quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
*kick*
Bed is gewoon een 1 persoonsbed hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Nice.
Maar is dat bed niet een beetje klein? En waarom zit er geen dop op je cola?
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrijquote:
echt vrij of alleen geen werk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrij.
Ga je nog wat bijzonders doen in die week of gewoon relaxen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrij.
Geen werk... Denk niet dat er iemand zo lief is om 4 kinderen een weekje te logeren te vragenquote:
Relaxenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je nog wat bijzonders doen in die week of gewoon relaxen?
dus echt rust heb je nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen werk... Denk niet dat er iemand zo lief is om 4 kinderen een weekje te logeren te vragen.
Nope, dat duurt nog een jaartje of watquote:
Hmn in een assiel? Ik bedoel kinderweekendje ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat duurt nog een jaartje of wat.
quote:
verbouwingen zijn leuk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]ff niet op de klok te hoeven leven
. En nadenken over de op handen zijnde verbouwing (en er tegenop zien
).
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn in een assiel? Ik bedoel kinderweekendje ofzo?
en dan denk je er vanaf te zijn, komen ze weer terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat duurt nog een jaartje of wat.
'T beloofd 1 grote puinzooi te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
verbouwingen zijn leuk!
beetj hectisch, maar o zo leuk als het af is!
Met aanhangquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan denk je er vanaf te zijn, komen ze weer terug
maar als je de vorderingen zietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef es70 het volgende:
[..]
'T beloofd 1 grote puinzooi te worden. Fase 1 is het wegrossen van een (halve) draagmuur, lekker stoffig dus....
ik kwam alleen terug iigquote:
Dat heb ik nooit gewild... Mijn oudere broers en zus hebben dat wel gedaan en dat was niet echt ter verhoging van de sfeer in huisquote:
ik had niet echt iemand anders om bij in te trekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gewild... Mijn oudere broers en zus hebben dat wel gedaan en dat was niet echt ter verhoging van de sfeer in huis. Lijkt me ook onwijs moeilijk als je eerst een poosje naar je eigen regels hebt geleefd om je dan weer naar de regels van anderen te moeten voegen...
Ik trok nadat ik mijn relatie had verbroken als 'tijdelijke oplossing' bij Pat in. Ben er alleen nooit weggegaan.
Maar dat bedoel k ookquote:
Mijn ouders hadden ook liever gehad dat ik gewoon was terugkomen. Bij elkaar inwonen na 2 dagen 'iets' te hebben vonden ze eigenlijk een beetje te snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had niet echt iemand anders om bij in te trekken
en ik hoef nu bijna niets te doen
Ja, het is best koudquote:
Idd!!quote:
Ik ben al klaar, mijn weekend is begonnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Idd!!
Maar bijna weeeeeeeeekend
Nog 5 uurtjes werken
Heeeeerlijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar, mijn weekend is begonnen(om half 12 om precies te zijn
).
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook liever gehad dat ik gewoon was terugkomen. Bij elkaar inwonen na 2 dagen 'iets' te hebben vonden ze eigenlijk een beetje te snel. Kwam nog bij dat mijn ex het nodig vond om te stoken (hij is nog lang bij mijn ouders over de vloer gekomen).
Ondertussen maken we een lange neus naar iedereen die er toendertijd iets over te melden had.
Ik heb nooit anders gedaan, wordt overigens niet altijd gewaardeerdquote:
jij ook al brak?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ben beetje moe.. denk zometeen ff uurtje op bed liggen anders lig ik er vanavond weer erggg vroeg in
Als niemand iets te melden heeft (wat de laatste tijd kennelijk nogal vaak het geval is), wordt het ook niet drukkerquote:
zo blijf je bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, maar dan kan ik jullie dadelijk een goed begin van de avond wensen en zo
Deze maand nog?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, kijken of ik Tong in kan halen..
da's best leuk jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. deze vond ik wel ... hmm..
Twee op de drie werknemers sekst op werkvloer
vooral de gedachte dat er liefde voor nodig wasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's best leuk ja
Al doe ik dat nu niet meer natuurlijk
liefde voor de sexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooral de gedachte dat er liefde voor nodig was![]()
zo zo.. ruime planningquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb al aangekondigd dat ik hem in 2014 in ga halen
smakelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten...
ja, dank je, jij ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:59 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. en alvast een fijne avond
Eerste voorwaarde zou dan toch moeten zijn dat je lekkere collega's hebt. Bovendien is mijn 'werkvloer' veel te koud voor en stel ik toch behoorlijk wat prijs op privacyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. deze vond ik wel ... hmm..
Twee op de drie werknemers sekst op werkvloer
Lekkere collega's is geen vereiste hoor, lelijke zijn vast ook wel te porrenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerste voorwaarde zou dan toch moeten zijn dat je lekkere collega's hebt. Bovendien is mijn 'werkvloer' veel te koud voor en stel ik toch behoorlijk wat prijs op privacy.
Er is vast wel een lege kamer in de buurtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerste voorwaarde zou dan toch moeten zijn dat je lekkere collega's hebt. Bovendien is mijn 'werkvloer' veel te koud voor en stel ik toch behoorlijk wat prijs op privacy.
da's waar.. ik houd mijn planning dan ook nog even voor me.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoiets moet je ook niet overhaast doen
goed planquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's waar.. ik houd mijn planning dan ook nog even voor me.
tja, mijn werkvloer is binnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
of de wc natuurlijk., of de lift, zoals in de film.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is vast wel een lege kamer in de buurt
zak erover en neuken voor 't vaderland...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lekkere collega's is geen vereiste hoor, lelijke zijn vast ook wel te porren
Dan zou 't een hele snelle wip zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of de wc natuurlijk., of de lift, zoals in de film.
vlag erover is het danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zak erover en neuken voor 't vaderland...
Dan liever nog nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zak erover en neuken voor 't vaderland...
Deel toch liever de 'vleselijke lusten' met iemand die ik ook nog een beetje aantrekkelijk vindquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lekkere collega's is geen vereiste hoor, lelijke zijn vast ook wel te porren
liften krijgen altijd een storing.. je weet tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan zou 't een hele snelle wip zijn
Buitenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er is vast wel een lege kamer in de buurt
aantrekkelijk is toch wel iets wat op mijn lijstje ook staat jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Deel toch liever de 'vleselijke lusten' met iemand die ik ook nog een beetje aantrekkelijk vind.
tja, dan kom je natuurlijk niet bij die 60% he..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Deel toch liever de 'vleselijke lusten' met iemand die ik ook nog een beetje aantrekkelijk vind.
noodstop indrukke?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
liften krijgen altijd een storing.. je weet toch
dat kan idd van toegevoegde waarde zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan is de lift een no-go dus voor een wipquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, in de liften waar ik kom, wil ik meestal gewoon zo snel mogelijk uit.
En ik zit ook al niet bij de 55%....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan kom je natuurlijk niet bij die 60% he..![]()
tja, da's dan pech..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan is de lift een no-go dus voor een wip
En daarnaast; vaak is er videoregistratie
och arme..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik zit ook al niet bij de 55%....
Liefde is wat mij betreft ook niet nodig, een geile bui kan genoeg zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan idd van toegevoegde waarde zijn
hmm.. dat kan ook ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
of een leuke moment voor de bewaker
Valt best mee, ik sta helemaal niet open voor verliefdheid (en zéker niet op een collega).quote:
nee, ik ook niet trouwens..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee, ik sta helemaal niet open voor verliefdheid (en zéker niet op een collega).
Ik ben helemaal niet veeleisend, maar mijn collega's zijn een enorme berg droevigheid bij elkaar (degenen die ik weleens tegen kom dan toch)...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ook niet trouwens..
Op 't werk is het wel een gezellige boel. Ik kan ook prima met ze opschieten (klein bedrijf, dus je spreekt ze allemaal nog wel eens op een dag). maar daarbij mag het wel blijven..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet veeleisend, maar mijn collega's zijn een enorme berg droevigheid bij elkaar (degenen die ik weleens tegen kom dan toch)...
ooh..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:13 schreef classpc het volgende:
Ik eet bijna elke dag een frikandel :/
En natuurlijk een K&W topic openen over de verbouwing zodat we het allemaal kunnen volgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]ff niet op de klok te hoeven leven
. En nadenken over de op handen zijnde verbouwing (en er tegenop zien
).
ola!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En natuurlijk een K&W topic openen over de verbouwing zodat we het allemaal kunnen volgen.
Ququote:
goedenavond.quote:
scheelt dus precies 12 uurquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Qu
10.56 op zaterdagochtend. Ik was om 9 uur al wakker.
En ook nog in het zuiden des lands?quote:
Dat is zeker makkelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
scheelt dus precies 12 uurdas wel makkelijk
Wie wil daar nou wonen.quote:
zit je er dan nog?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk.Ik meende dat het vanaf 19 maart 11 uur was in verband met de wintertijd.
Ik zit hier nog t/m juli.quote:
Weet ik iig waar ik moet zoeken als ik die auto van je een keer wil zien.quote:
Da's goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik iig waar ik moet zoeken als ik die auto van je een keer wil zien.![]()
Goh wat makkelijk.quote:
Tuurlijk, ik wil wel weten meeleest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef D.Rose het volgende:
maareh, je hebt dus gezien dat ik je gestalkt had?
nu weet je meeleestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil wel weten meeleest.![]()
heb je mij al gevonden dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil wel weten meeleest.![]()
Feli.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ¤33.50 gewonnen in de Staatsloterij
ik hoop met de lotto wat te winnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ¤33.50 gewonnen in de Staatsloterij
Nee dank je, daar ga ik mee investerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Feli.Mijn bankrekeningnummer nodig?
![]()
liever iets meer, maar alles is meegenomenquote:
Waarom is dat niet goed?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef qu63 het volgende:
ik begin een avondmens te worden
niet goed
Al uitgefeestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
burp
Je hebt een drankprobleem nuquote:
zoiets jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt een drankprobleem nu![]()
lees, het is op
Dat valt me weer van je tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee dank je, daar ga ik mee investeren
ow, sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat valt me weer van je tegen.
Wat isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, we gaan toch geen smileys posten he
omdat ik 's morgens wakker moet zijn, en niet 's avondsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet goed?
Heerlijk juist
Wat een rukexcuus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is de 'don't even go there' smiley
waar staat je weblog eigenlijk?quote:
cool!quote:
het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
cool!
alleen in mijn hostname staat geen plaats, zoals bij @home
doe ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, ik zal er maar mee leren leven
ieder momentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:05 schreef qu63 het volgende:
hoe laat ga jij slapen D.?
ik ook denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ieder moment
Het is alweer een lange dag geweest
Ze zat 11 uur naast me, is 25, woont in Hamilton en is Engels lerares.quote:
ja, da's wel handig jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet nog een internationaal rijbewijs halen.. tot in de middag
ik heb ook de was aan hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
wakker
geloof ik
nu de was doen, stofzuigen en de vloer dweilen
ik moet alles opvouwen en strijken enzoquote:
Strijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet alles opvouwen en strijken enzo
quote:
Geen idee, maar ik heb er ook last van. Ik heb steeds geen rechten om pagina's te bekijken.. Soms gaan dingen een eigen leven leiden, ben je al bang??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik rare foutmeldingen met SQL-errors in beeld?
die krijg ik dus ook de hele tijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik rare foutmeldingen met SQL-errors in beeld?
fijn, dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wilde toch alle twijfel even wegnemen![]()
Aah, ik ben dus niet de enige.. dat maakt me al meer gerust.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb er ook last van. Ik heb steeds geen rechten om pagina's te bekijken.. Soms gaan dingen een eigen leven leiden, ben je al bang??
Ik krijg ze niet de hele tijd, want ik kan de topics nog wel zien ... soms.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die krijg ik dus ook de hele tijd
Gerust is goed... Blij dat ik tot je dienst kon zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, ik ben dus niet de enige.. dat maakt me al meer gerust.
smakelijk.. of ga je 't niet opeten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:14 schreef D.Rose het volgende:
*ff wat te eten pakt
+2 scherpquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
smakelijk.. of ga je 't niet opeten?
jah, die jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
Meld hier de bugs die je tegenkomt na de downtime
dat is de bug
Maar daar krijg je nou weer boze gezichten van...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
smileyposten kan wel zonder foutmelding trouwens.![]()
da's waar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar daar krijg je nou weer boze gezichten van...
jah, ik heb hetzelfde hier. Na 2,5 week begin ik me nu trouwens wel stukken beter te voelen. Ik was zo'n beetje half ziek de hele tijd. Moet ook wel, want over 2 weken zit ik in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Te weinig geslapen, even te druk en te veel mensen die aan je kop zeuren...
bij mij net ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En tekst ging bij mij net in één keer goed
tja, ik heb het nou toch gepakt, dus kan ik het net zo goed opetenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
smakelijk.. of ga je 't niet opeten?
Wat heb je??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik heb het nou toch gepakt, dus kan ik het net zo goed opeten
Toi toi toi!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet nog een internationaal rijbewijs halen.. tot in de middag
dat kanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik heb het nou toch gepakt, dus kan ik het net zo goed opeten
ik heb 'm al nuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toi toi toi!
*moet beter op de posttijd letten
Geen beleg???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon, brood, niets bijzonders dus
geen behoefte aanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je weet maar nooit.. en zand schuurt de maag...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
want je hebt al bammetjes nu
pindakaas met hagelslagquote:
fuck is met ck D.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef D.Rose het volgende:
k*t f*k
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
maar het wordt er niet beter op
Goed zo D.!quote:
zeckerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed zo D.!
weet je nog meer woorden met ck?
cocksuckerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed zo D.!
weet je nog meer woorden met ck?
Rare vogels in Turijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, vogelgriep in Italië... gaat lekker..
nu welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds allemaal
Iemand hier aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |