Brilliant, I might add!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:33 schreef Chowi het volgende:
Geniale topictitel.
MTV Shorts. Van die korte, droge filmpjes die ze op MTV laten zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Brilliant, I might add!
Mits tepels.
En waar is jouw sig ook al weder van?
Oja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
MTV Shorts. Van die korte, droge filmpjes die ze op MTV laten zien..
Nou bij deze dan een goede toevoeging: "Beter een pilsje in de hand, dan geen hand!"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:32 schreef Stofje het volgende:
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks. De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Blijf even hangen dan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nou bij deze dan een goede toevoeging: "Beter een pilsje in de hand, dan geen hand!"![]()
Maar wel leuk een topic over mijn twee hobbies...![]()
die gast daaronder! Die is pas ergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
na die gast odner je niet meer hoor
sorry had er overheen gelezen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
na die gast odner je niet meer hoor
quote:: Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
sorry had er overheen gelezen..
It's all good now [afbeelding]
Komt u dat persoonlijk ten uitvoering brengen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef Quatertemper het volgende:
Wie wil zijn/haar keel door hebben gesneden?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt u dat persoonlijk ten uitvoering brengen?
Tof. Dan gaarne.quote:
Mag ik u er wel even aan herinneren dat ik uw leven beeindig?quote:
Nuecken, denk ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
Ey c. Wat wordt het?
Today is a good day to die.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mag ik u er wel even aan herinneren dat ik uw leven beeindig?
Njet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
Ey c. Wat wordt het?
Nouhou..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Njet.
Ik heb zaterdag avond verplicht verjaardag van mijn Beppe, ik kan er niet onderuit komen.![]()
Dat mens word maar 1 keer 75.quote:
Msn wol neit overigens.quote:
*sip in hoekje gaat kruipen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Msn wol neit overigens.
Ik krijg sinds gister al foutmeldingen, zo'n x807583728 ofzoiets. Sucks.
Ach, niet zo sip miepske.quote:
Jazeker wel.quote:
Wieso zo neerslachtig deerne?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Wieso zo neerslachtig deerne?
quote:
Neuh, dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]ok ok, je sais.
Sucks, I know. Maar de wereld vergaat niet!
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, dat moest er nog eens bijkomen.
Zullen we dit even via mail voortzetten?![]()
Ja zeg, wij willen ook meelezen.quote:
Jammer joh.quote:
quote:
Tabeequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef cerror het volgende:
Maar ik mot ff pleitte.
Ben er later weer. 14.slaolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |