ja, is prepaid.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:39 schreef qu63 het volgende:
is het een pre-paid kaart? (zal haast wel..) dan gewoon contact opnemen met je provider, misschien dat die nog wat weet, anders gewoon weggooien
precies, het nummer is vast weer verkocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:40 schreef __Saviour__ het volgende:
prepaidkaarten worden na een jaar ofzo gedeactiveerd. Misschien is het nummer zelfs al opnieuw uitgegeven.
bel jezelf eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, is prepaid.
Had 'm al een tijdje liggen maar bedacht me dat ik 'm net zo goed kan verkopen (i.v.m. het mooie nummer) Dan levert het tenminste nog wat op.
Heb gebeld, staat op voicemail, dus zou ook de mijne kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:40 schreef __Saviour__ het volgende:
prepaidkaarten worden na een jaar ofzo gedeactiveerd. Misschien is het nummer zelfs al opnieuw uitgegeven.
doe dan eens tijdens je voicemail,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb gebeld, staat op voicemail, dus zou ook de mijne kunnen zijn
pincode? Ik heb geen pincodequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
doe dan eens tijdens je voicemail,
- *
- je 06-nummer
- je pincode (van je voicemail natuurlijk)
als je er nog in komt is het nog gewoon jouw nummer, (of een kneus die dezelfde pincode heeft ingesteld..)
ook niet op je voicemail?quote:
die kan ik met mijn telefoon afluisteren, daar heb ik geen voicemail voor nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook niet op je voicemail?
heb ik wel, kan je altijd je voicemail afluisteren
Vodafonequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:19 schreef Brilaap het volgende:
Welke provider zit je met die pp simkaart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |