijk uit naar:
een komend weekend met veel drugs...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |