quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mooie wagen is het toch.![]()
Kimi foto
ze moeten de prijzen van ferrari nog bekijken die waren toren hoog maar dat is nu niet het gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Me2, duurt wel lang met die manager.![]()
En als Ferrari dit jaar weer oppersterk is dan krijgen we weer hetzelfde als vorig jaar, dat halverwege het seizoen iedereen de beste combinatie kan kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:42 schreef WEST het volgende:
[..]
ze moeten de prijzen van ferrari nog bekijken die waren toren hoog maar dat is nu niet het geval![]()
ja mischien gaan ze dit nu ook wel aanpakken door varriable prijzen te gaan bereken per race. hoewel wel een stuk ingewikkelde is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En als Ferrari dit jaar weer oppersterk is dan krijgen we weer hetzelfde als vorig jaar, dat halverwege het seizoen iedereen de beste combinatie kan kopen.
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8676quote:CLK 63 AMG is dit jaar de Formule 1-safetycar
Foto’s: Mercedes presenteert nieuwe safetycar
28-2 - Dit zijn de eerste officiële foto’s van de Mercedes-Benz CLK 63 AMG. De bolide wordt dit jaar in het wereldkampioenschap Formule 1 als safetycar gebruikt en heeft een 6,3-liter V8-krachtbron onder de kap, die goed is voor 481 pk.
Het safetycar-model van de CLK 63 AMG is voorzien van andere remmen, ophanging, koeling- en uitlaatsystemen en een heel arsenaal aan lichtere onderdelen dan de straatversie. De CLK 63 AMG safetycar is zodoende 150 kilogram lichter dan het productiemodel, dat in het tweede kwartaal van dit jaar op de markt verschijnt.
Mercedes-Benz levert voor het tiende achtereenvolgende jaar de Formule 1-safetycar. Ook de medical car is opnieuw afkomstig uit het Duitse Stuttgart. Net als in voorgaande jaren fungeert de C55 AMG estate op het circuit als vervoersmiddel van de medische staf. De safetycar wordt dit jaar overigens weer bestuurd door Bernd Maylander. De voormalig DTM-coureur van Mercedes doet dat sinds 2000.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8676
Voor elke race 3, ivm plofneigingen van de krachtbron.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van die Safety Cars Bernd al heeft gekregen van Mercedes
Als cadeauxquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor elke race 3, ivm plofneigingen van de krachtbron.![]()
Denk van wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als cadeauxZou hij er een paar in privé-bezit hebben?
En waar precies liggen die sollicitatie-formulieren?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef HPoi het volgende:
[..]
Denk van wel.![]()
Aan het eind van het seizoen mag hij de wagen wellicht meenemen?
![]()
Hier op mijn bureau!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En waar precies liggen die sollicitatie-formulieren?
Hoe kom je bij de A22:') ??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Japan, Honda... niet echt een verassing dat ie wit met een beetje rood is.
Dit is niet meer de A22 uit de test van vorige week... de achterkant is wat ronder, smaller en met allerlei vleugeltjes. En bij de airbox lijkt het bodywork niet goed aan te sluiten.
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=471quote:Nieuwe Ferrari vleugel zorgt voor grote tijdswinst - [01 maart - 10:23]
De volledig nieuwe neus en voorvleugel die het Ferrari team afgelopen week testte op hun 248 F1 bolide is tot drie tienden van een seconde waard per ronde. Dat stond te lezen in het magazine Auto, Motor und Sport.
De Duitse publicatie publiceerde foto's van het nieuwe aërodynamisch element waarbij de Italiaanse renstal afstand heeft genomen van de kleine mini-wing die het afgelopen jaar altijd al te zien was onder de voorvleugel. Die is nu vervangen door een meer gebogen neerwaartse vorm van de voorvleugel zelf om zoveel mogelijk downforce aan de voorkant van de wagen te kunnen creëren. Op de voorvleugel was ook een extra element te zien dat uitging van de neus tot de bovenkant van de end-plates.
Het magazine beweerde dat de vleugel ervoor zorgt dat het team gelijke tred zal kunnen houden met Honda, net achter Renault.
De technische directeur van Ferrari, Ross Brawn, vertelde in de tussentijd dat de problemen met de koppeling aan de 248 F1 zullen opgelost zijn.
Het nieuwe aëro-pakket van de 248F1 zoals te zien in Bahrein
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=472quote:"Honda is het meest betrouwbaar" - [01 maart - 13:11]
Als we een studie van het Duitse automagazine Auto, Motor und Sport mogen geloven, dan is Honda - door velen in de paddock aanzien als een kandidaat voor de titel - op dit moment het team met de meest betrouwbare wagen.
De studie van het magazine bestuurde de elf teams samen met hun betrouwbaarheid. Met een gemiddelde van 439 km op één enkele testdag stond Honda bovenaan, net voor hun rivaal Renault - dat een gemiddelde had van 399 km per dag.
Toro Rosso, het team dat een zo goed als doorontwikkelde Red Bull wagen gebruikt van vorig jaar samen met een gelimiteerde V10 motor - stond niet onverrassend als derde gerangschikt met 376 km. Daarmee staat het team voor BMW (355) en Toyota (294).
McLaren, vice-kampioen in 2005, is pas zesde van de elf teams met een gemiddelde van minder dan 300 km, alhoewel Ferrari volgens de normen van de Duitse publicatie het nog minder doet met 278 km per dag.
Williams reed gemiddeld 280 km, MF1 272, voor Red Bull met 175 en Super Aguri met 173 km.
quote:kunnen we ons na het weekend weer opmaken voor het begin van de Manager???
ik wil mn team voorelkaar hebben!
uhm 1 maart 2006 is het al. Is er iets mis gegaan ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Voor 1 maart is hij online. We zijn in ieder geval druk bezig met de voorbereidingen. Ik hoop dat iedereen er net zo veel zin in heeft als wij
![]()
bronquote:De oorzaak van Coulthard's pijn - woensdag 3 maart 14:43
David Coulthard test vandaag weer voor Red Bull vorige week moest hij noodgedwongen stoppen met testen door een afgeklemde zenuw.
Coulthard was er maandag ook niet bij tijdens de filmdag bij zijn team op het Paul Ricard circuit, David verwacht dat hij gewoon van start zal gaan op 12 Maart.
Tegen Autosport.com heeft hij gezegd: "Toen ik aan het stretchen was had ik pijn in mijn rug en dat zorgt er voor dat er wat problemen waren, maar naar wat fysiotherapie en wat rust gaat het al weer beter voor deze week zou het over moeten zijn".
En zou Coulthard niet van start kunnen gaan dan staat Doornbos klaar om hem te vervangen.
lijkt me nep: datum is van 3 maart, aangezien het nu nog maar 1 maart is lijkt me dat niet kunnen...quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
lijkt me nep: datum is van 3 maart, aangezien het nu nog maar 1 maart is lijkt me dat niet kunnen...
http://f1.racing-live.com(...)l/060301130053.shtmlquote:Coulthard fit for Valencia run, Back on track after back problems - [01/03/06 - 13:00]
David Coulthard has reportedly recovered from a back injury that put him out of last week's F1 test in Spain.
The Scot trapped a nerve while exercising in the morning, and four laps around Barcelona in the Red Bull car later, he called it a day due to pain.
After extensive physio work, however Coulthard is apparently back in Spain, to drive at the team's final winter test at Valencia, easing speculation that he could be forced to sit out next Sunday's opening Grand Prix of 2006.
Nee, er is niets mis gegaan. Alles is bijna zo goed als klaar. En een dezer dagen gaat hij zeker open. Zodra ik de juiste tijd weet geef ik een gil. Maar het zal zeker niet lang meer duren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
[..]
uhm 1 maart 2006 is het al. Is er iets mis gegaan ofzo?
Dennis?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
http://f1.racing-live.com(...)l/060301130053.shtml
Fijn voor Dennis ... minder voor Robert
ok ik wacht af...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis gegaan. Alles is bijna zo goed als klaar. En een dezer dagen gaat hij zeker open. Zodra ik de juiste tijd weet geef ik een gil. Maar het zal zeker niet lang meer duren.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis gegaan. Alles is bijna zo goed als klaar. En een dezer dagen gaat hij zeker open. Zodra ik de juiste tijd weet geef ik een gil. Maar het zal zeker niet lang meer duren.
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=8693quote:Flitsende tijd van Raikkonen
Valencia: Raikkonen eindigt supersnel
1-3 - Kimi Raikkonen heeft een punt gezet achter de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Hij stopte op zijn ’hoogtepunt’, want en passant liet hij de snelste V8-tijd op het circuit van Valencia noteren. In 1:09.423 was hij bijna een seconde sneller dan de eerste niet-McLaren-coureur.
Pedro reed toch met een V10? Was die gelimiteerd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef Vitalogy het volgende:
Lijkt me niet. PdlR rijdt ook een 1.09, plus dit is de tweede maal dat Kimi dit voor elkaar krijgt.
Als ze de betrouwbaarheid nu ook onder de knie hebben wordt het close racingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:18 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Maar goed, het is wel de tweede keer dat Kimi dit doet.
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8501_0_1_0quote:Prodrive bouwt F1-fabriek
Gisteren wisten we U al te melden dat David Richards plannen heeft om een eigen Prodrive F1-team op te starten, die plannen worden steeds reëler want nu heeft Richards bevestigd dat het bedrijf een waardige F1-fabriek zal bouwen in Warwickshire.
Voor de gehele operatie is tachtig hectare grond beschikbaar, nabij Honiley. De nieuwe faciliteit zal kantoren, ontwerpstudio's, laboratoria en een conferentiezaal omvatten. " Misschien wordt het wel het onderkomen van een nieuw Brits F1-team. " valt er in een persverklaring van Prodrive te lezen.
Als alles goed gaat hoopt Prodrive om met de werkzaamheden aan de fabriek, die Fulcrum zal heten, volgend jaar te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |