Brilliant, I might add!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:33 schreef Chowi het volgende:
Geniale topictitel.
MTV Shorts. Van die korte, droge filmpjes die ze op MTV laten zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Brilliant, I might add!
Mits tepels.
En waar is jouw sig ook al weder van?
Oja!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
MTV Shorts. Van die korte, droge filmpjes die ze op MTV laten zien..
Nou bij deze dan een goede toevoeging: "Beter een pilsje in de hand, dan geen hand!"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:32 schreef Stofje het volgende:
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks. De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Blijf even hangen dan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nou bij deze dan een goede toevoeging: "Beter een pilsje in de hand, dan geen hand!"![]()
Maar wel leuk een topic over mijn twee hobbies...![]()
die gast daaronder! Die is pas ergquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
na die gast odner je niet meer hoor
sorry had er overheen gelezen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
na die gast odner je niet meer hoor
quote:: Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
sorry had er overheen gelezen..
It's all good now [afbeelding]
Komt u dat persoonlijk ten uitvoering brengen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef Quatertemper het volgende:
Wie wil zijn/haar keel door hebben gesneden?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt u dat persoonlijk ten uitvoering brengen?
Tof. Dan gaarne.quote:
Mag ik u er wel even aan herinneren dat ik uw leven beeindig?quote:
Nuecken, denk ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
Ey c. Wat wordt het?
Today is a good day to die.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mag ik u er wel even aan herinneren dat ik uw leven beeindig?
Njet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Janetje het volgende:
Ey c. Wat wordt het?
Nouhou..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Njet.
Ik heb zaterdag avond verplicht verjaardag van mijn Beppe, ik kan er niet onderuit komen.![]()
Dat mens word maar 1 keer 75.quote:
Msn wol neit overigens.quote:
*sip in hoekje gaat kruipen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Msn wol neit overigens.
Ik krijg sinds gister al foutmeldingen, zo'n x807583728 ofzoiets. Sucks.
Ach, niet zo sip miepske.quote:
Jazeker wel.quote:
Wieso zo neerslachtig deerne?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Wieso zo neerslachtig deerne?
quote:
Neuh, dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]ok ok, je sais.
Sucks, I know. Maar de wereld vergaat niet!
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, dat moest er nog eens bijkomen.
Zullen we dit even via mail voortzetten?![]()
Ja zeg, wij willen ook meelezen.quote:
Jammer joh.quote:
quote:
Tabeequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef cerror het volgende:
Maar ik mot ff pleitte.
Ben er later weer. 14.slaolie
wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:01 schreef Soepblik het volgende:
Toch niet helemaal wat ik ervan gedacht had...![]()
Ík had het te druk.quote:
quote:
Heus?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:19 schreef Stofje het volgende:
Most_Wanted is geband. Tof.
Toen nog niet.quote:
quote:
zal het wel verdiend hebben, denk ik dan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef kLowJow het volgende:
most_wanted, baggeren in ONZ, week weg daar.
Weekje maar.quote:
Meer bier en frituur.quote:
sjah meestal zo rond het weekend komen de bier en tieten wel weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:27 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Meer bier en frituur.
Palm en Pikanto's of zo. Eventueel tieten.
Maar goed, ik schik mij wel.![]()
* Chowi schudt er even goed mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
sjah meestal zo rond het weekend komen de bier en tieten wel weer tevoorschijn
ja, helaas heeft ie de foto ervan al gemistquote:
Jammerdaaaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, helaas heeft ie de foto ervan al gemist
Ik ook overigens (hint)
och.. ik kon het proberen.quote:
ow shit, dat betekent dat ik nu weer aan de beurt ben om om foto's te vragen als het onderwerp weer enigszins die kant op gaat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
och.. ik kon het proberen.
Vanavond weer aan het bier na de wedstrijd![]()
Nee.quote:
yup, mijn beurt is geweest, en rompompom is ook al ingevallen vorige keer. Je zult er aan moeten geloven kerelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ow shit, dat betekent dat ik nu weer aan de beurt ben om om foto's te vragen als het onderwerp weer enigszins die kant op gaat...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:27 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Meer bier en frituur.
Palm en Pikanto's of zo. Eventueel tieten.
Maar goed, ik schik mij wel.![]()
Hebben!quote:
TALLEKE!!1quote:
Ja, want je post hier ook zoveelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef Crack_david het volgende:
baal er wel van dat mijn quote niet in de OP staat
Neucken?quote:
welke quote?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:29 schreef Crack_david het volgende:
hier ook!
ik blijf het een briljante topicreeks vinden
baal er wel van dat mijn quote niet in de OP staat
O, hoi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook weer van de kleine partijtje
hendig sjiek menquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben ook weer van de kleine partijtje
I love it when you talk like thatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Nou, ha-ha. Ik vind hem helemaal niet leuk! Bovendien bepaal ik wie in de OP komt omdat het een creatie van mij is..
ligt aan jou. Gaat prima hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef JapyDooge het volgende:
ligt het nou aan mij? of is er iets/iemand layoutverneuqend bezig...![]()
heujquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ligt aan jou. Gaat prima hier.
Hoi overigens
Zou zo op een steen kunnen staan. Prachtig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Het leven is als een amandel: Goor.
Goor. Dat ligt tussen Lochem en Delden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
gelukkig is er behalve het leven ook altijd nog bier, frituur, en Fok!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef cerror het volgende:
Gewoon zeggen wat je denkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
I love it when you talk like that![]()
Vond em overigens ook niet echt grappig...
Daar is vast geen leven!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Goor. Dat ligt tussen Lochem en Delden.
De hele tijd amandelen eten.quote:
Hendig sjiek dorp.quote:
ik vind Fok_light de laatste tijd eigenlijk helemaal nie relaxt meer....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
heujmaar even overgestapt op andere layout en nu wel prima
zo te zien kan het ieder moment gebombardeerd worden, aangezien de crossair van het pointer-system duidelijk op dat plaatje te zien is!quote:
Vast nazi's.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo te zien kan het ieder moment gebombardeerd worden, aangezien de crossair van het pointer-system duidelijk op dat plaatje te zien is!
Idd!quote:
idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stiekem lust ik amandelen wel. Zijn lekker op koekjes enzo. Of amandelkoekjes zelf..
Ijs.quote:
Echt ijs haal je natuurlijk bij een italiaanse ijsboer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ijs --> snackbar --> frituur!
ok, we zijn weer on-topic!
maar dat is offtopicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt ijs haal je natuurlijk bij een italiaanse ijsboer.
Ik heb wel trek in frituur. Eventjes de frituur aanzetten en er frikandellen in gooien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dat is offtopic
tenzij de italiaanse ijsboer tevens snackbar is natuurlijk
Ik ga zo even naar de frituur verderop in de straat. Geen zin in moeilijk doen vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo, en nu eventjes wachten... [afbeelding].
Honger!!!!! [afbeelding].
Een frituurpan aan, frikandellen erin. Wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de frituur verderop in de straat. Geen zin in moeilijk doen vandaag.
Ik héb geen frituurpan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Een frituurpan aan, frikandellen erin. Wat is daar moeilijk aan?!
Oja, heb 2 frikandellen achter de kiezen en begin nu aan de derde.
Mwah, het gaat wel weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:59 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut zeg.
Nou dat doodgaan nog.
Barbaars!quote:
Neuh, het leven is gewoon kut.quote:
Eensch.quote:
Voor mij niet.quote:
Jij ziet het gewoon nog niet in.quote:
Mijn keuken, woon- en slaapkamer zijn in feite 1 grote ruimte.quote:
Dan moet je je laten ombouwen.quote:
Daar kan ik opzich wel inkomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn keuken, woon- en slaapkamer zijn in feite 1 grote ruimte.
Ga ik hier niet zo'n stinkding neerzetten hoor.
Smoesjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef JDude het volgende:
Ch.! Ik kwam er net achter dat je 2x in m'n msn stond!
Maar toen ik er eentje wilde deleten waren ze allebei weg
Ga dood.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hee. Ik hier?
Verkapte ik-mocht-je-net-niet-maar-heb-zo'n-spijt post..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:02 schreef JDude het volgende:
Ch.! Ik kwam er net achter dat je 2x in m'n msn stond!
Maar toen ik er eentje wilde deleten waren ze allebei weg
Het leven is klote! Maar ik wil kut.quote:
Neuh, zo erg was het nog niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef Janetje het volgende:
Verkapte ik-mocht-je-net-niet-maar-heb-zo'n-spijt post..
En dan zeker niet meer kunnen fappen.quote:
O. Nou, hier is het gewoon kut hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het leven is klote! Maar ik wil kut.
Hoi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hee. Ik hier?
Nóg niet? Hm?quote:
quote:
Hier niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
O. Nou, hier is het gewoon kut hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|