quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
*kick*
Bed is gewoon een 1 persoonsbed hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Nice.
Maar is dat bed niet een beetje klein? En waarom zit er geen dop op je cola?
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrijquote:
echt vrij of alleen geen werk?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrij.
Ga je nog wat bijzonders doen in die week of gewoon relaxen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben aan het aftellen, nog 1 week en dan heb ik een weekje vrij.
Geen werk... Denk niet dat er iemand zo lief is om 4 kinderen een weekje te logeren te vragenquote:
Relaxenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je nog wat bijzonders doen in die week of gewoon relaxen?
dus echt rust heb je nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen werk... Denk niet dat er iemand zo lief is om 4 kinderen een weekje te logeren te vragen.
Nope, dat duurt nog een jaartje of watquote:
Hmn in een assiel? Ik bedoel kinderweekendje ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat duurt nog een jaartje of wat.
quote:
verbouwingen zijn leuk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]ff niet op de klok te hoeven leven
. En nadenken over de op handen zijnde verbouwing (en er tegenop zien
).
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn in een assiel? Ik bedoel kinderweekendje ofzo?
en dan denk je er vanaf te zijn, komen ze weer terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat duurt nog een jaartje of wat.
'T beloofd 1 grote puinzooi te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
verbouwingen zijn leuk!
beetj hectisch, maar o zo leuk als het af is!
Met aanhangquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan denk je er vanaf te zijn, komen ze weer terug
maar als je de vorderingen zietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef es70 het volgende:
[..]
'T beloofd 1 grote puinzooi te worden. Fase 1 is het wegrossen van een (halve) draagmuur, lekker stoffig dus....
ik kwam alleen terug iigquote:
Dat heb ik nooit gewild... Mijn oudere broers en zus hebben dat wel gedaan en dat was niet echt ter verhoging van de sfeer in huisquote:
ik had niet echt iemand anders om bij in te trekkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gewild... Mijn oudere broers en zus hebben dat wel gedaan en dat was niet echt ter verhoging van de sfeer in huis. Lijkt me ook onwijs moeilijk als je eerst een poosje naar je eigen regels hebt geleefd om je dan weer naar de regels van anderen te moeten voegen...
Ik trok nadat ik mijn relatie had verbroken als 'tijdelijke oplossing' bij Pat in. Ben er alleen nooit weggegaan.
Maar dat bedoel k ookquote:
Mijn ouders hadden ook liever gehad dat ik gewoon was terugkomen. Bij elkaar inwonen na 2 dagen 'iets' te hebben vonden ze eigenlijk een beetje te snelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had niet echt iemand anders om bij in te trekken
en ik hoef nu bijna niets te doen
Ja, het is best koudquote:
Idd!!quote:
Ik ben al klaar, mijn weekend is begonnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Idd!!
Maar bijna weeeeeeeeekend
Nog 5 uurtjes werken
Heeeeerlijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar, mijn weekend is begonnen(om half 12 om precies te zijn
).
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook liever gehad dat ik gewoon was terugkomen. Bij elkaar inwonen na 2 dagen 'iets' te hebben vonden ze eigenlijk een beetje te snel. Kwam nog bij dat mijn ex het nodig vond om te stoken (hij is nog lang bij mijn ouders over de vloer gekomen).
Ondertussen maken we een lange neus naar iedereen die er toendertijd iets over te melden had.
Ik heb nooit anders gedaan, wordt overigens niet altijd gewaardeerdquote:
jij ook al brak?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ben beetje moe.. denk zometeen ff uurtje op bed liggen anders lig ik er vanavond weer erggg vroeg in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |